Search
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

پاک سازی تاتو ابرو فقط در یک جلسه

پاک سازی تاتو ابرو با دستگاه لیزر کیوسوئیچ

مزایای روش پاک سازی تاتو ابرو با دستگاه لیزر کیوسوئیچ نسبت به روش‌های دیگر بسیار بیش‌تر است و همین دلیل خوبی برای انتخاب این روش جهت ریموو و پاک‌سازی تتوهای قدیمی و جدید ابرو با لیزر است. اینکه چرا بیش‌تر بانوان دستگاه لیزر را به روش‌های خانگی یا به‌کارگیری مواد شیمیایی ترجیح می‌دهند، در این مطلب توضیح شده است.

دلایل ریموو تاتو ابرو

بسیاری از بانوان بعداز مدتی از مدل تاتو خود خسته می‌شوند یا اینکه به‌دلیل ناشی‌بودن تاتوکار، مدل ابروی‌شان خراب شده و آن را دوست‌ ندارند. در این شرایط پاک‌کردن تاتو چاره کار است. اما اینکه تاتو با چه روش و دستگاهی انجام شود، اهمیت زیادی دارد، چراکه ابرو عضو مهمی از صورت است که نقش زیادی در زیبایی آن دارد.

پاک سازی تاتو ابرو با دستگاه لیزر کیوسوئیچ

انواع روش های پاک سازی تاتو ابرو

تاتو ابرو به روش‌های خانگی و با استفاده از مواد شیمیایی پاک می‌شود، البته این روش‌های خانگی هیچ‌ نتیجه قطعی ندارد، در سالن‌های زیبایی برای پاک‌کردن تاتو از روش‌هایی مانند ریمو تتو با کاور، استفاده از تتو ریموور، پاک‌کردن تتو با کرم پاک‌کننده، لیزر و استفاده از لایه‌برداری برای پاک‌کردن تتو استفاده می‌شود‌.

پاک سازی تاتو ابرو با لیزر

مزایای روش پاک سازی تاتو ابرو با دستگاه لیزر کیوسوئیچ باعث شده تا طرفداران این روش و این دستگاه، روز به روز نسبت به روش‌های دیگر بیش‌تر شود‌. سازوکار دستگاه کیوسوییچ به این شکل است که با ارسال پالس‌ها و امواج با طول موج کوتاه، رنگ‌دانه‌های پوست تجزیه و در لایه درم پوست حل می‌شوند‌.

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم به صورت اقساطی و با شرایط عالی

مزایای روش پاک سازی تاتو ابرو با دستگاه لیزر کیوسوئیچ

حفظ سلامت پوست

ریموو تاتو ابرو با دستگاه کیوسوییچ هیچ آسیبی به بافت پوست وارد نمی‌کند و خلاف روش‌های دیگر، زخم، قرمزی و تورم در محل ریموو ایجاد نمی‌شود. عملکرد این دستگاه به‌گونه‌ای است که پوست را برای کلاژن‌سازی تحریک می‌کند. همچنین منافذ باز پوست را برای جلوگیری از ورود آلودگی به لایه‌های زیرین، می‌بندد. استفاده از این دستگاه علاوه‌بر پاک‌کردن تاتو برای حذف لکه‌های تیره در صورت نیز پیشنهاد می‌شود‌.

تعداد جلسات کم ریموو

اگر بخواهید تاتو ابرو را با لیزر پاک کنید، بسته به غلظت رنگ، قدیمی یا جدیدبودن تاتو، نوع رنگ، نوع و رنگ پوست بین یک تا 3 جلسه باید روند ریموو را انجام دهید. البته بدانید که هر جلسه نهایتا 10 دقیقه طول می‌کشید و وقت زیادی از شما نمی‌گیرد.

استفاده از طول موج های مختلف

همان‌طور که تاتو رنگ‌های مختلفی دارد، برای پاک‌کردن آن باید از طول موج‌های مختلفی برای امواج استفاده کرد. این دستگاه قادر است 4 طول موج را برای رنگ‌های روشن تا تیره تاتو به‌کار بگیرد‌. رنگ‌های روشن نسبت به رنگ‌های تیره مانند سیاه و قهوه‌ای برای پاک‌شدن به طول موج‌های قوی‌تری احتیاج دارند‌.

این روش امن و بدون آسیب رسانی به چشم

پاک‌کردن تاتو ابرو با هر روشی که انجام شود دردناک است. کم یا زیاد بودن درد بستگی به آستانه تحمل هر شخصی دارد. البته اگر تاتو ابرو با روش خالکوبی‌های قدیمی انجام شده باشد، زمان و درد بیش‌تری دارد. اگر حین انجام تاتو درد زیادی متوجه شدید، می‌توانید از مسکن‌های خوراکی یا مالشی برای تسکین آن استفاده کنید.
مزایای روش پاک سازی تاتو ابرو با دستگاه لیزر کیوسوئیچ؛ فرآیندی غیر تهاجمی دارد

از مزایای مهمی که پاک‌کردن تاتو ابرو با دستگاه کیوسوییچ دارد، این است که این روش غیرتهاجمی بوده و هیچ‌گونه بریدگی، زخم یا جراحی در آن انجام نمی‌شود. در این روش نیازی به دوره نقاهت بلندمدت نیست و شما بعداز هر جلسه می‌توانید فعالیت‌های روزمره خود را انجام دهید.

پاک سازی تاتو ابرو با دستگاه لیزر کیوسوئیچ

نتیجه صد در صدی ریموو

دستگاه‌ها و روش‌هایی که پیش‌از کیوسوییچ برای پاک‌کردن تاتو استفاده می‌شدند، تنها در رنگ‌های روشن موفق بودند‌. این دستگاه‌ها رنگ‌های تیره را به‌طور کامل پاک نمی‌کردند و یک سایه تیره روی پوست باقی می‌ماند‌. اگر شما جلسات ریموو را کامل انجام دهید، هرگونه تاتویی با هر رنگی از صورت‌تان پاک خواهد شد.

معایب پاک سازی تاتو ابرو با لیزر کیوسوئیچ

هر روش و تکنولوژی جدیدی که روی کار می‌آید، در کار مزایایی که دارد، دارای معایبی هم است. معایب و عوارض لیزر با دستگاه کیوسوییچ برای پوست‌های حساس شامل خارش و جوش‌های ریز در محل لیزر است که با پمادهای مخصوصی رفع می‌شود.

در موارد نادری به‌دلیل عدم رعایت بهداشت در مراکز لیزر، ممکن است عفونت وارد پوست‌تان شود. اگر پوست را هیدراته نگه‌ دارید، می‌توانید این مشکل را برطرف یا از بروز آن جلوگیری کنید. پوست‌های خیلی تیره و برنزشده به‌طور معمول نتیجه موفقی از ریموو تاتو با لیزر کیوسوئیچ دریافت نمی‌کنند. این شاید مهم‌ترین ایراد این دستگاه باشد.

قیمت دستگاه هایفو 7بعدی برای لیفت و جوانسازی پوست صورت

هزینه پاک ساز تاتو ابرو با لیزر کیوسوئیچ

به‌طور معمول تعرفه خاصی برای تاتو ابرو با لیزر تعیین نشده است. هزینه های از بین بردن تاتو ابرو با لیزر کیوسوئیچ نسبت به دستگاه‌ها و روش‌های دیگر بیش‌تر است. به‌هرحال این یک تکنولوژی جدید با درصد موفقیت بالا به‌حساب می‌آید. ازطرفی هزینه ریموو تاتو با این دستگاه به تعداد جلسات انجام‌شده بستگی دارد.

ریموو تاتو ابرو با لیزر کیوسوئیچ

مزایای خرید دستگاه کیوسوییچ از نویان طب مانلی

مزایای روش پاک سازی تاتو ابرو با دستگاه لیزر کیوسوئیچ، مراکز زیادی را تشویق به خرید دستگاه لیزر کیوسوئیچ کرده است، چراکه بسیاری از مشتریان این مراکز ترجیح می‌دهند از روش مطمئنی برای پاک‌کردن ابروهایشان استفاده کنند‌. نکته مهمی که در خرید این دستگاه وجود دارد، اصلی‌بودن و کیفیت بالای آن است که هر خریداری باید قبل خرید از آن اطمینان پیدا کند.

در مجموعه نویان طب مانلی دستگاهی که تهیه می‌کنید، دارای مجوز FDA آمریکا، CE اروپا ، ISO-13485 و همچنین مجوز آیمد (IMED) از اداره کل تجهیزات پزشکی ایران است. قیمت دستگاه‌های کیوسوییچ موجود در سایت نویان طب مانلی، با توجه به حذف واسطه‌گری و خرید عمده از سازنده، بسیار به‌صرفه و عادلانه و مطابق با تعرفه‌های بازار تعیین شده است.

قیمت خرید دستگاه لاغری ems با آخرین تکنولوژی روز

جمع‌بندی

مزایای روش پاک سازی تاتو ابرو با دستگاه لیزر کیوسوئیچ که شامل حفظ سلامت پوست و کمک به جوان‌سازی آن، موفقیت بالا در نتیجه، درد و زمان کم، غیرتهاجمی‌بودن و عدم خونریزی یا برش حین کار است، باعث شده تا مراکز زیبایی این دستگاه را جایگزین نمونه‌های قدیمی‌تر کنند. برای خرید دستگاه‌ لیزر کیوسوییچ و اطلاعات بیش‌تر درباره جزئیات و کارآیی آن می‌توانید به سایت نویان طب مانلی مراجعه کنید‌.

جهت اطلاع از قیمت و خرید دستگاه لیزر کیوسوئیچ با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید

شماره تماس با کارشناس فروش: 09129096358

اینستاگرام نویان طب مانلی : @noyanteb_manely

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما