Search
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

روش های روشن کنندگی پوست

روش های روشن کنندگی پوست

راه های روشن کنندگی پوست صورت و بدن

روش ‌های روشن کنندگی پوست متنوع هستند که هر یک از این روش ‌ها کمک می ‌کنند پوستی روشن و درخشان داشته باشید. برای روشن کردن پوست صورت و بدن بهتر است که روش مناسبی را به کار بگیرید. بسیاری از افرادی که به دنبال رازهای روشن کردن پوست هستند رنگ تیره بدن خود را دوست ندارند.

تیرگی بدن در برخی از مواقع امکان دارد ارثی باشد و یا در اثر مراقبت‌ های پوستی اشتباه به وجود آید. داشتن پوست روشن و سفید به حوصله و صبر نیاز دارد که در این مطلب برخی از بهترین روش ‌های داشتن پوست سفید را برای شما توضیح می‌ دهیم.

روشن کنندگی پوست

امروزه روش‌های روشن‌کنندگی پوست، موضوعی بحث‌برانگیز و کاربرپسند می باشد، در نتیجه افراد زیادی بدنبال محصولات و روش های درمان‌ و روشن‌کردن پوست خود هستند، در حالی که برخی از افراد به دنبال صاف و یک دست کردن پوست خود یا کاهش و رفع کک و مک و لکه های تیره می باشند.

قیمت دستگاه لیزر موهای زائد، با شرایط اقساطی و نصب و ارسال رایگان

برای افرادی که به دنبال روش های طبیعی و ملایم برای روشن کردن پوست خود هستند، روش های طبیعی مانند آب لیمو، زردچوبه و آلوئه ورا اغلب به عنوان عوامل روشن کننده موثر پوست تبلیغ می شوند. با این حال، بسیار مهم است که هنگام استفاده از این مواد محتاط باشید، زیرا گاهی اوقات می توانند باعث تحریک یا واکنش های آلرژیک شوند.

همچنین مشورت با یک پزشک متخصص پوست و زیبایی بسیار مهم است، توجه داشته باشید که قبل از هر اقدامی ابتدا ایمنی و اثربخشی آن روش بسیار مهم است. در نهایت، پذیرفتن رنگ طبیعی و مراقبت ازپوست، می‌تواند رویکرد سالم‌تری نسبت به استانداردهای زیبایی ایجاد کند.

در نتیجه، درک دلایل ایجاد پوست روشن‌ تر و ارزیابی تأثیر بالقوه آن بر سلامت کلی قبل از شروع هر روشی برای دستیابی به این هدف ضروری است. به جای تکیه بر روش‌های خارجی مانند کرم‌ها یا درمان‌هایی که نتایج فوری را دارد، بلکه فقط داشتن سبک زندگی سالم مانند رژیم غذایی و محافظت در برابر آفتاب می‌تواند منجر به بهبود پایدارتر در رنگ پوست شود و در عین حال سلامتی جامع را در درازمدت ارتقا دهد.

معرفی روش ‌ها و  رازهای روشن کردن پوست

رازهای روشن کنندگی پوست

مهم ‌ترین روش ‌های روشن کنندگی پوست که طرفداران زیادی دارند استفاده از ماسک ‌های متنوع می ‌باشد. برخی از مهم‌ ترین و بهترین رازهای روشن کردن پوست عبارتند از :

استفاده از ماسک سفیده تخم مرغ و آبلیمو

یکی از رازهای روشن کردن پوست استفاده از ماسک سفیده تخم مرغ و آبلیمو می ‌باشد. شما در این روش باید از سفیده تخم مرغ و آبلیمو به اندازه یک قاشق چای ‌خوری استفاده کنید. سفیده تخم مرغ را به خوبی هم بزنید تا پف کند. آبلیمو را با سفیده تخم مرغ ترکیب نمایید. سپس ماسک را به آرامی روی پوست خود ماساژ دهید. بعد از ۱۰ الی ۱۵ دقیقه که سفیده تخم مرغ خشک شد می ‌توانید پوست تان را با آب ولرم شستشو دهید.

ویتامین سی که در این ماسک وجود دارد کمک می‌ کند رنگ دانه‌ های تیره پوست از بین بروند. سیتریک اسید در لیمو به عنوان لایه بردار طبیعی عمل می‌ کند و می‌ تواند سلول‌ های مرده روی پوست را محو نماید. استفاده کردن از این ماسک به سفید شدن پوست بستن منافذ باز پوست و سفت شدن پوست شما کمک می‌ کند.

استفاده از ماسک لیمو، آلوئه ورا، عسل

یکی دیگر از رازهای روشن کنندگی پوست استفاده از ماسک لیمو، آلوئه ورا و عسل است. در این روش باید آلوئه ورا را برش بزنید و ژل درون آن را خارج نمایید. پس از آن ژل را با مواد دیگر یعنی عسل و آبلیمو ترکیب کنید. بعد از ترکیب ژل آلوئه ورا، عسل و آبلیمو یک مایع غلیظ خواهید داشت. با استفاده از پنبه می ‌توانید مایع غلیظ را روی صورت خود بزنید.

به مدت ۱۰ دقیقه اجازه دهید که ماسک روی صورتتان بماند و سپس آن را با آب ولرم بشویید. عسل، آلوئه ورا و آبلیمو به تنهایی قابلیت روشن کردن پوست را خواهند داشت. ترکیب آنها نتیجه بی‌ نظیری برایتان به همراه می‌ آورد. آلوئه ورا به احیای رنگ پوست شما کمک زیادی می‌ کند.

روش ‌های روشن کنندگی پوست و استفاده از ویتامین سی

روش های روشن کنندگی پوست

یکی دیگر از روش ‌های روشن کنندگی پوست این است که استفاده از ویتامین سی را افزایش دهید. در صورتی که شما به دنبال یک راه موثر برای روشن کردن پوست هستید بدون شک ویتامین سی می ‌تواند برایتان مفید باشد. این ویتامین در روشن کردن رنگ پوست و بهبود رنگ پوست نقش مهمی ایفا می ‌کند. کلاژن‌ سازی پوست شما با استفاده از این ویتامین افزایش می ‌یابد. ویتامین سی را شما می ‌توانید به صورت موضعی یا به صورت خوراکی مورد استفاده قرار دهید.

ترک سیگار

یکی دیگر از رازهای روشن کردن پوست ترک سیگار می‌ باشد. مصرف سیگار موجب به وجود آمدن چین و چروک‌ های زیادی روی پوست می‌ شود. پیری پوست شما با مصرف سیگار افزایش پیدا می ‌کند.

مصرف سیگار موجب می ‌گردد که رگ‌ های خون بدن شما تنگ‌ تر گردد. این مسئله اکسیژن کافی را برای پوست فراهم نخواهد کرد. زمانی که اکسیژن کافی در پوست وجود نداشته باشد درخشندگی پوست کمتر می ‌شود. اگر سیگار را ترک کنید پوست سالم ‌تر و سفید‌تری خواهید داشت.

تنظیم خواب بهترین روش ‌های روشن کنندگی پوست

یکی از مهم ‌ترین روش ‌های روشن کنندگی پوست این است که خواب خود را تنظیم نمایید. خواب به بدن شما کمک می‌ کند که بعد از آسیب ‌های طول روز پوست تان به راحتی خودش را ترمیم کند. اگر خواب کافی داشته باشید پوست تان جوان ‌تر می‌ ماند. برای اینکه صورتی با طراوت داشته باشید بهتر است حداقل ۷ الی ۹ ساعت در طول شبانه روز بخوابید. زمانی که خواب شما مناسب باشد بدون شک سیستم بدنتان کارکرد اصولی خواهد داشت.

خرید لیزر تیتانیوم با ویژگی های منحصر به فرد

لایه برداری پوست

یکی دیگر از رازهای روشن کنندگی پوست این است که سلول‌ های مرده پوست تان را لایه برداری نمایید. لایه برداری به عنوان یکی از آسان‌ ترین روش‌ های روشن کردن پوست شناخته می‌ شود. شما با لایه برداری می‌ توانید هر یک از آسیب‌ های پوستی را از بین ببرید. لایه برداری به صورت شیمیایی و فیزیکی انجام می‌ شود. بسیاری از افراد با استفاده از مواد طبیعی و مرغوب می‌ توانند لایه ‌برداری پوست خود را انجام دهند.

استفاده از ضد آفتاب برای روشن کنندگی پوست

یکی از مهم‌ ترین روش ‌های روشن کنندگی پوست استفاده از ضد آفتاب می ‌باشد. اشعه خورشید علاوه بر اینکه امکان دارد خطر سرطان پوست را افزایش دهد ممکن است که موجب چین و چروک پوست شود. کلاژن به تقویت رگ خونی شما کمک می‌ کند. بر همین اساس باید به کلاژن سازی پوست کمک کنید تا پوستی شاداب داشته باشید.

زمانی که کلاژن سازی پوست دچار آسیب گردد امکان دارد پوست شما ناهموار و کدر شود. به همین دلیل با استفاده از ضد آفتاب مناسب می ‌توانید از پوست خود مراقبت کنید. بهتر است که در روزهای آفتابی و بارانی ضد آفتاب را مورد استفاده قرار دهید.

خوردن غذای سالم

یکی از مهم‌ ترین رازهای روشن کردن پوست استفاده از مواد غذایی سالم می ‌باشد. شما با خوردن مواد غذایی سالم یعنی با میوه، سبزیجات تازه، پروتئین بدون چربی و … می ‌توانید انرژی بیشتری داشته باشید. اگر مواد غذایی سالم را در رژیم غذایی خود قرار دهید وزنتان نرمال می‌ گردد و پوست تان تقویت می ‌شود. مواد غذایی سالم تاثیر زیادی روی رفع تیرگی پوست خواهند داشت.

روشن کنندگی پوست با محصولات روشن کننده

یکی از مهم‌ ترین روش ‌های روشن کنندگی پوست این است که از محصولات مخصوص روشن کننده استفاده نمایید. سرم ‌ها و کرم‌ های دارویی گوناگونی هستند که جهت برطرف کردن تیرگی پوست مورد استفاده قرار می ‌گیرند. شما برای اینکه پوستی درخشان و شاداب داشته باشید می ‌توانید از سرم‌ های روشن کننده روزانه استفاده کنید.

همچنین ماسک ‌های روشن کننده زیادی هستند که جهت یکدست کردن و همچنین روشن نمودن پوست مورد استفاده قرار می‌ گیرند. با استفاده از محصولات مخصوص روشن کننده پوست برند معتبری دارند پوست شما سالم ‌تر می‌ گردد.

خرید دستگاه هایفو، جهت روشن کنندگی و کلاژن سازی پوست

جهت خرید دستگاه آر اف فرکشنال نیز می توانید با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید

شماره تماس کارشناس : 09129096358

آدرس اینستاگرام نویان طب مانلی @noyanteb_manely

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس با ما