جستجو
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

خرید دستگاه لیزر دایود

خرید دستگاه لیزر دایود

خرید دستگاه لیزر دایود و مزایای آن

برای خرید دستگاه لیزر دایود باید در مورد مزیت‌ های این دستگاه اطلاعات بیشتری به دست آورید. لیزر دایود جهت حذف موهای زائد برای تمامی نقاط بدن می ‌باشد. این دستگاه ویژگی‌ ها و مزیت‌ های زیادی دارد که به همین دلیل بسیاری از مراکز لیزر درمانی آن را خریداری می ‌کنند. سرعت و کارایی بالایی که از دستگاه دایود دریافت می ‌شود مهمترین مزیت ‌های آن است.

لیزر دایود، موهای زائد را از تمامی بخش‌ های بدن مانند دست، بازو، گردن، صورت، شکم و … حذف خواهد کرد. این لیزر برای از بین بردن موی زائد در طول موج ۸۰۰ الی ۸۱۰ نانومتر طراحی شده است. فولیکول‌ های مو با استفاده از این لیزر از بین می‌ روند و رشد کمتری خواهند داشت.

diode laser device.5

مزیت های خرید دستگاه لیزر دایود

برخی از مهم‌ ترین مزیت ‌هایی که زمان خرید دستگاه لیزر دایود باید با آنها آشنا باشید عبارت هستند از :

طول موج طولانی

یکی از مزیت ‌های دستگاه لیزر موهای زائد دایود این است که طول موج طولانی دارد. به طور کلی باید بدانید طول موج دایوود نسبت به بسیاری از دیگر دستگاه‌ ها بیشتر است زمانی که طول موج بیشتری از دستگاه لیزر دریافت شود. افراد دارای پوست تیره به راحتی موهای زائدشان از بین می ‌رود. نتایج بهتری که از دستگاه‌ های طول موج بالا دریافت می ‌شود مهمترین مزیت آنها به شمار می ‌رود.

برخی از دستگاه‌ هایی که امروزه به تازگی تولید شده‌ اند طول موج زیادی ندارند و به همین دلیل برای افراد پوست تیره گزینه مناسبی نیستند. پزشک بعد از معاینه و بررسی نوع موهای زائد فرد متقاضی یکی از انواع دستگاه ‌هایی که مناسب ‌تر است را برای درمان انتخاب خواهد کرد.

جهت اطلاع از قیمت دستگاه لیزر موهای زائد با کارشناسان نویان طب مانلی در تماس باشید.

نفوذ به بخش های عمیق پوست

یکی دیگر از مزیت ‌های دستگاه لیزر موهای زائد دایود این است که به تمامی بخش‌ های عمیق پوست نفوذ می‌ کند. نفوذ اشعه‌ های دستگاه لیزر دایود به بخش ‌های عمیق پوست کمک می‌ کند که حذف موهای زائد به راحتی انجام شود. ایمنی بالا که از این دستگاه لیزر دریافت می ‌گردد مهمترین مزیت آن به شمار می ‌رود.

بسیاری از افراد نگران این مسئله هستند که اگر اشعه لیزر به قسمت‌ های عمیق پوست نفوذ کند بدن را با مشکل مواجه خواهد ساخت. در پاسخ به این نگرانی باید بگوییم ایمنی دستگاه بسیار بالا است و نگرانی برای نفوذ اشعه به قسمت ‌های عمیق پوست نخواهیم داشت.

diode laser device.2

لیزر موهای زائد با دستگاه لیزر دایود

یکی دیگر از مزیت ‌های خرید دستگاه لیزر دایود این است که موهای زائد مناطق بزرگ بدن را به راحتی از بین می‌ برد. برخی از دستگاه‌ های لیزر، توانایی از بین بردن موهای زائد در بخش‌ های بزرگ بدن را ندارند. دستگاه لیزر دایود به گونه ‌ای طراحی شده است که در کمترین بازه زمانی موهای زائد را در مناطق بزرگ از بین ببرد. بر همین اساس جهت از بین بردن موهای زائد پا، ران، شکم و … به راحتی از دستگاه لیزر دایود استفاده خواهد شد.

سرعت بالای دستگاه لیزر دایود

یکی دیگر از مزیت ‌های دستگاه لیزر موهای زائد دایود این است که سرعت بسیار بالایی دارد. اپراتور دستگاه لیزر به دلیل این ویژگی می‌ تواند در کمترین بازه زمانی موهای زاید را از بین ببرد. سرعت بالای دستگاه لیزر دایود مربوط به ویژگی موتور با کیفیت آن است. امروزه بسیاری از دستگاه‌ های لیزر که در بازار به فروش می‌رسند سرعت مناسبی ندارند و به همین دلیل حذف موهای زائد به آرامی انجام خواهد شد.

اگر مراجعه کنندگان شما دنبال لاغری سریع و عضله سازی هستند، بهترین گزینه خرید دستگاه لاغری ems است.

پالس یکنواخت دستگاه لیزر موهای زائد دایود

یکی دیگر از مزیت ‌های خرید دستگاه لیزر دایود این است که دارای پالس یکنواخت می ‌باشد. زمانی که دستگاه لیزر پالس یکنواخت داشته باشد ریسک استفاده از لیزر کاهش پیدا خواهد کرد. دستگاه لیزر دایود را بر اساس استانداردهای مشخص شده‌ ای تولید کرده ‌اند تا پالس یکنواخت داشته باشد. پالس یکنواخت این دستگاه کمک می‌ کند تا اپراتور و فرد متقاضی با خیال راحت از دستگاه استفاده کنند.

خنک سازی سطحی پوست

خنک سازی سطحی پوست یکی دیگر از مزیت ‌های دستگاه لیزر موهای زائد دایود می ‌باشد. برخی از دستگاه‌ های لیزر که برای از بین بردن موهای زائد مورد استفاده قرار می ‌گیرند گرمای زیادی تولید می ‌کنند و بدن افراد امکان دارد بسوزد. دستگاه دایود دارای خنک کننده سطحی است و به همین دلیل گرمای اشعه لیزر وارد بدن نمی‌ شود. زمانی که اپراتور دستگاه لیزر را روی بدن افراد قرار می‌ دهد آنها احساس گرما نخواهند داشت و خنک کننده دستگاه بدنشان را خنک خواهد کرد.

قیمت دستگاه لیزر دایود

کاربرد آسان دستگاه لیزر موهای زائد دایود

یکی دیگر از مزیت ‌های خرید دستگاه لیزر دایود این است که کاربرد بسیار آسانی دارد. برخی از دستگاه‌ های لیزر دارای فناوری‌ های پیچیده ‌ای هستند و اپراتور به راحتی نمی ‌تواند از آنها استفاده کند. صفحه نمایش این دستگاه لمسی است و اندازه آن ۱۰ اینچ می ‌باشد.

البته باید بدانید مدل‌ های زیادی از دستگاه لیزر تولید می‌ شوند که هر یک از آنها با صفحه نمایش متفاوتی طراحی گشته‌ اند. کارکرد راحت دستگاه لیزر دایود مهمترین مزیت آن به شمار می ‌رود. بسیاری از افرادی که به تازگی اپراتور دستگاه لیزر شده‌اند به راحتی و در کمترین بازه زمانی می‌توانند از این دستگاه برای از بین بردن موهای زائد بدن استفاده کنند.

قیمت دستگاه هایفو 7بعدی اولترافورمر چند است؟

قیمت خرید دستگاه لیزر دایود

یکی از مهمترین نکاتی که افراد زمان خرید دستگاه لیزر دایود به آن توجه می ‌کنند قیمت است. به طور کلی باید بدانید قیمت دستگاه لیزر دایود طبق نوسانات ارزی متفاوت خواهد بود. مدل ‌های زیادی از دستگاه ‌های لیزر دایود را در بازار مشاهده می‌ کنید که هر یک از آنها با قابلیت خاصی طراحی شده ‌اند.

این مسئله که شما قدیمی ‌ترین یا جدیدترین مدل دستگاه دایود را می ‌خرید تاثیر زیادی روی قیمت نهایی دستگاه می‌ گذارد. هر یک از دستگاه‌ های لیزر دایود که پیشرفته هستند و به تازگی وارد بازار شده ‌اند با قیمت بیشتری به فروش می ‌رسند. شما می ‌توانید به صورت روزانه قیمت انواع دستگاه‌ های لیزر دایود را بررسی کنید تا در بهترین بازه زمانی این دستگاه را بخرید. عملکرد دستگاه لیزر دایود بسیار عالی است و به همین دلیل مشتریان این دستگاه روز به روز افزایش پیدا می‌ کند.

خرید جدیدترین دستگاه لیزر دایودی

جهت خرید دستگاه لیزر دایود یا اطلاع از قیمت دستگاه دایود با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس : 09129096358

آدرس اینستاگرام نویان طب مانلی @noyanteb_manely

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.