جستجو
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

بهترین شرکت تجهیزات پزشکی در ایران

شرکت تجهیزات پزشکی نویان طب

شرکت بین المللی نویان طب مانلی با بیش از پنج سال سابقه در حوزه واردات و فروش تجهیزات پزشکی و زیبایی از جمله انواع دستگاه‌ لیزر موهای زائد ، دستگاه لاغری، دستگاه جوانسازی و دستگاه کیوسوئیچ از بهترین کمپانی های جهان می باشد.
این شرکت دارنده معتبرترین گواهی‌نامه‌های بین المللی در حوزه استاندارد و تجهیزات پزشکی و همچنین دارای مجوز آیمد (imed) از اداره تجهیزات پزشکی کل ایران است. همچنین این شرکت با داشتن کادری مجرب و متخصص در تمامی مراحل نصب، راه اندازی، آموزش و خدمات پس از فروش جزو منحصر به فردترین سیستم های فنی و آموزشی در ایران میباشد.

بهترین کیفیت دستگاه های وارداتی به همراه تنوع بالا در نویان طب مانلی

برای کلینیک های زیبایی کیفیت دستگاه بسیار مهم است، زیرا کیفیت خوب دستگاه های لاین زیبایی باعث رضایت مشتریان و در نتیجه افزایش مراجعین میشود.

نویان طب مانلی انواع دستگاه های لیزر موهای زائد را با توان های مختلف ارائه می نماید.

شرکت نویان طب مانلی با ارائه به روزترین و با کیفیت ترین دستگاه های تجهیزات پزشکی و لاین زیبایی، تمام نیازهای یک کلینیک را برآورده میکند. همچنین بدلیل وارداتی بودن دستگاه ها میتوان از آخرین تکنولوژی روز دنیا در کلینیک های زیبایی بهره برد.

نویان طب مانلی ؛معروف به خدمات پس از فروش

نویان طب مانلی

از مهم ترین ویژگی های شرکت نویان طب مانلی، میتوان به خدمات پس از فروش منحصر به فرد این شرکت اشاره کرد. که به جرات میتوان گفت در ایران نمونه ی دوم این خدمات وجود ندارد.

از مهم ترین خدمات پس از فروش شرکت نویان طب مانلی میتوان به این موارد اشاره کرد؛

  • 10 سال خدمات پس از فروش
  • یک سال وارانتی (تعویض قطعه رایگان)
  • نصب و آموزش رایگان و اعطای سرتیفیکیت
  • خدمات آموزشی دائم العمر و رایگان
  • ارسال رایگان و فوری به تمام نقاط کشور
  • پشنیبانی 24 ساعته

معرفی محصولات شرکت نویان طب مانلی

دستگاه لیزر موهای زائد

دستگاه لیزر موهای زائد مهمترین دستگاه مورد نیاز در کلینیک های زیبایی می باشد، از این رو شرکت نویان طب مانلی دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس رو بعنوان یکی از بهترین و موثرترین دستگاه لیزر های جهان دارا می باشد. این دستگاه دارای چهار طول موج بوده و با بهره گیری از تکنولوژی 4D SHR می تواند هر 4 طول موج الکساندرایت، دایود، ان دی یاگ و طول موج 940 برای روشنایی پوست را پشتیبانی کرده و رفع موهای زائد را با بالاترین اثربخشی درتمام تایپ های پوستی انجام دهد. دستگاه لیزر تیتانیوم با سیستم خنک کنندگی کولینگ هندپیس تا منفی 20 درجه، بعلاوه ی کولینگ ثانویه و کمکی، بدون ایجاد کوچکترین سوزشی لیزر موهای زائد را انجام میدهد. همچنین این دستگاه دارای صفحه نمایش 15 اینچی 4K می باشد، و امکان عملکرد به صورت 24 ساعته بدون توقف را دارد.

دستگاه هایفو و انواع دستگاه جوانسازی پوست

دستگاه هایفو یک درمان زیبایی نسبتاً جدید برای جوانسازی و افزایش کلاژن پوست است، که جایگزینی غیرتهاجمی و بدون درد برای لیفت صورت می باشد. از مهم ترین دستگاه های مورد نیاز کلینیک دستگاه هایفو می باشد. شرکت نویان طب مانلی، انواع دستگاه هایفو و جوانسازی از جمله دستگاه هایفو اولترا فورمر ، دستگاه هایفو آر اف فرکشنال و دستگاه co2 فرکشنال را دارا می باشد، که از مهمترین و پرمشتری ترین دستگاه های لاین زیبایی می باشند.

دستگاه لاغری و دستگاه کرایولیپولیز

دستگاه کرایولیپولیز دستگاهی غیرتهاجمی است که چربی‌های ناخواسته که به صورت رسوب در بدن بوجود آمده‌اند را از بین می‌برد. روش کرایولیپولیز روشی است که در آن سلول‌های چربی به گونه ای سرد می‌شوند که بدن قادر می‌شود آن‌ها را شکسته و دفع کند. در سال های اخیر مراجعین جهت لاغری موضعی با دستگاه روز به روز بیشتر شده است، و حضور دستگاه لاغری در مجموعه زیبایی از الزامات اجرایی می باشد.

شرکت نویان طب مانلی با دارا بودن سه مدل از بهترین دستگاه های این لاین از جمله؛ دستگاه کرایولیپولیز ، دستگاه کرایولیپپولیز ترکیبی ، دستگاه لاغری و عضله ساز ، قابلیت تجهیز تمامی لاین های مربوط به لاغری را دارد.

دستگاه کیوسوئیچ

لیزر کیوسوئیچ نوع منحصر به فردی از لیزر است که انرژی را در پهنای پالس کوتاه ارائه می‌دهد. این ویژگی منحصر به فرد آن را به یک لیزر درمانی ایده آل برای معضلات مرتبط با رنگدانه مانند کک و مک، لکه‌های خورشیدی، خال های مادرزادی یا خالکوبی تبدیل می کند.

به دلیل درخواست های مراجعین ،وجود این دستگاه در کلینیک های زیبایی بسیار حائز اهمیت می باشد.

شرکت نویان طب مانلی بهترین دستگاه های کیوسوئیچ را در سبد محصولات خود دارد. این دستگاه ها عبارت اند از ؛ دستگاه پیکوسکند سایناشور ، دستگاه کیوسوئیچ ناب وی و دستگاه کیوسوئیچ پرتابل که از موثرترین دستگاه های کیوسوئیچ موجود در ایران می باشد.

جمع بندی

شرکت نویان طب مانلی

شرکت نویان طب مانلی با تجهیز بیش از هزار کلینیک زیبایی در تمام نقاط ایران، از بهترین شرکت های تجهیزات پزشکی و زیبایی می باشد.

جهت ارتباط با این شرکت میتوانید به وبسایت این شرکت مراجعه کرده یا با کارشناسان فروش این شرکت تماس بگیرید.

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها