جستجو
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

هایفوتراپی بهتر است یا تزریق بوتاکس؟

هایفو بهتر است یا تزریق بوتاکس؟

امروزه افرادی زیادی بدنبال زیبایی و جوانسازی پوست خود هستند، بنابراین باتوجه به پیشرفت تکنولوژی، روش های زیادی برای جوانسازی و رفع چین و چروک پوست وجود دارد،روش های مثل هایفوتراپی، تزریق بوتاکس، دستگاه آر اف فرکشنال، میکرونیدلینگ و غیره که در این مقاله قصد داریم به مقایسه هایفو با تزریق بوتاکس، از لحاظ فواید و عوارض هایفوتراپی یا بوتاکس بپردازیم، تا به جواب سوال آیا هایفو بهتر است یا تزریق بوتاکس؟ برسیم.

هایفوتراپی چیست؟ معجزه جوانسازی پوست صورت

هایفوتراپی یکی از روش های رفع چین و چروک صورت می باشد. امروزه هایفوتراپی یکی از پرطرفدارترین راه های جوانسازی پوست محسوب می شود. در این روش با استفاده از امواج فرکانس بالا چین و چروک پوست از بین می رود. روش هایفوتراپی پوست همچنین باعث شادابی پوست می گردد. این عمل روشی غیر تهاجمی است و احتیاجی به جراحی ندارد. یکی از بهترین جایگزین ها برای لیفت صورت استفاده از هایفوتراپی است.

هایفو بهتر است یا تزریق بوتاکس؟

مزایای روش هایفوتراپی

با استفاده از هایفوتراپی ‌میتوانید سفت شدن و لیفت پوست صورت و گردن را بدون عمل جراحی انجام دهید. این روش ماندگاری بالا و خطر کمی دارد. هایفوتراپی همچنین برای روشن و شفاف شدن پوست تاثیر زیادی دارد. در این روش تولید کلاژن توسط پوست انجام می‌شود و ترمیم پوست صورت می‌گیرد. برای رفع چین و چروک پوست و حتی جای زخم‌ها، هایفوتراپی روش بسیار خوبی محسوب می‌شود .

مراحل انجام روش هایفوتراپی پوست

قبل از آنکه روش هایفوتراپی پوست را انجام دهید، ابتدا با مراحل آن آشنا شوید. قبل از انجام هایفوتراپی معمولا پوست صورت و گردن توسط پزشک به طور کامل تمیز می شود. دقت داشته باشید که در هنگام مراجعه برای انجام این کار هیچ گونه آرایشی بر روی پوست خود نداشته باشید. برخی از پزشکان برای از بین بردن کامل درد از کرم های موضعی بی حسی بر روی پوست صورت استفاده می کنند.

انجام هایفوتراپی حدود 30 الی 90 دقیقه طول می کشد، ممکن است در طول درمان مقداری خارش و گرما در زیر پوست خود احساس کنید که طبیعی است، بسته به شرایط پوست برای رفع چین و چروک صورت ممکن است پزشک چند جلسه درمان را برای شما پیشنهاد دهد.
رفع چین و چروک صورت بوسیله هایفو بدین صورت است که امواج با طول موج مشخصی در زیر پوست نفوذ می کنند.

ورود این امواج به لایه های زیرین پوست باعث گرما می شود و این گرما کلاژن سازی توسط پوست را تحریک می کند. با استفاده از هایفو می توان سفت کردن پوست صورت و رفع افتادگی پوست در ناحیه گردن، چانه و ابرو را انجام داد.

قیمت بهترین دستگاه هایفو چند است؟

بوتاکس چیست؟ کاربرد آن چیست؟

جلوگیری از پیر شدن پوست و رفع چین و چروک صورت یکی از دغدغه های مهم افراد است. به همین علت از مواد مختلفی برای کند کردن روند پیری استفاده می گردد. یکی از این راه ها استفاده از بوتاکس می باشد. بوتاکس دارویی تزریقی محسوب می شود که به عضلات زیرین پوست وارد می گردد. بوتاکس نوعی سم است که از یک باکتری تولید می شود. این سم باعث فلج عضلات و جلوگیری از حرکت آن ها می شود. در نتیجه چروک های سطح پوست به مرور از بین خواهند رفت.

در گذشته از سم بوتولینوم برای این کار استفاده می شد. برای درمان افتادگی های پوست، انحراف چشم، درمان تعریق زیاد در نواحی مختلف بدن از بوتاکس استفاده می شود. باید بدانید که تاثیر بوتاکس بر افراد پیر که چین و چروک آن ها عمیق شده باشد کمتر است. هر فرد بالای 25 سال که در صورت خود چین و چروک داشته باشد می تواند از بوتاکس استفاده کند.

هایفو بهتر است یا تزریق بوتاکس؟

تزریق بوتاکس برای چه کسانی ممنوع است؟

  1. تزریق بوتاکس صورت برای افرادی که مشکلات قلبی دارند توصیه نمی شود.
  2. کسانی که در دوران بارداری و یا شیردهی هستند نیز نمی توانند بوتاکس کنند.
  3. افرادی که دارای اختلال در سیستم عصبی هستند نیز نباید این روش درمانی را برای رفع چین و چروک صورت خود انتخاب کنند.
  4. برای سن کمتر از 18 سال و بالاتر از 80 سال تزریق بوتاکس انجام نمی شود.
  5. اگر فردی از داروهای روان کننده خون استفاده کند یا مشکلی در انعقاد خون داشته باشد نباید تزریق بوتاکس صورت را انجام دهد.
  6. تزریق بوتاکس صورت برای افرادی که مشکلات قلبی دارند توصیه نمی شود.

دستگاه CO2 فرکشنال برای جلوگیری از پیری زودرس و جوانسازی پوست

هایفو بهتر است یا تزریق بوتاکس؟ مقایسه هایفو با بوتاکس

اگر بخواهیم بدانیم که هایفوتراپی بهتر است یا تزریق بوتاکس؟ باید بگوییم که هایفو روشی جدید برای رفع چین و چروک پوست محسوب می شود. هر کدام از این روش ها دارای مزایا و معایب خاصی هستند. هایفو در کنار جوانسازی پوست می تواند به افزایش حجم نیز بپردازد. عوارض روش هایفو کمتر از تزریق بوتاکس است.

برای افرادی که دارای شل شدگی پوست هستند هایفو روش بهتری محسوب می شود. بوتاکس یک روش تهاجمی است که امکان آسیب به عضلات و عصب های صورت در آن وجود دارد. اما هایفوتراپی غیر تهاجمی و کم خطر است. هایفو دارای تاثیرات عمیق تری بر پوست است و ماندگاری بالایی دارد.

بوتاکس بهتر است یا هایفو؟

مزایا و معایب روش هایفوتراپی پوست

در هایفوتراپی می توانید با تعداد جلسات کم هم به نتیجه ی مورد نظر دست یابید. این روش در رفع غبغب تاثیر خوبی دارد. هزینه ی این روش معقول است. درمان افتادگی پلک با روش هایفو امکان پذیر می باشد. یکی از معایب این روش قرمزی و التهاب بعد از انجام هایفو می باشد. البته در بیشتر افراد این التهاب برطرف می شود اما کسانی که پوست حساسی دارند ممکن است زمان بیشتری برای رفع التهاب نیاز داشته باشند.

یکی دیگر از مواردی که ممکن است بعد از انجام هایفو بوجود آید التهاب پوست می باشد. اگر دستگاه به عمق پوست آسیب برساند این التهاب بیشتر است. انجام هایفو برای برخی افراد ممکن است با درد زیادی همراه باشد. این کار معمولا با بی حسی موضعی پوست صورت می گیرد.

مزایا و معایب تزریق بوتاکس صورت

تزریق بوتاکس می تواند برای درمان میگرن کمک کننده باشد. این روش می تواند در درمان ضایعات پوستی مورد استفاده قرار گیرد. افرادی که دارای چین و چروک های زیادی هستند بهتر است از تزریق بوتاکس استفاده نمایند. زنان باردار نمیتوانند از بوتاکس استفاده کنند. تزریق بوتاکس ممکن است پوست را دچار آلرژی و حساسیت نماید. امکان تداخل بوتاکس با برخی داروها وجود دارد.

با دستگاه جوانسازی و رفع چین و چروک صورت آشنا شوید.

سخن آخر

به طور کلی اگر بخواهیم بگوییم برای رفع چین و چروک صورت هایفو بهتر است یا بوتاکس؟ باید بدانید که هایفو جایگزین خوبی برای بوتاکس محسوب می شود. این روش با عوارض بسیار کمتر به جوانسازی پوست می پردازد. قیمت هایفوتراپی مناسب است. برای شادابی و طراوت پوست هایفوتراپی روش بسیار مناسبی است. لیفت کردن پوست با این روش به خوبی انجام می شود. بعد از انجام هایفو تراپی حجیم شدن پوست و بالا رفتن خاصیت ارتجاعی آن اتفاق می افتد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دستگاه هایفوتراپی با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس : 09129096358

آدرس اینستاگرام نویان طب مانلی @noyanteb_manely

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.