Search
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

تفاوت دستگاه کیوسوئیچ و پیکوسوئیچ چیست؟

لیزر پیکوسوئیچ چیست؟

لیزر پیکوسوئیچ چیست؟ چه تفاوتی با دستگاه لیزر کیوسوئیچ دارد؟ هر کدام از این دستگاه‌ها برای چه کاری مناسب هستند؟ اگر این سوالات ذهن‌ شما را به‌ عنوان یک مجموعه‌دار یا یک پزشک زیبایی و یا حتی کلاینت دستگاه لیزر به خود مشغول کرده است، نگران نباشید چرا که در این مقاله قصد داریم به تمام سوالات شما پاسخ کامل دهیم.

دستگاه‌ پیکوسوئیچ از دستگاه‌های نسبتا جدید حوزه لیزر موهای زائد، رفع تاتو و خالکوبی است که بتازگی در برخی از کشور‌های توسعه‌یافته دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین طبیعی‌ است که اطلاعات کمی درباره آن‌ها وجود داشته باشد و همه افراد به‌طور دقیق تفاوت‌شان را ندانند.

برای خرید دستگاه لیزر تیتانیوم با کارشناسان نویان طب مانلی تماس بگیرید.

لیزر پیکوسوئیچ چیست؟

اولین سوالی که باید به آن پاسخ بدهیم این است که لیزر پیکوسوئیچ چیست؟ این لیزر عموما در منابع معتبر خارجی پیکوسکند نامیده می‌شود. این نوع لیزر در کسری از ثانیه می‌تواند جوهر تتو و خال‌کوبی را بمباران کند و با تاباندن لیزر از رنگدانه‌های تتو قطعاتی خرد و ریزشده بسازد، دستگاه لیزر پیکوسوئیچ با نام دستگاه پیکوسکند نیز شناخته می شود.

لیزر پیکوسوئیچ چیست؟

پیکوسکند یعنی چه؟

پیکوثانیه (Picosecond) برابر با ۱۲-۱۰ یک ثانیه است. یعنی یک تریلیونم ثانیه یا یک میلیون میلیونم ثانیه یا ۰٫۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۱ ثانیه، نسبت یک پیکوثانیه به یک ثانیه مانند نسبت یک ثانیه‌ است به ۳۱٬۷۰۰ سال؛ این تکنولوژی زمان در دستگاه لیزر کیوسوئیچ به کار گرفته شده است و دستگاه لیزر پیکوسوئیچ را ابداع کرده است، یعنی سرعت شات دستگاه پیکوثانیه در هر ثانیه یک تریلیونم ثانیه می باشد.

کاربردهای دستگاه لیزر پیکوسوئیچ

چنانچه تعداد جلسات و جوابدهی پاک کردن تاتو، خالکوبی و خال، ککو مک های صورت برای شما به عنوان کلاینت یا پزشک مهم است باید لیزر پیکوسوئیچ را انتخاب کنید. لیزر پیکو هم سریع است و هم کیفیت بسیار خوبی در پاک‌کردن تتو دارد. اما شما باید برای دریافت خدمات آن هزینه نسبتا زیادی را پرداخت کنید. کاربرد و مزایای پیکوسوئیچ+ قیمت لیزر پیکوسوئیچ در نهایت چیزی‌است که ما را راهنمایی می‌کند تا بخواهیم بهترین تصمیم را بگیریم.

با استفاده از این لیزر مناطق بزرگ‌تر سریع‌تر درمان خواهند شد. البته که در این زمینه هیچ تضمینی برای این وجود ندارد که تاتو بدن حتما با دستگاه‌های لیزر پاک خواهد شد اما مجموعه‌های مختلف به‌کمک این دستگاه‌ها تلاش می‌کنند تا چنین چیزی را محقق کنند و تا حد زیادی هم موفق هستند.

خرید دستگاه لیزر کیوسوئیچ سایناشور با شرایط اقساطی 16 ماهه

رفع لک ها و خال های پوستی با دستگاه پیکوسوئیچ

ماکروفاژهای پوستی سلول‌هایی هستند که قابلیت بیگانه‌خواری دارند. رنگدانه‌هایی که توسط لیزر مورد حمله قرار گرفته‌اند و به ذرات ریزتری تبدیل شده‌اند، توسط این سلول‌ها فرو خواهند ریخت و از راه سیستم لنفاوی از بدن دفع و خارج خواهد شد. در واقع این سیستم چیزی است که در مورد قبلی توضیح دادیم. دستگاه پیکوسوئیچ با استفاده از پرتو لیزر این اتفاق را رقم خواهد شد.

نحوه حذف تاتو بدن با دستگاه لیزر پیکوسوئیچ

طرز کار دستگاه لیزر پیکوسوئیچ و نحوه مواجهه آن با پوست و جوهر تتو به گونه است که این دستگاه با شلیک کوتاه نور در طول موج‌های مختلف باعث می‌شوند که این امواج به پوست برسند و در نهایت توسط جوهر تتو جذب شوند. امواج نور باعث می‌شوند که جوهر به ذرات کوچک‌تری تجزیه شود.این ذرات کوچک‌تر به‌تدریج توسط سیستم ایمنی و توسط خود بدن به‌طور کامل حذف خواهند شد.

در واقع سیستم بدن پس‌از این فرایند ذرات کوچک جوهر را به‌عنوان یک زائده شناسایی خواهد کرد. هر قدر که می‌خواهید این کار درست‌تر انجام شود، سیستم ایمنی بدن شما نیز باید قوی‌تر باشد.اگر بیمار باشید یا سیستم ایمنی بدن شما به‌علت مواردی چون مصرف سیگار یا موادمخدر تضعیف شده باشد، این فرایند بیشتر طول خواهد کشید. سرعت حذف تاتو البته بیشتر بستگی به بدن شما خواهد داشت.

تفاوت دستگاه پیکوسوئیچ و کیوسوئیچ چیست؟

لیزر کیوسوئیچ چیست؟

باید بگوییم که قبل‌از از ظهور دستگاه‌های پیکوسکند، دستگاه لیزر کیوسوئیچ به‌عنوان یک دستگاه لیزر نانوثانیه‌ای با استاندارد طلایی برای پاک‌کردن تتو و خال‌کوبی رتبه بهترین دستگاه لیزر را داشتند، در این روش نور لیزر در عقب نگه داشته می‌شود و با پرتاب ناگهانی قدرت فوق‌العاده‌ای را ایجاد خواهد کرد، می‌توانیم برای درک بهتر این موضوع از یک رودخانه برای شما مثال بزنیم. آب هر قدر که پشت یک رودخانه سد شود قدرت بیشتری پیدا خواهد کرد و درصورت باز شدن مسیر با توان بیشتری مسیرش را ادامه خواهد داد.

آشنایی با کاربرد لیزر کیوسوئیچ

باید به‌صورت اختصاصی درباره کاربرد لیزر کیوسوئیچ نیز صحبت کنیم. این دستگاه برای تتو‌های خاصی مناسب است. شاید تتو‌هایی که برای پاک‌شدن به شدت پرتو بیشتری نیاز دارند. استفاده از این نوع دستگاه برای پاک‌کردن تتو نسبت به دیگر انواع هم برای افراد مختلف ارزان‌تر تمام خواهد شد.

دلیلش هم قدرت دستگاه خواهد بود. همه‌چیز هم دستگاه نیست. ما به شما گفتیم که عوامل زیادی ازجمله وضعیت سیستم ایمنی بدن در این مورد تاثیر می‌گذارند. هزینه + مزایا+ ویژگی های کیوسوئیچ در نهایت چیزی است که ما باید برای انتخاب دستگاه مورد نیاز خود در نظر بگیریم.

قیمت دستگاه لاغری ems در بازار جهانی

تفاوت دستگاه پیکوسوئیچ و کیوسوئیچ چیست؟

بین دستگاه‌های پیکوثانیه و نانوثانیه تفاوت بسیار کمی وجود دارد. این محاسبه انجام شده و تفاوت این دستگاه ها در زمان تقریبا 1 دقیقه برآورد شده است. در واقعیت اما این تفاوت تنها 1 ثانیه خواهد بود و به همین دلیل بسیاری از متخصصان آن را ناچیز قلمداد می‌کنند.
طول موج نیز اهمیت زیادی خواهد داشت. تا اینجا ما درباره سرعت پالس لیزر بحث کردیم. رنگ طول موج نور خودش یه موضوع کاملا متفاوت است. پیکوشور در حذف رنگدانه‌ها سیاه می‌تواند بهتر عمل کند با اینکه در حذف رنگدانه‌های قرمز زیاد خوب عمل نمی کند، اما لیزر پیکوسکند در حذف رنگدانه های رنگی عملکرد بهتری دارد.

چگونه بهترین دستگاه‌های لیزر را برای مجموعه خود تهیه کنیم؟

پس از بررسی موارد زیادی ازجمله لیزر پیکوسوئیچ چیست؟ و اطلاعات درباره دستگاه لیزر پیکوسوئیچ باید ببینیم که بهترین مسیر برای خرید چنین دستگاه‌هایی را چطور می‌توان پیدا کرد. مجموعه‌های زیادی هستند که می‌توانند به شما در این زمینه کمک کنند. اما قطعا نویان طب مانلی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما خواهد بود.

این مجموعه بیش‌از 7 سال سابقه در زمینه تولید و واردات انواع دستگاه‌ لیزر تیتانیوم، دستگاه لاغری ، دستگاه جوانسازی و دستگاه کیوسوئیچ می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای تجهیز مجموعه شما باشد. تنها کاری که لازم است انجام دهید، مراجعه به وب‌سایت رسمی آن‌ها است.

دستگاه لیزر پیکوسوئیچ چیست؟

جمع‌بندی
متوجه شدیم که لیزر پیکوسوئیچ چیست؟ چه تفاوتی با دستگاه کیوسوئیچ دارد؟دستگاه‌های لیزر پاک‌کننده تاتو هر روزه درحال پیشرفت هستند و ممکن است همین فردا یک تکنولوژی جدید معرفی شود که بتواند کار را بسیار ساده‌تر از گذشته پیش ببرد. به همین دلیل مجموعه‌ها همواره باید اطلاعات خود را آپدیت نگه دارند تا از بازار عقب نمانند.

دستگاه‌های حرفه‌ای و جدید امروزی می‌تواند برای شما درصد بالایی از رضایت مشتری را به ارمغان بیاورند. شما می‌توانید با تهیه چنین دستگاه‌هایی از نویان طب مانلی شرایط مجموعه خود را تا حد زیادی بهبود ببخشید. از شما ممنونیم که تا انتهای مقاله همراه ما بودید.

جهت اطلاع از قیمت و خرید دستگاه لیزر کیوسوئیچ با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید.

شماره تماس با کارشناس فروش: 09129096358

اینستاگرام نویان طب مانلی : @noyanteb_manely

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما