جستجو
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

بهترین راهکارهای افزایش کلاژن سازی پوست

بهترین راهکارهای کلاژن سازی پوست

راهکارهای افزایش کلاژن سازی پوست چیست؟ امروزه بسیاری از مردم به دلایل مختلفی به انجام لیزر روی آورده اند. دلیل این امر نیز، مزایای لیزردرمانی می باشد که یکی از برترین مزایای این روش درمانی، کلاژن سازی پوست است. همچنین با پیشرفت تکنولوژی، انواع مختلفی دستگاه لیزر به وجود آمده اند که هر کدام از این دستگاه ها نیز، کاربردها و ویژگی های خاصی دارند. علاوه بر لیزر درمانی، تحریک پوست به کلاژن سازی از طریق تغذیه مناسب، ماسک های طبیعی، مصرف ویتامین ها و پروتئین ها، وغیره میتوان اشاره کرد. در این مقاله به بررسی مزایای افزایش کلاژن سازی پوست با دستگاه CO2 فرکشنال بپردازیم.

بیشتر بدانید: لیست قیمت دستگاه هایفو جوانساز در سال 2024

کلاژن چیست؟

کلاژن از جمله پروتئین هایی است که سبب حفظ شادابی و جوانی پوست می گردد. این پروتئین همچنین باعث می شود که پوست، خاصیت کشسانی خود را حفظ کند. همچنین این امر، موجب جلوگیری از ایجاد شدن چین و چروک نیز می گردد. یکی از بهترین دستگاه های لیزر، دستگاه لیزر co2 فرکشنال است. عملکرد این دستگاه به گونه ای است که کلاژن سازی را در پوست به میزان زیادی تقویت یا تحریک کرده و یا به عبارتی، موجب کلاژن سازی پوست می شود.

معرفی دستگاه لیزر co2 فرکشنال

امروزه یکی از بهترین روش های از بین بردن چین و چروک های پوست و درمان برخی از بیماری ها یا مشکلات پوستی، استفاده کردن از لیزردرمانی به کمک دستگاه co2 فرکشنال است. این دستگاه، یکی از فناوری های پیشرفته ی لیزر است که شما می توانید از طریق آن، زیبایی و شادابی را در کوتاه ترین و سریع ترین زمان ممکن برای پوستتان رقم بزنید. لیزر به کمک دستگاه co2 فرکشنال، روشی غیر تهاجمی است. نحوه عملکرد co2 فرکشنال بدین صورت است که انرژی لیزر را به صورت تکه تکه به سطح پوست انتقال می دهد.

راهکارهای افزایش کلاژن سازی پوست

دستگاه co2 فرکشنال چگونه پوست را تحریک به کلاژن سازی می کند؟

راهکارهای افزایش کلاژن سازی پوست، دستگاه co2 فرکشنال بر خلاف سایر دستگاه های لیزر، پرتوهای لیزر میکروسکوپی ای را از خود ساطع کرده و مناطق درمانی بسیار دقیقی را به وجود می آورد. این بدین معنا است که این دستگاه تنها بر بافت و سطح مشخصی از پوست تأثیر گذاشته و تأثیری بر سایر بافت های اطراف بافت مورد نظر نمی گذارد. عملکرد این دستگاه به گونه ای است که زمان خراب شدن و آسیب دیدگی پوست را به حداقل و جوان سازی پوست را به حداکثر می رساند.

بررسی نحوه ی عملکرد دستگاه لیزر co2 فرکشنال

فرایند لیزر درمانی به کمک دستگاه co2 فرکشنال از طریق ایجاد کردن مناطق درمانی میکروسکوپی روی سطح پوست، آغاز می شود. طول موج لیزری که از این دستگاه لیزر ساطع می شود، 10600 نانومتر است. این طول موج توسط آبی که در پوست وجود دارد، جذب می شود. وقتی که این طول موج یا به طور کلی انرژی لیزر به پوست انتقال یابد، بخش کوچکی از بافت پوست تخریب می گردد.

خرید دستگاه آر اف فرکشنال یکی از دستگاه های جوانسازی و کلاژن سازی پوست است.

تولید شدن کلاژن در پوست، می تواند این مشکل را حل کند. لیزر به کمک دستگاه co2 فرکشنال بر خلاف سایر روش های لیزردرمانی، سوراخ های بسیار کوچکی در پوست ایجاد کرده و بافت اطراف آن نقطه ی خاص از پوست را کاملأ سالم نگه می دارد.

بهتر است بدانید که عملکرد دستگاه لیزر co2 فرکشنال به گونه ای است که عوارضی همچون عفونت، التهاب و… را به دنبال نخواهد داشت. همچنین زمان بهبودی بیماران یا مراجعانی که تحت لیزردرمانی به کمک دستگاه co2 فرکشنال قرار می گیرند نیز، بسیار کوتاه و سریع است.

کاربردهای دستگاه لیزر co2 فرکشنال کدام اند؟

اگر نحوه کلاژن سازی پوست صورت و کلاژن سازی پوست نواحی مختلف بدن را مورد بررسی قرار دهید، متوجه می شوید که چه قدر این پروتئین در حفظ بافت پوست و جوان سازی آن، نقش دارد. همچنین اگر به دنبال داشتن پوستی شاداب و درخشان هستید، بدون شک توصیه ی ما استفاده از دستگاه co2 فرکشنال است. این دستگاه علاوه بر حفظ زیبایی پوست، موجب پیشگیری از بروز بیماری های پوستی نیز خواهد شد. ما در زیر به بررسی چند مورد از مهم ترین مزایای لیزر به کمک دستگاه co2 فرکشنال پرداخته ایم:

تحریک پوست به کلاژن سازی

مزایای استفاده از دستگاه CO2 فرکشنال

  • تحریک پوست به کلاژن سازی: لیزر به کمک دستگاه co2 فرکشنال از طریق برداشتن لایه ی بیرونی پوست، سبب رشد پوستی سالم و جذاب می شود. این امر موجب می شود که ظاهر شما در هر سنی که باشید، بسیار جوان به نظر برسد.
  • اصلاح اسکار: استفاده از لیزر با دستگاه co2 فرکشنال در درمان اسکارهایی مانند اسکار جراحی و اسکار آکنه، بسیار مؤثر واقع می گردد. لیزر به کمک این دستگاه به تدریج زخم ها را از بین برده و رشد پوست جدید و سالم را تحریک می کند.
  • کاهش دادن میزان چین و چروک: لیزر با دستگاه co2 فرکشنال از طریق تحریک کلاژن سازی پوست، شدت و تعداد خطوط چین و چروک را کاهش می دهد.
  • سفت کردن یا لیفت پوست: گرمای لیزر دستگاه co2 فرکشنال بازسازی کلاژن را تحریک کرده و از این طریق، خاصیت ارتجاعی و سفت شدن پوست را بهبود می بخشد.
  • درمان یا رفع بیماری ها یا مشکلات پوستی: لیزردرمانی به کمک دستگاه co2 فرکشنال، می تواند موجب جلوگیری از بسیاری از بیماری های پوستی و یا درمان آن ها شود. ضایعات پوستی سرطانی، توده های خوش خیم پوستی و انواع خاصی از زگیل ها از جمله مواردی هستند که به کمک این دستگاه رفع می شوند.

قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم با کاربردها و عملکرد سریع و عالی

سخن پایانی

نحوه ی عملکرد دستگاه co2 فرکشنال و همچنین نحوه ی کلاژن سازی پوست به کمک این دستگاه در این مقاله، مورد بررسی قرار گرفتند. ملاحظه کردید که امروزه لیزردرمانی، روشی است که بسیاری از افراد به دلیل مزایا و نتایج مثبتی که دارد به آن روی می آورند. همچنین دانستید که می توان از طریق لیزردرمانی به کمک دستگاه co2 فرکشنال از بسیاری از مشکلات یا بیماری های پوستی جلوگیری کرد و ظاهر و بافت پوست را بهبود بخشید.

متوجه شدید که لیزر با دستگاه co2 فرکشنال، روشی ایمن و غیر تهاجمی است که می توان از آن برای تحریک پوست به کلاژن سازی و جوانی و شادابی پوست از این طریق، استفاده کرد. لازم به ذکر است که حتی قبل از لیزردرمانی با این دستگاه نیز، لازم است که با یک متخصص یا پزشک در حیطه ی پوست یا زیبایی مشورت کنید. امیدواریم توانسته باشیم شما را به خوبی با نحوه ی عملکرد دستگاه لیزر CO2 فرکشنال آشنا کنیم. سپاس گزاریم که این مقاله را مطالعه کردید و تا پایان این مقاله با ما همراه بودید.

افزایش کلاژن سازی پوست با دستگاه CO2 فرکشنال

جهت اطلاع از قیمت و خرید دستگاه CO2 فرکشنال با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید

شماره تماس با کارشناس فروش: 09129096358

  اینستاگرام نویان طب مانلی :@noyanteb_manely

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها