جستجو
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

تفاوت دستگاه لیزر سایناشور با دستگاه لیزر کیوسوئیچ ناب وی

تفاوت دستگاه لیزر سایناشور با دستگاه لیزر کیوسوئیچ ناب وی

در حال حاضر برندها، تعداد و تنوع دستگاه‌های لیزر به‌شدت بالاست و حتما با اصطلاحات مختلفی در این زمینه گیج می‌شوید. یکی از سوالات رایج تاتوکاران و پزشکان متخصص راجع‌ به تفاوت دستگاه لیزر سایناشور با دستگاه لیزر کیوسوئیچ ناب وی است. البته که این تجهیزات با بهره‌وری از تکنولوژي‌های روز دنیا، از شناخته‌شده‌ترین فناوری‌های لیزر هستند. اما ازلحاظ عملکرد، قیمت و مشخصه‌های فنی یکسان نیستند و این موضوع نیاز به بررسی دارد.

چنانچه شما یک متخصص زیبایی یا یک تاتوکار حرفه ای و حتی یک سرمایه گذار در کلینیک های زیبایی هستید، برای گسترش کسب و کار ، افزایش بازدهی و سودهی بیشتر می خواهید لاین زیبایی و رفع تاتو بدن را نیز تجهیز کنید، بهترین گزینه خرید دستگاه لیزر کیوسوئیچ است، اما امروزه دستگاه های کیوسوئیچ با برندهای مختلفی در بازار موجود می باشد، چگونه تشخیص دهیم که کدام برند از لحاظ کارایی و عملکرد بهتر است؟ در این مقاله قصد داریم ویژگی ها، کاربردها و قیمت خرید دو دستگاه لیزر سایناشور و لیزر ناب وی را مورد بررسی قرار دهیم تا بفهمیم کدام برند بهتر است و انتخاب را برای شما عزیزان راحتر نماییم، در ادامه با ما همراه باشید.

تفاوت دستگاه لیزر سایناشور با دستگاه لیزر کیوسوئیچ ناب وی

کاربردهای دستگاه لیزر سایناشور

دستگاه لیزر کیوسوئیچ سایناشور یک فناوری پیشرفته است که دارای 4 طول موج قوی و کاربردی می باشد، طول موج 532 نانومتر برای پاک کردن تاتو و لکه های کم عمق و کمرنگ، طول موج 755 برای برداشتن و رفع ضایعات پیگمانته لایه درم و سطحی پوست مانند ملازما، آفتاب سوختگی، طول 1064 نانومتر برای حذف تتو های تیره ( مشکی ، سبز ، سرمه ای، قهوه ای ) در نواحی مختلف بدن و طول موج 1320 نانومتر برای کربن تراپی یا همان پیلینگ هالیوودی پوست کاربرد دارد.

افزایش تقاضا برای ازبین‌بردن لکه ها، خال ها و کک و مک های پوستی باعث عرضه دستگاه‌های مختلفی در بازار جهانی شده است. اگر شما هم خواستار پاک کردن تاتو یا خالکوبی های خود با موثرترین دستگاهی هستید که جوابدهی صد در صد داشته باشد، باید بگوییم دستگاه لیزر سایناشور این ویژگی را دارد.

دستگاه لیزر کیوسوئیچ سایناشور (Cynosure-q-switch) نوع منحصر به فردی از لیزر است که انرژی را در پهنای پالس کوتاه ارائه می‌دهد. این ویژگی منحصر به فرد، برای از بین بردن تاتو و خالکوبی رنگی و سیاه عمیق، از بین بردن جای زخم و بخیه، پیگمنت ها و رنگدانه های مانند خال، کک و مک، لکه‌ها، ماه گرفتگی و تیرگی ها و معظلات پوستی، به یک راهکار ایده آل برای لیزردرمانی تبدیل کرده است.

تفاوت دستگاه لیزر سایناشور با دستگاه لیزر کیوسوئیچ ناب وی

ویژگی های منحصربه فرد لیزرکیوسوئیچ ناب وی

دستگاه لیزر ناب وی یکی دیگر از دستگاه‌های کیوسوئیچ زیبایی است که برای پاک‌سازی تاتوهای بدن کاربرد دارد. این دستگاه رنگدانه‌های زیرپوستی را هدف قرار می دهد، بنابراین، آسیبی به بافت پوست اطراف وارد نمی‌کند.
دستگاه لیزر کیوسوئیچ ناب وی دارای دو طول 532 و 1064ان دیاگ می باشد، قدرت نفوذ این دستگاه لیزر در عمق پوست زیاد می باشد، بنابراین بدترین و قدیمی ترین تاتوها، جای زخم و بخیه های قدیمی، لکه های ماه گرفتگی را در طی یک الی سه جلسه کامل از بین می برد.

نحوه عملکرد لیزر کیوسوئیچ ناب وی

عملکرد درمانی این سیستم به این شکل است که پس از تاباندن لیزر به رنگدانه های تاتو و خالکوبی مورد هدف در کسری از ثانیه بمباران ذرات رنگدانه توسط پالس های لیزر صورت می گیرد. رنگدانه های خرد و ریز شده به وسیله ماکروفاژهای پوستی (سلول هایی با قابلیت بیگانه خواری) فرو می ریزند و از طریق سیستم لنفاوی از بدن دفع می شوند.

دلیل این انفجار این است که پس از تاباندن لیزر ، پرتاپ های پرقدرت و پرنفوذ در کسری از ثانیه سبب اختلاف لحظه ای و سریع در نواحی موردنظر شده و همین اختلاف دمایی موجب بمباران رنگدانه های تاتو و خالکوبی و لک های پوستی خواهد شد.

کاربردهای لیزر ناب وی

  • حذف تاتو و خالکوبی صورت و بدن
  • حذف لک و خال های مادرزادی
  • از بین بردن لک های تیره ماه گرفتگی
  • کاهش کک و مک پوستی
  • درمان لک های ملاسما
  • درمان مشکلات پیگمانته صورت
  • تحریک و تولید کلاژن و رشد لایه های جدید پوست
  • از بین بردن ضایعات پیگمنت پوست مانند خال اوتا، خال ایتو، لکه مغولی وغیره
  •  لایه بردای و جوانسازی پوست و درمان منافذ باز
مزایا و کاربردهای دستگاه کیوسوئیچ ناب وی

تفاوت دستگاه لیزر سایناشور با دستگاه لیزر کیوسوئیچ ناب وی

از مزایای خرید دستگاه لیزر سایناشور، علاوه بر حذف تاتو و لک های پوستی می توان برای جوان سازی و روشن سازی پوست نیز استفاده کرد. درحالی‌که دستگاه لیزرکیوسوئیچ ناب وی با طول موج‌های خاص و سطح انرژی بالا نسبت به جذب رنگدانه‌های تاتوشده، موجب پاک‌سازی پوست از آن‌ها خواهد شد.

مشخصات ساختاری و کیفی دستگاه لیزر سایناشور

قبل‌از اینکه به بررسی دقیق‌تری از مزایای خرید دستگاه لیزر سایناشور بپردازیم، بیایید با چندی از ویژگی‌های ساختاری و کیفی این وسیله آشنا شوید تا در عنوان بعد که به توضیحاتی از دستگاه کیوسوئیچ اختصاص دارد، متوجه گوشه دیگری از تفاوت‌ها شوید.

  • کشور سازنده: چین
  • برند سازنده: سایناشور دارگون فلای
  • طول موج لیزر سایناشور: لیزر الکساندرایت، Nd:YAG، طول موج 532 و طول موج 1320 روشن سازی پوست
  • سیستم خنک‌کننده: دارای سازوکار کولینگ خنک‌کننده و پیشرفته
  • تیپ پوستی: برای انواع پوست‌های روشن و تیره
  • ویژگی‌های فناوری: فناوری پیشرفته این دستگاه عدم تاثیرگذاری منفی بر سایر بافت‌های اطراف را تضمین می‌کند و اثربخشی فوق‌العاده‌ای را در کنار سرعت عملیاتی بالا ارائه می‌دهد.

مشخصات ساختاری و کیفی دستگاه لیزر کیوسوئيچ ناب وی

با عملکرد کلی این دستگاه لیزر که استفاده از پالس‌های شدید نوری و ساطع‌کردن طول موج‌های معین برای ازبین‌بردن رنگدانه‌های پوستی است، آشنا شدید. بیایید چندی از مشخصات این فناوری را با هم دوره کنیم.

  • کشور سازنده: چین
  • برندسازنده : کمپانی ناب وی
  • تکنولوژي لیزر کیوسوئیچ: 3 تکنولوژی میلی‌ثانیه (عملکرد ضعیف)، نانوثانیه (عملکرد خوب) و پیکوثانیه (عملکرد عالی).
  • سیستم خنک‌کننده: دارای هندپیس خنک‌کننده برای درمانی بدون درد و سوختگی
  • نوع تیپ پوستی: این دستگاه برای همه پوست‌ها کارایی دارد. البته تعداد طول موج‌های پرتوی آن تعیین می‌کند که این لیزر برای ازبین‌بردن چه لکه‌هایی عمل کند.
کاربردهای دستگاه کیوسوئیچ سایناشور

قابلیت های دستگاه لیزر سایناشور

درحال‌حاضر دستگاه لیزر سایناشور از رتبه بالاتری نسبت به سایر تجهیزات لیزر برخوردار است چون ازلحاظ قابلیت‌هایی که ارائه می‌دهد، در وضعیت مناسب‌تری قرار دارد. اگر می‌خواهید با مزایای خرید دستگاه لیزر سایناشور آشنا شوید، مطالعه موارد زیر را از دست ندهید.

  • عدم تحریک پوست
  • کاهش درد و عدم استفاده از مواد انعقادی
  • جوابدهی سریع
  • بدون دوره نقاهت
  • پاکسازی و روشن سازی پوست
  • دارای تنظیمات قابل اجرا برای انواع پوست

جالب است بدانید که مدل‌های پیشرفته‌تری از این دستگاه، علاوه‌بر توانایی در حذف موهای زائد، برای مصارف دیگری ازجمله جوان‌سازی صورت، پاک‌کردن تاتو و خال‌کوبی، رفع اسکار و درمان رگ‌های عروقی نیز کاربرد دارد. یعنی از لیزر سایناشور می‌توان در مواردی خاص به‌جای لیزر کیوسوئيچ استفاده کرد.

بررسی تفاوت قیمت دستگاه لیزر سایناشور و لیزرکیوسوئیچ ناب وی

با اینکه قیمت هر دو دستگاه‌ براساس عوامل مختلفی همچون مدل و ویژگی، سازنده و نام تجاری، لوازم‌جانبی و اجزای اضافی، تقاضای بازار، تامین‌کننده و فروشنده تعیین می‌شود، اما با همه اینها باید بگوییم که خرید دستگاه لیزر ناب وی نسبت به کیوسوئیچ سایناشور نیاز به بودجه بیشتری دارد.

حدس می‌زنیم که گران‌بودن دستگاه کیوسوئیچ ناب وی، 2 دلیل دارد. اولین دلیل، تقاضای از بین بردن لک های پوستی و جوانسازی پوست است. بدیهی است که با جاافتادن این درمان زیبایی تقاضا برای خرید دستگاه ناب افزایش می‌یابد و به همان میزان، قیمت بالاتر می‌رود. دومین دلیل هم تکنولوژی‌های فوق‌العاده پیشرفته و مزایایی است که در عنوان قبل به بخشی از آن‌ها اشاره کردیم.

خرید دستگاه لیزرکیوسوئیچ ناب وی و لیزر سایناشور از نویان طب مانلی

لیزر، یکی از بهترین روش‌ها برای رهایی از موهای زائد و لکه‌های پوستی است. بنابراین، دستگاه‌های لیزر ازجمله تجهیزات ضروری برای هر کلینیک زیبایی به‌شمار می‌روند. اگر قصد خرید این تجهیزات را برای کلینیک‌تان دارید، مهم‌ترین نکته‌ای که باید به آن توجه ویژه‌ای نشان دهید، انتخاب یک برند معتبر است.

خرید از یک برند معتبر، خیال شما را بابت اثربخشی دستگاه لیزر راحت می‌کند. همچنین بر پیشرفت و درآمد کلینیک زیبایی تاثیر بالایی دارد. در این راستا، ما نویان طب مانلی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این مجموعه یکی از برترین تولیدکنندگان و واردکنندگان تجهیزات زیبایی و کلینیکی است که به‌همراه کادر مجرب و متخصص خود در تمامی مراحل نصب و راه‌اندازی و آموزش استفاده از فناوری‌هایی که خریده‌اید، با شما هستند.

تفاوت دستگاه لیزر سایناشور با دستگاه لیزر کیوسوئیچ ناب وی

جمع‌بندی
در این مقاله توضیحاتی راجع‌به مزایای خرید دستگاه لیزر سایناشور و بررسی برخی از تفاوت‌های آن با دستگاه لیزر کیوسوئیچ ناب وی خواندید. امید است که با درک این تفاوت‌ها، تردید شما در انتخاب از بین رفته باشد. عملکرد اصلی دستگاه سایناشور در ازبین‌بردن تاتو و رفع تیرگی پوست است و دستگاه کیوسوئیچ ناب وی هم به‌منظور پاک‌سازی صورت از لکه‌های حاصل از سوختگی، جوش و آکنه یا بیماری‌های دیگر به‌کار می‌رود.

هر دو دستگاه ازلحاظ تکنولوژي‌ها و فناوری‌های به‌کاررفته در آن‌ها، سیستم خنک‌کننده و اجزای سازنده کمی با هم متفاوت هستند. طی یک مقایسه کلی، باید بگوییم سایناشور مزیت‌ها و کارکردهای بیشتری دارد. همچنین از نظر اقتصادی خرج کمتری روی دست‌تان خواهد گذاشت.

*جهت اطلاع از قیمت و خرید دستگاه لیزر کیوسوئیچ سایناشور و ناب وی با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید

شماره تماس با کارشناس فروش: 09129096358  

اینستاگرام نویان طب مانلی :@noyanteb_manely

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها