جستجو
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

خرید دستگاه لیزرموهای زائد در شیراز

خرید دستگاه لیزر در شیراز

شهر بزرگ شیراز یکی از شهرهای پیشرو در صنعت زیبایی می باشد.در این شهر کلینیک های زیبایی موفقی در سطح کشور و حتی خاورمیانه مشغول فعالیت هستند و خوشبختانه گردش مالی بسیار خوبی را تجربه می کنند. از همین رو با توجه به اهمیت زیبایی در بین مردم کلینیک های زیادی در حال تجهیز و ارائه خدمات به مشتریان خود هستند و یکی از دغدغه های اصلی این کلینیک ها خرید تجهیزات مناسب مخصوصا لیزر موهای زائد باکیفیت است.

نمایندگی شرکت نویان طب مانلی برای خرید اقساطی

شرکت نویان طب مانلی بزرگترین وارد کننده ی تجهیزات پزشکی در ایران، با داشتن نمایندگی های مختلف افتخار این را دارد که در شهر شیراز نیز نمایندگی فروش دارد.

آدرس: شیراز، خاکشناسی، کوچه 16فرعی 4/4، پلاک 67

شماره تماس دفتر شیراز:  32274217 (071)

آدرس اینستاگرام نویان طب مانلی:  @noyanteb_manely

تماس با کارشناسان فروش:

شماره تماس کارشناس : 09129096358

برای مشاهده انواع دستگاه لیزر ، دستگاه لاغری ، دستگاه کیوسوئیچ و انواع دستگاه جوانسازی موجود در شرکت نویان طب مانلی، در زیر بر روی هر کدام کلیک کنید.

در ضمن در شو روم دفتر شیراز شرکت نویان طب مانلی ، تمامی دستگاه ها موجود می باشد و میتوانید با مراجعه حضوری به دفتر شیراز عملکرد و کیفیت این دستگاه ها را به صورت حضوری مشاهده فرمایید.

آدرس: شیراز ، خاکشناسی ، کوچه 16فرعی 4/4 ، پلاک 67[

یکی از بزرگترین چالش های کلینیک ها و مطب های زیبایی خرید دستگاه لیزر است چرا که بخاطر تنوع دستگاه ها در بازار ممکن است برای انتخاب و خرید دستگاه لیزر کمی سر در گم شوند. از این رو شرکت نویان طلب مانلی با داشتن نمایندگی در شهرهای مختلف از جمله شهر شیراز آماده ی مشاوره و ارائه خدمات در شهر شیراز می باشد. نمایندگی شیراز به عنوان دفتر مرکزی شرکت نویان طب مانلی بیش از 6 سال فعالیت مستمر داشته و تمام افرادی که قصد خرید دستگاه لیزر در شیراز دارند میتوانند هم به صورت حضوری هم به صورت تلفنی از مشاوره کارشناسان ما استفاده کنند.

قیمت دستگاه لیزر در شیراز باتوجه‌ به کارایی خود متفاوت است. خرید یک دستگاه بهینه و کارآمد، به فاکتورهای مختلفی وابسته است. این عوامل در پروسه خرید دستگاه لیزر در شیراز ، نیازمند توجه مضاعفی هستند. مهمترین معیارهای هزینه قیمت دستگاه لیزر بدین گونه است؛

  • توان خروجی و داخلی دستگاه
  • طول موج دستگاه
  • کولینگ پوست و داخلی دستگاه
  • سنسورهای هوشمند
  • ژل‌دار بودن یا بدون ژل بودن دستگاه
  • گارانتی و خدمات پس از فروش
  • سیستم عیب‌یابی هوشمند

شرکت نویان طب مانلی به عنوان شرکتی قابل اعتماد مراکز لیزر نمایندگی فروش به روز ترین دستگاه های لیزر مو را در ایران اخذ کرده است، و فروش دستگاه موثر و پرقدرت از جمله دستگاه لیزر تیتانیوم را در نمایندگی فروش خود ارائه میدهد.

کمپانی نویان طب مانلی در شیراز امکانی فراهم نموده که کلینیک های تاره تاسیس و نوپا نیز بتوانند در ابتدای فعالیت خود از شرایط اقساط بهره مند شودند. جهت اطلاع از خرید قسطی دستگاه لیزر در شیراز با مشاوران فروش ما تماس بگیرید.

دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس 2022 در سال های اخیر پرفروش ترین دستگاه لیزر در شهر شیراز بوده است و از این رو به روز ترین مدل این دستگاه با گرید A به خریداران و مراکز لیزر در شیراز توسط کمپانی نویان طب مانلی (نمایندگی دستگاه لیزر تیتانیوم) ارائه می شود.

شرکت نویان طب مانلی بزرگترین وارد کننده ی انواع دستگاه لیزر در ایران می باشد که علاوه بر دستگاه لیزر ، ارائه دهنده ی دستگاه هایفو، دستگاه کیوسوئیچ و دستگاه لاغری می باشد، که دارنده بروزترین گواهی‌نامه‌های بین المللی در حوزه استاندارد و تجهیزات پزشکی همراه با کادری مجرب و متخصص در تمامی مراحل نصب، راه‌اندازی، آموزش و خدمات پس از فروش می باشد.

آدرس اینستاگرام نویان طب مانلی @noyanteb_manely

با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید

شماره تماس کارشناس : 09129096358

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.