جستجو
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

تفاوت های لیزر موهای زائد آقایان و خانم ها چیست؟

تفاوت های لیزر موهای زائد آقایان و خانم ها

اغلب افراد چه مرد باشند و چه زن برای از بین بردن موهای زائد بدنشان به لیزر موهای زائد خود، روی می آورند. استفاده کردن از لیزر برای از بین بردن موهای زائد، یکی از برترین و بهترین روش ها است که هم برای خانم ها و هم آقایان، کاربرد دارد. شاید بپرسید که آیا لیزر موهای زائد آقایان و خانم ها تفاوتی با یک دیگر دارد؟ اگر بله، پس تفاوت های لیزر موهای زائد آقایان و خانم ها چیست؟

اگر به دنبال یافتن پاسخ چنین سؤالاتی هستید، بهتر است ما را در ادامه همراهی کنید. ما قصد داریم که در ادامه ی این مقاله به بررسی مطالبی حول محور تفاوت های موجود بین لیزر موهای زائد آقایان و خانم ها بپردازیم.

بیشتر بدانید: قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم دارای 4 طول موج

چرا مردان هم باید لیزر موهای زائد را انجام دهند؟

یکی از موضوعاتی که ما را به یکی از تفاوت های لیزر موهای زائد آقایان و خانم ها نزدیک تر می کند، میزان تأثیر گذاری لیزر برای هر یک از این جنسیت ها است. می توان گفت که به طور کلی از بین بردن موهای زائد به کمک روش یا دستگاه لیزر هم برای خانم ها و هم آقایان، لذت بخش و مثمر خواهد بود. لیزر موهای زائد بر خلاف تصور برخی از مردم، برای مردان نیز مانند زنان بسیار خوشایند است.

این امر به خصوص در مورد مردانی که ورزشکار هستند، صدق می کند. لازم به ذکر است که استفاده کردن از لیزر یا هر روش امن دیگری جهت از بین بردن موهای زائد، همواره باید مورد توجه آقایان و خانم ها قرار گیرد. دلیلش نیز این است که اگر موهای زائد در مدت زمان معینی از بین نروند، می توانند باعث تجمع باکتری یا ایجاد شدن قارچ شوند. بهتر است لیزر به موقع موهای زائد را به خصوص در فصول گرمی مانند تابستان، همواره مورد توجه قرار دهید.

تفاوت های لیزر موهای زائد آقایان و خانم ها

تاثیر لیزر موهای زائد برای آقایان

حال به بررسی میزان تأثیر لیزر در آقایان بپردازیم. برخی تحقیقات ثابت کرده اند که ممکن است پروسه ی لیزر موهای زائد آقایان، کندتر از خانم ها پیش برود. دلیل این امر نیز ضخیم تر بودن موهای زائد آقایان و پر مو تر بودن آن ها نسبت به خانم ها است.

البته نکته ی مهم در رابطه با این موضوع، این است که دستگاه های لیزر نمی توانند تفاوت بین بدن خانم ها و آقایان را تشخیص دهند. بنابراین طبق روال کار خود را انجام داده و با ارسال نور، سبب از بین رفتن موهای زائد بدن می شوند. لازم به ذکر است که متخصصان می توانند بر اساس میزان ضخامت موهای هر شخص از دستگاه لیزر خاصی استفاده کنند.

بررسی تفاوت های لیزر موهای زائد آقایان و خانم ها

ما در بخش قبلی، لیزر موهای زائد آقایان را مورد بررسی قرار دادیم. مشاهده کردید که لیزر موهای زائد در آقایان نیز مانند خانم ها، نتایج مثبتی را رقم خواهد زد. مهمترین مزیت لیزر کردن موهای زائد برای آقایان، این است که از بین بردن موهای زائد به کمک لیزردرمانی از بروز بیماری های پوستی و مشکلاتی همچون قارچ، زگیل و برگشت مو جلوگیری خواهد کرد. برگشت مو به نوبه ی خود، می تواند گاهی موجب شقاق گردد.

همچنین پی بردید که یکی از تفاوت های لیزر موهای زائد خانم ها و آقایان، مدت زمان لیزر موهای زائد این دو جنسیت است. یعنی طول دوره ی لیزر درمانی آقایان، طولانی تر خواهد بود و پروسه ی لیزر آن ها، کمی کندتر از لیزر موهای زائد بانوان پیش خواهد رفت. اکنون می خواهیم به بررسی مزایای لیزر موهای زائد در آقایان بپردازیم.

قیمت دستگاه هایفو جهت رفع چین و چروک پوست و چربی سوزی سطح پوست

چرا آقایان نسبت به خانم کمتر روش لیزرتراپی را انتخاب می کنند؟

آقایان نسبت به خانم ها، زمان کمتری را برای انجام کارهایی مانند لیزر موهای زائدشان، صرف می کنند. این امر گاهی به دلیل مشغله ی زیاد و گاهی به دلیل تنبلی کردن خود آن ها است. بهتر است بدانید که لیزر موهای زائد از جمله روش هایی است که در سریع ترین و کوتاه ترین دوره و بازه ی زمانی، شما را به نتیجه ی دلخواه می رساند. این امر برای آقایان پر مشغله، یک مزیت بسیار خوب محسوب می شود.

تفاوت هزینه لیزر موهای زائد آقایان و خانم ها

نمی توان هزینه ی ثابتی را در تمام نقاط یک شهر یا کشور برای لیزر موهای زائد آقایان و خانم ها در نظر گرفت. هزینه ی لیزر به عوامل متعددی بستگی دارد. لازم به ذکر است که یکی از تفاوت های موجود در لیزر موهای زائد آقایان و خانم ها نیز، همین هزینه می باشد. بهتر است بدانید که تعرفه ی لیزر هر مرکز، متفاوت از سایر مراکز یا کلینیک های زیبایی می باشد. همچنین لیزر موهای زائد هر قسمت از بدن، تعرفه ی مخصوص به خود را داراست. برای مثال، تعرفه ی لیزر پشت گردن با تعرفه ی لیزر صورت فرق می کند.

این موضوع در لیزر موهای زائد آقایان و خانم ها صدق می کند و این دو جنسیت از این نظر، تفاوتی ندارند. تفاوتی که از نظر قیمت لیزر موهای زائد آقایان و خانم ها وجود دارد، این است که همان طور که پیش تر گفتیم دوره ی لیزر درمانی آقایان، کمی کندتر از خانم ها پیش می رود. مسلمأ هر چه تعداد جلسات مراجعه کردن برای لیزر موهای زائد بیشتر باشد، هزینه یا قیمت این پروسه نیز بیشتر خواهد بود.

تفاوت های لیزر موهای زائد آقایان و خانم ها چیست؟

تفاوت تعداد جلسات لیزر برای آقایان و خانم ها

آقایان می توانند به طور میانگین در 4 الی 6 جلسه از شر موهای زائدشان خلاص شوند. همچنین لیزر موهای زائد به خصوص برای آقایان، باعث صرفه جویی در زمان و هزینه نیز خواهد شد. لیزر موهای زائد آقایان و خانم ها، باعث می شود که آن ها تا پایان عمرشان، دیگر شاهد 90 درصد از موهای زائدشان نباشند.

البته می توان این مشکل را به سادگی حل کرد. برای مثال یکی از راهکارها، این است که آقایان ابتدا با لیزر موهای زائد بخش خاصی از بدنشان شروع کرده و پس از اتمام دوره ی لیزر آن بخش به سراغ لیزر موهای زائد بخش دیگری از بدنشان بروند. همچنین در برخی مراکز، شرایط پرداخت اقساطی هزینه ی لیزر موهای زائد آقایان و خانم ها نیز وجود دارد. بهتر است آقایان جهت جلوگیری از صرف شدن هزینه ی اضافی برای لیزر موهای زائدشان در زمان مشخصی که برایشان تعیین می شود حضور یافته و قبل یا بعد از این زمان، برای انجام لیزر مراجعه نکنند.

قیمت خرید دستگاه لاغری کرایولیپولیز با سیستم انجماد چربی های شکم و پهلو

سخن آخر

ما در این مقاله به بررسی موضوع تفاوت های لیزر موهای زائد آقایان و خانم ها پرداختیم. ملاحظه کردید که پروسه ی لیزر موهای زائد در آقایان و خانم ها، مقداری متفاوت است. همچنین پی بردید که لیزر موهای زائد هم برای خانم ها و هم آقایان، مزیت های زیادی را به دنبال خواهد داشت. دانستید که هزینه ی لیزر موهای زائد آقایان و خانم ها نیز، یکی دیگر از تفاوت های موجود در پروسه ی لیزر این دو جنسیت است. متوجه شدید که می توان هزینه یا قیمت لیزر درمانی را تا حدودی کنترل کرد.

امیدواریم توانسته باشیم شما را تا حدودی با پروسه ی لیزر موهای زائد آقایان و خانم ها آشنا کنیم. همچنین امید داریم که شما توانسته باشید به تعدادی از تفاوت های لیزر موهای زائد آقایان و خانم ها پی ببرید.

جهت اطلاع از قیمت و خرید دستگاه لیزرموهای زائد با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید

شماره تماس با کارشناس فروش: 09129096358

  اینستاگرام نویان طب مانلی :@noyanteb_manely

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها