جستجو
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

مزوتراپی صورت چیست؟

مزوتراپی صورت چیست؟

عده ی زیادی از مردم به خصوص خانم ها، ترجیح می دهند تا به جای استفاده کردن از مواد شیمیایی جهت آرایش کردن صورتشان، روش های درمانی ای که کمتر تهاجمی و همچنین کمتر آسیب زننده هستند را برای زیباتر کردن پوستشان استفاده کنند. اما مزوتراپی صورت چیست؟ شاید این سوال خیلی از افراد باشد، در واقع مزوتراپی پوست یکی از روش هایی که امروزه و در رابطه با همین موضوع یعنی زیبایی پوست صورت مورد استقبال تعداد زیادی از افراد قرار گرفته است، مزوتراپی صورت می باشد.

لازم به ذکر است که افرادی که تاکنون از این روش استفاده کرده اند، مزوتراپی صورت را نوعی معجزه برای پوست می دانند. این امر به دلیل مزایای خوب مزوتراپی برای پوست صورت است. شاید شما نیز علاقه داشته باشید که مزوتراپی صورت را انجام دهید و یا تمایل داشته باشید که در رابطه با این موضوع، اطلاعات کامل و جامعی را کسب نمایید. ما در این مقاله قصد داریم تا به بررسی همین موضوع و نکات مهم آن بپردازیم. توصیه می کنیم شما نیز در ادامه ما را همراهی کنید.

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم جهت ریموو موهای زائد بدن و روشن سازی

همه آنچه که باید درباره مزوتراپی بدانید!

همان طور که در ابتدای این مقاله گفتیم، مزوتراپی پوست صورت روشی تهاجمی برای زیباتر ساختن پوست صورت نیست. بهتر است بدانید که این روش، روشی نیمه تهاجمی است که شما می توانید از طریق آن، ویتامین ها، مواد معدنی و مواد مغذی را به زیر پوست خود برسانید. معمولأ تزریق کوکتل های آماده ی مزوتراپی به صورت، عوارض جانبی خاص و بزرگی نخواهد داشت و تنها در برخی موارد، ممکن است باعث بروز مقداری قرمزی یا کبودی شود که این قرمزی یا کبودی نیز پس از مدت کوتاهی برطرف خواهد شد. کارایی مزوتراپی صورت در سال های اخیر، بسیار افزایش یافته است.

کاربردهای مزوتراپی صورت

دلیل این امر نیز این است که مزوتراپی، یک روش درمانی آسان و سریع است. معمولأ از مزوتراپی صورت جهت از بین بردن تیرگی، لک، افتادگی پوست و… استفاده می شود. این روش به طور کلی، جوان سازی پوست صورت را برایتان رقم خواهد زد، عده ای از این روش به عنوان روش جوان سازی فرانسوی یاد می کنند. لازم به ذکر است که در این روش، چیزهایی که به پوست صورت تزریق می شوند شامل: میکرو ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها، آنزیم ها و عصاره های گیاهی جهت سفت، لیفت و جوان سازی پوست می باشند.

کاربردهای مزوتراپی صورت چیست؟

فواید مزوتراپی صورت چیست؟

ملاحظه کردید که مزوتراپی صورت، نتایج مثبت و بسیار خوبی را برای پوست صورتتان رقم می زند. اکنون قصد داریم تا بیشتر به بررسی مزایای مزوتراپی بپردازیم. برخی از مهم ترین مزایای مزوتراپی برای صورت ، شامل موارد زیر هستند:

  • رفع چین و چروک ها و یا کاهش آن ها
  • لیفت پوست صورت
  • جوان سازی پوست
  • بهبود رنگ پوست و روشن تر کردن آن
  • درمان برخی لک های پوستی
  • درمان آکنه
  • درمان کردن منافذ باز پوست.

قیمت دستگاه هایفو 7 بعدی با مزایای جوانسازی و کلاژن سازی پوست

بررسی مواد مزوتراپی پوست صورت

همان طور که پیش تر نیز ذکر کردیم، مزوتراپی صورت مزایای زیادی دارد. دلیل این امر نیز مواد فعال و مغذی ای هستند که در این روش به پوست صورت تزریق می شوند. ما در زیر، مواد مزوتراپی برای صورت را به شما معرفی کرده ایم:

  • ویتامین های مختلف مانند: ویتامین A، C، B، E
  • اسید آمینه ای همچون اسید هیالورونیک
  • آنتی اکسیدان ها
  • فاکتورهای رشد
  • پپتید

نکته ی مهم و قابل توجه در مورد مزوتراپی صورت، این است که به کار بردن این مواد مغذی باعث تقویت پوست صورت و جلوگیری از افتادگی، ایجاد لک و آکنه و به وجود آمدن آسیب های پوستی دیگر می شود.

همه آنچه که باید درباره مزوتراپی صورت بدانید!

چه کسانی می توانند مزوتراپی صورت را انجام دهند؟

بهتر است بدانید که مزوتراپی پوست نیز مانند هر روش درمانی دیگر، برای تمام افراد مناسب نیست. بهتر است حتمأ قبل از انجام دادن مزو صورت با دکتر و یا متخصصی در این زمینه مشورت کنید و سپس اقدامات لازم را در صورت نیاز، انجام دهید.

بهتر است به طور کلی افراد در بزرگسالی به انجام دادن مزوتراپی برای صورت روی آورند. دلیل این امر، این است که بسیاری از نوجوانان و جوانان، نیازی به جوان سازی پوست و یا لیفت آن ندارند؛ چرا که در سنی هستند که پوستشان به خودی خود، مواد مغذی لازم جهت شفاف و زیبا ماندن پوست صورت را تولید می کند. معمولأ توصیه می شود که مزوتراپی صورت را از 30 سالگی آغاز کنید. حال شاید این سؤال برایتان پیش بیاید که چه کسانی نباید سمت این روش بروند؟ می توان در پاسخ به موارد زیر اشاره کرد. این افراد نباید مزوتراپی را برای صورت انجام دهند:

  • افراد دارای بیماری های مزمن مانند: دیابت، سرطان، اختلالات خونی، بیماری قلبی
  • افراد دارای حساسیت به مواد مزوتراپی یا افراد دارای آلرژی
  • زنان باردار و شیرده
  • کسانی که التهاب پوستی یا عفونت دارند
  • افرادی که زخم تازه و بازی روی پوست صورتشان وجود دارد.
مزایای مزوتراپی صورت چیست؟

سخن پایانی

ما در این مقاله به بررسی مبحث مزوتراپی پوست پرداختیم. ملاحظه کردید که این روش درمانی چه مزایا و کاربردهایی برای پوست صورت دارد. همچنین دانستید که دلیل نتایج مثبت مزوتراپی صورت، انتقال یافتن موادی مغذی به پوست صورت است. متذکر شدیم که حتمأ قبل از انجام دادن مزوتراپی برای صورت با یک پزشک یا متخصص مشورت کرده و سپس این کار را انجام دهید. متوجه شدید که بهتر است جوانان و نوجوانان مزوتراپی صورت را انجام ندهند.

توصیه کردیم که افراد بزرگسالی که سنشان از 30 سال بیشتر است، می توانند به انجام دادن مزوتراپی برای صورت فکر کنند. البته بزرگسالان در این سن نیز نباید خود سرانه این کار را انجام دهند. بلکه حتمأ باید با متخصصی در این زمینه مشورت کرده و سپس دست به عمل بزنند.

خرید دستگاه لاغری کرایولیپولیز باعث لاغری در اثر انجماد و شکسته شدن چربی ها می شود.

مزوتراپی صورت هم جنبه ی تقویت کنندگی هم جنبه ی زیبایی و هم درمانی برای پوست صورت دارد. بهتر است مشکلات پوستی خودتان را خیلی دقیق شناسایی کرده و تنها در صورت نیاز، مزوتراپی برای صورت را انجام دهید. همان طور که پیش تر نیز بیان کردیم، شما می توانید برای بررسی وضعیت و نیازهای پوستتان از یک پزشک متخصص کمک و مشورت بگیرید.

جهت اطلاع از قیمت و خرید دستگاه مزوتراپی و میکرونیدلینگ با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید.

شماره تماس با کارشناس فروش: 09129096358

  اینستاگرام نویان طب مانلی :@noyanteb_manely

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها