Search
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

نکاتی درباره مزایای لیزرموهای زائد

مزایای لیزر موهای زائد چیست؟

یکی از بزرگ‌ترین مزایای لیزر موهای زائد که برای همه آشکار شده، خلاص شدن دائمی از شرموهای زائد بدن است. اما آیا این تنها مزیت لیزر است؟ قطعا خیر! روش‌های مختلفی برای رهایی از موهای زائد وجود دارد، مثل اپیلاسیون، شیو کردن، اصلاح یا وکس انداختن. اما تمامی این‌ها موقتی هستند!

این روش‌ها شاید در برابر لیزر کم هزینه‌تر باشند، اما به‌مرور زمان پوست را شبیه به توت ‌فرنگی می‌کنند؛ ریشه موها ضخیم و قوی‌تر می‌شود؛ همچنین باعث شل شدگی پوست خواهند شد.

پس بهترین کار چیست؟ لیزر می‌تواند بهترین انتخاب برای ازبین‌بردن موهای زائد بدن باشد، با انجام این کار شما علاوه‌بر اینکه از شر موهای زائد خلاص می‌شوید، مزیت‌های دیگری نیز به‌دست می‌آورید. اگر می‌خواهید با مزایای لیزر آشنا شوید، از شما دعوت می‌کنیم در این مطلب با ما همراه باشید.

خرید بهترین دستگاه لیزر موهای زائد با شرایط اقساطی

مزایای لیزر موهای زائد و لیزرتراپی

همان‌طور که گفته شد، یکی از مزایای لیزر موهای زائد، متوقف شدن رشد مو است. اما داستان به اینجا ختم نمی‌شود، چراکه لیزر مزیت‌های بیشماری دارد که برخی از آن‌ها را در موارد لیست پایین نام برده‌ایم:

کاهش جوش: یکی از دلایل اصلی جوش زدن، وجود فولیکول‌های مو است. با ازبین‌رفتن این فولیکول‌ها، درصد جوش زدن تا حد چشم‌گیری کاهش می‌یابد.

رفع حالت پوست توت‌ فرنگی: اصلاح زیاد، منافذ پوست را باز می‌کند و به آن حالت توت‌ فرنگی می‌دهد. با لیزر پوست شما از این حالت در می‌آید و صاف و یک‌دست می‌شود.

رفع موهای زیر پوستی: یکی دیگر از مزایای لیزر موهای زائد، ازبین‌رفتن موهای زیر پوستی است. با ضعیف شدن فولیکول مو و ازبین‌رفتن آن، مشکلاتی مانند کیست یا موی برگشتی نیز حل می‌شود.

روشن شدن رنگ پوست: یکی از دلایلی که رنگ پوست تیره می‌شود، داشتن مو بدن است. با ازبین‌رفتن مو، رنگ پوست نیز روشن خواهد شد.

روشن شدن نواحی تیره بدن: نواحی تیره بدن به 2 دلیل تیره می‌شود. دلیل اول ضخیم شدن تار موها است و دلیل دوم شیو کردن بیش ‌از حد! با لیزر مو، این مشکل به‌طور کامل حل می‌شود و نواحی تیره روشن خواهند شد.

ذخیره زمان: با لیزر کردن دیگر لازم نیست هر دفعه زمانی را برای شیو موهای زائد خود بگذارید. در عوض می‌توانید آن زمان را برای انجام کارهای مهم دیگر خرج کنید.

حال‌که با مزایای لیزر موهای زائد آشنا شده‌اید، ممکن است بپرسید قیمت لیزر موهای زائد چقدر است؟ چقدر ماندگاری دارد و بعداز چند جلسه نتیجه مورد نظر را خواهیم گرفت؟

مزایای لیزر موهای زائد چیست؟

قیمت لیزر موهای زائد به چه عواملی بستگی دارد؟

وقتی حرف لیزر موهای زائد به‌میان می‌آید، اولین چیزی که توجه را جلب می‌کند و در ذهن ما نقش میبندد، قیمت آن است. در واقع قیمت لیزر موهای زائد بستگی به عوامل مختلفی دارد که آن‌ها در موارد لیست پایین آورده‌ایم:

  • نقاطی که قصد دارید لیزر کنید.
  • نوع دستگاه
  • سایز بدن
  • محل کلینیک یا مرکز لیزر
  • سطح خدمات ارائه شده
  • میزان پرمویی یا کم‌مویی
  • تخصص پزشک

با درنظرگرفتن موارد بالا، می‌توان گفت که قیمت هر جلسه لیزرتراپی حدودا از 300 هزار تومان شروع و تا سقف 900 تومان ادامه پیدا می‌کند.

شرایط اجاره دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس 2024 در نویان طب مانلی

ماندگاری لیزر موهای زائد چقدر است؟

ماندگاری لیزر موهای زائد بستگی به شرایط مختلفی دارد. ازجمله آن شرایط می‌توان به موارد لیست پایین اشاره کرد: تعادل هورمون‌های بدن: اگر هورمون‌های بدن شما تعادل نداشته باشد، امکان اینکه بعداز لیزر، موهای شما دوباره رشد کنند وجود دارد.

میزان اثرگذاری لیزر روی فولیکول مو: هر چقدر اثرگذاری لیزر روی موهای زائد بیشتر باشد، مدت‌زمان بیشتری ماندگاری دارد و اگر اشعه لیزر بتواند فولیکول مو را از بین ببرد، دیگر رشد نخواهد کرد.

دوره رشد مو: اگر از آن دسته افرادی باشید که رشد موهای شما خیلی سریع است، قطعا میزان اثرگذاری لیزر کمتر می‌شود که در این ‌صورت از مزایای لیزر موهای زائد بهره‌مند نمی‌شوید.

وضعیت جسمی بدن: وضعیت جسمی بدن مانند تنبلی تخمدان می‌تواند روی اثرگذاری لیزر موهای زائد تاثیر بگذارد.

دستگاه مورد استفاده: یکی از بزرگترین عواملی که می‌تواند موهای زائد را به‌طور کامل از بین ببرد، دستگاه لیزر است. هر چقدر دستگاه لیزر حرفه‌ای‌تر باشد و اشعه قوی‌تری داشته باشد، می‌تواند تاثیر بیشتری روی فولیکول مو بگذارد. در نتیجه به‌هیچ‌عنوان موها دوباره رشد نمی‌کنند.

حال به این بحث مهم می‌رسیم که بعداز چند جلسه نتیجه مورد نظر را خواهیم گرفت؟ در پاسخ باید گفت بین 6 الی 12 جلسه شما می‌توانید به نتیجه دلخواه خود برسید. به بیان دیگر، هر چقدر دستگاه شما پیشرفته‌تر باشد، زودتر شاهد نتیجه خواهید بود.

ماندگاری لیزر موهای زائد

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

اگر دستگاه لیزر شما پیشرفته باشد، به‌خوبی از مزایای لیزر موهای زائد بهره‌مند می‌شوید و نتیجه بهتری خواهید گرفت، اما کدام دستگاه نتیجه بهتری به شما می‌دهد؟ یکی از بهترین دستگاه‌های لیزر، دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس و پرو است که می‌تواند تنها در 6 جلسه، نتیجه فوق‌العاده چشم‌گیری به شما نشان دهد.

این دستگاه دارای 4 طول موج و خاصیت روشن‌کنندگی نواحی تیره بدن است، همچنین مناسب تمامی طیف‌های رنگی پوست است. به همین دلیل در هنگام انجام کار، مشتری شما احساس ناراحتی یا سوزش نمی‌کند.

اگر شما کلینیک پوست ‌و مو دارید، اما نمی‌دانید برای شروع چه دستگاهی مناسب است، ما به شما دستگاه لیزر تیتانیوم را پیشنهاد می‌کنیم. اما اگر می‌خواهید از خرید خود مطمئن شوید، به شما توصیه می‌کنیم با شرکت نویان طب مانلی که یکی از بزرگترین واردکننده‌ها و تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی است، مشورت کنید.

قیمت دستگاه هایفو اولترافورمر 7 بعدی

جمع‌بندی

مزایای لیزر موهای زائد بیشتر از چیزی است که فکرش را می‌کنید! اگر بخواهیم به برخی از این مزیت‌ها اشاره کنیم، به رفع پوست توت‌ فرنگی، رفع تیرگی برخی از نقاط بدن و کمتر شدن جوش خواهیم رسید.

یکی از بزرگترین دغدغه‌هایی که هر شخصی می‌تواند با آن روبه‌رو شود، وجود موهای زائد است. موهای زائد هیچ‌وقت ظاهر خوبی به انسان نداده‌اند و همیشه باعث کمبود اعتمادبه‌نفس شده‌اند. به همین دلیل همیشه سعی می‌کردیم به هر نحو آن‌ها را از بین ببریم.

اما روش‌هایی که پیش رو داشتیم، موقتی بودند و دوباره بعداز مدتی موهای زائد رشد می‌کردند که این موجب آزار و خستگی ما می‌شد. رفته‌رفته با پیشرفت علم، دستگاه لیزر تولید شد. این دستگاه توانست فولیکول مو را ضعیف کرده و تا 90درصد رشد آن را متوقف کند.

جهت اطلاع از قیمت و خرید دستگاه با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید

شماره تماس با کارشناس فروش: 09129096358

اینستاگرام نویان طب مانلی : @noyanteb_manely

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما