Search
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد 2024

بهترین دستگاه لیزر 2024

برای راه‌اندازی یک کلینیک‌ زیبایی نیازمند خرید بهترین دستگاه لیزر موهای زائد 2024، جدیدترین دستگاه لاین جوانسازی، دستگاه لاین لاغری و دستگاه رفع تاتو کیوسوئیچ هستید. اما باید بدانید که یکی از مهم‌ترین دستگاه های کلینیک زیبایی ، خرید دستگاه لیزر موهای زائد بدن است، زیرا مراجعین لیزر موهای زائد نسبت به مراجعین سایر لاین ها بیشتر هستند، همچنین فرایند لیزر موهای زائد بدن یک فرایند مستمر است و کلاینت ها باید تا 8 الی 10 جلسه برای لیزر مراجعه کنند.

فرایند لیزرموهای زائد کمی زمان بر بوده و باید ریشه موهای زائد به‌طور کامل از بین بروند. به همین دلیل کیفیت بالای دستگاه لیزر بیشترین تأثیر را دارد. اگر می‌خواهید با بهترین دستگاه لیزر 2024 آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم که تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

کاربردها و مزایای دستگاه لیزر موهای زائد

قبل‌از اینکه بهترین دستگاه لیزر 2024 و جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد را بررسی کنیم، بهتر است کاربردهایی که استفاده از این دستگاه به ما می‌دهد را با یکدیگر بررسی کنیم. از مهم‌ترین کاربردها و مزیت‌های این دستگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده برای ازبین‌بردن موهای نازک و زائد روی صورت و گردن
  • کمک به تضعیف موهای زائد بدن و عدم رشد مجدد آن‌ها
  • کمک به پاکیزه و نرم‌شدن پوست در نواحی مختلف
  • روشن‌تر کردن پوست به‌دلیل ازبین‌رفتن ریشه موهای زائد
  • افزایش اعتمادبه‌نفس

بیشتر بدانید: خرید دستگاه لاغری Ems از برند ناب وی

برندهای دستگاه لیزر موهای زائد بدن

نکته بسیار مهمی که باید برای آشنایی با جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد بررسی کنید، انواع دستگاه‌هایی هستند که در این دسته‌بندی قرار می‌گیرند. جهت خرید بررسی قیمت بهترین دستگاه لیزر 2024 باید با مدل‌های زیر به‌طور کامل آشنایی پیدا کنید:

دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس پرو

یکی از جدیدترین و بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد بدن، دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس پرو است که برای ازبین‌بردن موهای زائد بدن استفاده می‌شود. دستگاه لیزر تیتانیوم 2024 از مزایا و ویژگی های برجسته ای برخوردار است، این ویژگی ها شامل 4 طول‌موج مختلف، سیستم خنک کننده ICE TEC، دارای توان های خروجی 1200 الی 2000 وات، دارای طول موج 940 وایتنینگ، سیستم عامل اندروید، تنوع رنگ،سیستم ردیابی وسیستم تغییر سایز و متریال می باشد. این دستگاه یکی بهترین دستگاه لیزر موهای زائد 2024 انتخاب شده است.

دستگاه لیزر الکساندرایت ( Alexandrite Laser)

دستگاه لیزر الکساندرایت، یکی از پرطرفدارترین دستگاه های لیزر موهای زائد در سال های اخیر است، دستگاه لیزر الکساندرایت با طول‌موج 755نانومتری، یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه های لیزر است، لیزر این دستگاه از نوع لیزرهای جامد بوده و در محدوده نور مرئی قرار می‌گیرد.

دستگاه الکساندرایت با عملکرد بسیار بالا و میزان عوارض کم مناسب تیپ پوستی اروپایی ها و روشن می باشید، طول موج آن از مدل دایود کمتر بوده و باعث شده بیشترین تأثیر را در پوست‌های روشن داشته باشد.

دستگاه لیزر دایود (Diode Laser)

یکی دیگر از انواع دستگاه لیزر موهای زائد بدن که باید بررسی کنیم، دستگاه لیزر دایود با طول‌موج 800 نانومتر و عملکرد پالسی است. درصورتی‌که این دستگاه را با مدل الکساندرایت مقایسه کنیم متوجه می‌شویم که طول‌موج دایود بیشتر است، به همین دلیل کاربردهای آن متفاوت بوده و برای نفوذ عمیق‌تر به پوست استفاده می‌شود. این دستگاه به‌طور مستقیم فولیکول‌ها را تحت‌تأثیر قرار داده و روی موهای درشت و تیره به بهترین شکل عمل می‌کند.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد 2024

دستگاه لیزر ان دی یاگ (ND-YAG Laser)

یکی دیگر از بهترین دستگاه لیزر 2024، دستگاه لیزر ان-دیاگ است، مدل ان دی یاگ یا همان ND-YAG دارای بیشترین طول‌موج با قدرت 1046نانومتر می باشد، در واقع با افزایش طول‌موج، قدرت لیزر بیشتر شده و به عمق‌های بیشتر نفوذ می‌کند.

در نتیجه برای لیزر موهای زائد پوست‌های تیره با موهای زائد ضخیم مشکی، دستگاه لیزر ان دیاگ بهترین عملکرد را دارد. به دلیل اینکه عمق نفوذ این دستگاه بالا بوده و به‌دلیل طول‌موج بالا، کمتر پوست را در معرض سوختگی قرار می‌دهد. درصورتی‌که تیپ پوستی شما معادل تیپ‌های 5 و 6 یا همان تیره است، باید از دستگاه ان-دیاگ جهت ازبین‌بردن موهای زائد بدن خود استفاده کنید.

دستگاه آی پی ال ( IPL)

یکی از دیگر از دستگاه لیزر موهای زائد بدن، دستگاه لیزر آی پی ال می باشد، در واقع دستگاه IPL با نام Intense Pulsed Light نیز شناخته می‌شود. این دستگاه دارای اشعه لیزر نبوده بلکه نوعی لامپ نوری است و انرژی تولید شده توسط نور این لامپ بسیار بالا بوده و باعث نابودی فولیکول مو می‌شود.

باید گفت که قدرت نفوذ این لامپ‌ها پایین بوده و همچنین طول‌موج آن‌ها نیز غیرقابل‌کنترل است. همچنین سوختگی سطحی نیز از معایب این دستگاه بوده و موجب شده امروز کمتر کسی از آن برای ازبین‌بردن موهای زائد استفاده کند.

دستگاه لیزر Elight

نوع دیگری از دستگاه های لیزر موهای زائد که همانند مدل IPL یک نوع لامپ نوری بوده و عملکرد متفاوتی دارد، دستگاه Elight است. این مدل با ترکیب دستگاه IPL و دستگاه RF تولید شده و جهت بهبودی کارایی IPL روانه این صنعت شده است، باید گفت که مدل Elight توانسته تا حدود بسیار زیادی نواقص دستگاه IPL را برطرف کرده است.

اما باید گفت که باز هم این دستگاه عیب‌هایی را نسبت به دستگاه لیزر داشته و بهتر است برای درمان موهای زائد و ازبین‌بردن آن‌ها سراغ لیزرهای ذکر شده بروید. در غیر این صورت این ضعف‌های بسیار زیادی حین پروسه ایجاد خواهد شد.

قیمت دستگاه هایفو 7 بعدی با قابلیت لیفتینگ و جوانسازی پوست صورت

دستگاه لیزر SHR

مدل دیگری از دستگاه های لیزر موهای زائد که می‌خواهیم آن را به شما معرفی کنیم، دستگاه لیزر SHR است که عملکرد آن بسیار مشابه به جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد بدن، دستگاه لیزر تیتانیوم است. SHR مخفف عبارت Super Hair Removal بوده و با استفاده از دمای بالا ریشه مو را می‌سوزاند.

در واقع این دستگاه نسبت به تکنیک‌های لیزری انرژی کمتری داشته و تنها 50درصد از انرژی نور لیزر توسط ملانین جذب می‌شود. این دستگاه خلاف مدل‌های لیزری، به جای تخریب فولیکول مو در پوست نیز آسیب‌های مخربی بر جای می‌گذارد. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود از این دستگاه استفاده نکنید.

خرید بهترین دستگاه لیزر موهای زائد 2024

با بررسی انواع دستگاه های لیزر موهای زائد متوجه شدیم که بهترین دستگاه لیزر موهای زائد بدن، دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس پرو است، این دستگاه با دارا بودن 4 طول موج الکساندرایت، دایود، ان دیاگ و طول موج وایتنینگ، برای انواع پوست ها مناسب و کاربردی می باشد، بنابراین اگر قصد خرید دستگاه لیزر را دارید، باید آن را از یک نمایندگی معتبر تهیه نمایید.

یکی از بهترین مراکزی که توانایی خرید و بررسی قیمت بهترین دستگاه لیزر موهای زائد 2024 را از آن دارید، شرکت نویان طب مانلی است. مزایای خرید دستگاه لیزر تیتانیوم از شرکت نویان طب مانلی فراوان بوده و یکی از آن‌ها قیمت مناسب، 10سال خدمات پس از فروش، یک سال وارانتی، حمل و نقل رایگان، نصب و آموزش رایگان دستگاه می باشد. نویان طب مانلی واردکننده معتبر این دستگاه‌ها بوده و خدماتی عالی به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد 2024

جمع‌بندی

اگر به‌دنبال ازبین‌بردن موهای زائد خود هستید، پیشنهاد ما آشنایی با انواع دستگاه لیزر موهای زائد بدن است. این دستگاه‌ها شامل موارد مختلفی هستند که بهترین آن‌ها را در این مطلب آموزشی باهم بررسی کردیم. برای بهره‌گیری از مزایای خرید دستگاه لیزر تیتانیوم، می‌توانید به شرکت نویان طب مانلی مراجعه کرده و بهترین نمونه‌های این دستگاه را با قیمتی عالی تهیه کنید.

جهت اطلاع از قیمت و خرید دستگاه لیزر تیتانیوم 2024 با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید

شماره تماس با کارشناس فروش: 09129096358  

اینستاگرام نویان طب مانلی :@noyanteb_manely

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما