جستجو
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

خرید و فروش دستگاه لیزر تیتانیوم در اصفهان

خرید دستگاه لیزر در اصفهان

شهر اصفهان از بهترین و فعال ترین شهرهای ایران در بخش زیبایی و کلینیکی می باشد ، که هرساله تعداد کلینیک ها و مجموعه های زیبایی در این شهر افزایش پیدا میکند، بسیاری از پزشکان و مجموعه داران به دنبال خرید دستگاه لیزر در اصفهان هستند که علاوه بر کیفیت بالا ، تمامی مجوزهای پزشکی را داشته باشد تا بتوانند رضایت مشتریان خود را تامین نمایند. در این مقاله سعی داریم بهترین شرکت و بهترین نمایندگی فروش در اصفهان و همچنین بهترین دستگاه لیزر در اصفهان را به شما معرفی کنیم.

خرید لیزر مو در اصفهان

خرید لیزر مو در اصفهان از شرکت معتبر بسیار اهمیت دارد ، زیرا کیفیت دستگاه لیزر در مجموعه های پزشکی رابطه ی نزدیکی با میزان درآمد آن دارد.اگر قصد خرید دستگاه لیزر در اصفهان دارید میتوانید به صورت اختصاصی و رایگان با مشاوران ما در تماس باشید، تا با توجه به شرایط شما بهترین پیشنهاد را به شما ارائه دهند.

مشاوران ما با توجه به مشاوره ی بیش از 700 کلینیک زیبایی در تمام نقاط کشور از جمله اصفهان میتوانند بهترین گزینه را به شما ارائه دهند و در تمام چالش های راه اندازی و تجهیز کلینیک زیبایی به صورت رایگان تجربیات خود را در اختیار شما قرار دهند.

خرید دستگاه لیزر در نویان طب مانلی

بهترین دستگاه لیزر در اصفهان

انتخاب های بسیاری برای خرید دستگاه لیزر در اصفهان وجود دارد اما بدون شک ، دستگاه لیزر تیتانیوم میتواند بهترین دستگاه لیزر در اصفهان باشد.

دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس و تیتانیوم پرو با توجه به داشتن 4 طول موج ، علاوه بر رفع موهای زائد تمام طیف های پوستی، خاصیت روشن سازی نواحی تیره را نیز دارا بوده و تکنولوژی وایتنینگ و روشن سازی را ارائه میدهد. به همین دلیل در بین تمام شهرها از جمله شهر اصفهان بسیار پرطرفدار بوده و مشتری های زیادی به آن مراجعه میکنند.

خرید دستگاه لیزر در اصفهان

دستگاه لیزر تیتانیوم در اصفهان

از مهمترین ویژگی های دستگاه لیزر تیتانیوم در اصفهان میتوان به موارد زیر اشاره کرد ؛

  •  دارای چهار طول موج: الکساندرایت 755nm+دایود 808nm + اندیاگ 1064nm و 940 نانومتر ️️مناسب برای همه نوع تیپ پوستی است.
  • لیزربار آمریکایی محصول شرکت کوهرنت
  • سیستم کولینگ (خنک کنندگی) هندپیس تا منفی 25 درجه
  • دارای سیستم عامل اندروید
  • دارای صفحه نمایش 15 اینج با تاچ حرارتی و صفحه نمایش 4K
  • اسپات سایز 15*35 میلی متر
  • دارای کولینگ ثانویه و کمکی
  • امکان عملکرد دستگاه به صورت 24 ساعته بدون توقف
  • دارای استابلایزر داخلی
  • ماکزیمم انرژی تا 140 ژول بر سانتی متر مربع
  • 10سال خدمات پس از فروش و یک سال وارانتی بی قید و شرط شرکت نویان طب مانلی

خرید دستگاه لیزر در مشهد و خرید دستگاه لیزر در شیراز و همه ی شهرها در نویان طب مانلی امکان پذیر است.

نمایندگی دستگاه لیزر در اصفهان

نمایندگی دستگاه لیزر در اصفهان که به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته در خدمت مشتریان خود می باشد، توسط شرکت نویان طب مانلی ازائه میشود که علاوه بر دستگاه لیزر موهای زائد، دستگاه لاغری، دستگاه کیوسوئیچ و انواع دستگاه جوانساز و هایفو را ارائه میدهد.

تمامی این دستگاه ها دارای معتبرترین گواهی‌نامه‌های بین المللی در حوزه استاندارد و تجهیزات پزشکی از جمله iso ،fda ،ce بوده و همچنین شرکت نویان طب مانلی دارای مجوز آیمد (imed) از اداره تجهیزات پزشکی کل ایران است و آماده ی خدمت به مردم شریف اصفهان می باشد.

اگر نیاز به مشاوره داشته یا قصد خرید دستگاه لیزر در اصفهان را دارید، کارشناسان نویان طب مانلی با بیش از 7 سال تجربه در تجهیز مجموعه های زیبایی در اصفهان و تمام شهرهای ایران آماده ی خدمت رسانی به شما هستند.

فروش دستگاه لیزر موهای زائد در اصفهان

خرید دستگاه لیزر در اصفهان

برای خرید دستگاه لیزر در اصفهان گزینه های بسیاری وجود دارد اما پیشنهاد کارشناسان ما دستگاه لیزر تیتانیوم می باشد که با توجه با کیفیت و محبوبیت آن در بازار میتواند بهترین جوابدهی و برگشت سرمایه را به شما ارائه بدهد. با توجه به نوع و رنگ پوست مردم اصفهان این دستگاه بهترین گزینه برای خرید دستگاه لیزر در اصفهان می باشد.

با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید

شماره تماس کارشناس : 09129096358

آدرس اینستاگرام نویان طب مانلی @noyanteb_manely

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.