Search
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

نمونه فرم تعهد نامه بوتاکس صورت

فرم تعهدنامه بوتاکس

قوانین تزریق بوتاکس که باید بدانید!

قوانینی که مربوط به فرم تعهد نامه بوتاکس است را باید به طور کامل بدانید و نحوه تکمیل آن را یاد بگیرید. رضایت ‌نامه بیمار نشان می‌ دهد که بیمار برای انجام دادن خدمات بوتاکس رضایت خود را اعلام کرده است و تمامی عوارض و نشانه‌ های بعد از بوتاکس را می‌ پذیرد. در تعهدنامه بوتاکس صورت موارد متفاوتی اعلام می ‌گردند که هر یک از این موارد را بیمار و پزشک باید بپذیرند.

البته هر یک از مواردی که در رضایت ‌نامه بیمار وجود دارد به معنی سلب تعهد و مسئولیت پزشک در صورت تقصیر نیست. تمامی نکاتی که مربوط به عوارض و نشانه های بعد از انجام بوتاکس می ‌باشد را در تعهدنامه درج می‌ کنند تا بیمار با آنها آشنا شود. بیمار بعد از مطالعه تعهد نامه می‌ تواند قوانینی که در تعهدنامه وجود دارد را بپذیرد و رضایت خود را اعلام کند.

مشخصات فرم تعهدنامه بوتاکس

یکی از مهمترین مواردی که در فرم تعهد نامه بوتاکس صورت اهمیت دارد وارد کردن اطلاعات شخصی است. در این بخش شما باید نام و نام خانوادگی، سن، شغل، تحصیلات، وضعیت تاهل، کد ملی، تلفن همراه، تلفن ثابت و … را وارد کنید. آدرس منزل، آدرس محل کار و غیره موارد دیگری هستند که باید در این فرم وارد شوند. در صورتی که سوابق بیماری‌ های متفاوت مانند بیماری قلب، اختلالات هورمونی، بارداری، سابقه جراحی، بیماری خونی و … دارید را باید در این فرم وارد کنید. اگر داروهای متنوع را مصرف می ‌نمایید باید این داروها را معرفی کنید تا پزشک با آگاهی بیشتری تزریق بوتاکس را انجام دهد.

در صورتی که سابقه مصرف داروی راکوتان را دارید حتما باید این مورد را اعلام کنید. سابقه حساسیت و آلرژی به برخی از مواد غذایی را باید در این فرم وارد نمایید. در صورت داشتن سابقه تزریق ژل یا هر عمل زیبایی دیگر باید آنها را اعلام نمایید. اگر سابقه واکنش یا عارضه به انواع عمل زیبایی داشته‌ اید را باید این موارد را اعلام کنید تا پزشک اطلاعات کافی در مورد حساسیت‌ ها و سابقه‌ های درمانی شما داشته باشد. در انتهای فرم باید تایید کنید که اطلاعات ارائه داده شده را قبول دارید و آنها را به طور دقیق وارد کرده‌ اید.

برای خرید دستگاه لیزر در شیراز با کارشناسان ما در شیراز تماس بگیرید.

فرم رضایت نامه آگاهانه بیمار

فرم رضایت نامه آگاهانه بیمار

فرم تعهد نامه بوتاکس که مربوط به رضایتنامه آگاهانه بیمار می ‌باشد را باید به طور دقیق مطالعه کنید و سپس آن را تکمیل نمایید. در این فرم شما اعلام می ‌کنید که در فلان تاریخ با آگاهی و رضایت کامل از تزریق بوتاکس اثر و عوارض ممکن آن را می ‌پذیرید از پزشک خود در این فرم درخواست تزریق بوتاکس را می ‌نمایید. همچنین در فرم اعلام می ‌کنید که اطلاعات کافی در مورد انجام دادن عمل تزریق بوتاکس دارید.

باید متعهد شوید که مراقبت ‌های قبل و بعد از تزریق بوتاکس را رعایت می ‌کنید. با این فرم به پزشک خود اجازه می ‌دهید که جهت تکمیل پرونده و اثبات نمودن اثرات درمان پیش و بعد از تزریق بوتاکس، آیا رضایت به گرفتن عکس از چهره دارید یا ندارید. امضا و اثر انگشت در انتهای فرم از شما دریافت خواهد شد.

توصیه های قبل و بعد از تزریق بوتاکس که باید ذکر شود!

یکی از مهمترین مواردی که در فرم تعهد نامه بوتاکس به بیمار اعلام می‌ شود توصیه‌ های قبل و بعد از تزریق بوتاکس است. شما در این فرم می ‌توانید توصیه ‌هایی که مربوط به قبل از تزریق بوتاکس و بعد از تزریق بوتاکس است را به طور کامل ارزیابی کنید. قبل از تزریق بوتاکس از مصرف نمودن آسپرین باید خودداری نمایید.

پرهیز از مصرف ایبوپروفن و الکل یکی دیگر از مواردی است که قبل از تزریق بوتاکس اهمیت دارد. شما برای تزریق بوتاکس باید صورت خود را به خوبی شستشو دهید و آرایش نداشته باشید. بعد از تزریق بوتاکس نواحی درمانی را به هیچ عنوان نباید ماساژ دهید. از دراز کشیدن تا ۴ ساعت باید پرهیز کنید.

توصیه های قبل و بعد از تعهد نامه بوتاکس

چکاپ کامل بعد از تزریق بوتاکس

پرهیز از تماس با گرما یکی از مهمترین نکاتی است که بعد از تزریق بوتاکس اهمیت دارد. از انجام دادن فعالیت ‌هایی که موجب گر گرفتن صورت می‌ شوند باید به صورت جدی خودداری نمایید. استفاده از کمپرسور سرد در نواحی تزریق کمک می‌ کند تا تورم و کبودی کاهش یابند. بعد از تزریق بوتاکس مصرف خوراکی و یا موضعی به کاهش کبودی و تورم کمک زیادی خواهد کرد. اثر کامل بوتاکس حدود یک الی دو هفته بعد نشان داده می ‌شود و ۴ الی ۶ ماه طول می‌ کشد. دو هفته بعد از انجام دادن تزریق باید به مطب پزشک مراجعه کنید تا چکاپ شوید.

نحوه تکمیل فرم تعهدنامه بوتاکس

نحوه تکمیل کردن فرم تعهد نامه بوتاکس صورت بسیار آسان است. شما می‌ توانید با مطالعه فرم تعهدنامه هر یک از نکاتی که مربوط به سلامتی تان است را اعلام کنید. مشخصات هویتی ‌تان باید به طور کامل درج شود. اگر اطلاعات کامل و دقیقی در فرم وارد نگردند امکان دارد پزشک اشتباهات زیادی را برای تزریق بوتاکس انجام دهد. بنابراین در صورتی که شما قبلا تزریق بوتاکس را انجام داده‌ اید یا از داروهای متنوع استفاده کرده ‌اید باید این موارد را اعلام نمایید.

خرید دستگاه لیزر در اصفهان با شرایط ویژه نقد و اقساط

گواهینامه های تزریق بوتاکس

یکی از مهمترین نکاتی که در فرم تعهد نامه بوتاکس اهمیت دارد این است که گواهینامه‌ های مربوط به تزریق بوتاکس را بشناسید. این مسئله که بدانید چه افرادی مجوز تزریق بوتاکس را دریافت می ‌کنند بسیار مهم است. افرادی که پزشک متخصص باشند و دوره‌ های آموزشی تزریق را بگذرانند قادر خواهند بود عملیات تزریق بوتاکس را انجام دهند.

گواهی بوتاکس در کلاس‌ های گوناگون دریافت می‌ شود. دوره ‌های صدور گواهینامه بسیار مختصر می‌ باشند. اگر دوره‌ های آموزش تزریق بوتاکس به درستی ارائه شوند افراد می ‌توانند تزریق بوتاکس را در کمترین بازه زمانی انجام دهند. بوتاکس که بیشتر از یک دهه توسط سازمان غذا و دارو مورد تایید قرار گرفته است امروزه طرفداران زیادی دارد.

نحوه استعلام آیمد

جمع بندی
جهت از بین بردن خطوط چین و چروک ‌های ظاهری روی پوست، بوتاکس به عنوان بهترین روش درمان شناخته می ‌شود. باید بدانید تمامی افراد نمی ‌توانند تزریق بوتاکس را برای شما انجام دهند. به همین دلیل برای تکمیل فرم تعهد نامه بوتاکس در کشور ایران باید شرایط مشخص شده‌ ای رعایت شود. پزشک متخصص و افرادی که دوره ‌های تخصصی تزریق بوتاکس را گذرانده‌ اند می‌ توانند با ارائه دادن فرم تعهدنامه رضایت بیماران را جلب نموده و تزریق بوتاکس را انجام دهند.

جهت دریافت راهنمایی و اطلاعات درباره خرید دستگاه لیزر با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس : 09129096358

آدرس اینستاگرام نویان طب مانلی @noyanteb_manely

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس با ما