جستجو
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

نکات مهم در خصوص هایفوتراپی دور چشم

هایفو دور چشم

هایفوتراپی دور چشم یک روش کاربردی و مفید جهت از بین بردن سیاهی و چین و چروک اطراف چشم می باشد. در این مقاله قصد داریم تا نحوه انجام هایفوتراپی دور چشم و مزایای آن را خدمتتان توضیح دهیم. در سال های اخیر با رشد تکنولوژی و روی کار آمدن دستگاه های هایفو، استقبال مردم از آنها روزبه روز افزایش یافته است. از مهمترین کاربردهای این دستگاه، استفاده از آن برای از بین بردن چین و چروک  و سیاهی دور چشم می باشد. امواج دستگاه های هایفو سلول های مرده دور چشم را که موجب سیاهی و تیرگی شده اند، از بین می برند.

نحوه انجام هایفوتراپی دور چشم

هایفوتراپی معمولا به عنوان یک روش غیر جراحی برای لیفتینگ پوست اطراف چشم معرفی می ‌شود. در ادامه نحوه انجام هایفوتراپی دور چشم را توضیح خواهیم داد:

آماده ‌سازی

قبل از انجام هایفوتراپی برای اطراف چشم، پوست باید تمیز و خالی از هرگونه آرایش یا مواد ضد آفتاب باشد. پزشک ممکن است یک ژل ضد درد یا بی حس کننده روی پوست اطراف چشم اعمال کند.

تنظیم دستگاه هایفو

دستگاه هایفوتراپی برای تولید امواج متمرکز اولتراسونیک تنظیم می‌ شود. این امواج به صورت افقی و عمودی روی پوست دور چشم ساطع می ‌شوند

انجام هایفوتراپی

پزشک یا تکنسین با استفاده از دستگاه هایفوتراپی امواج متمرکز اولتراسونیک را به اطراف چشم ارسال می کند.  این امواج به طور کنترل شده حرارت را در عمق پوست، بدون آسیب رساندن به سطح پوست ایجاد می‌کنند.

تاثیر درمانی

امواج متمرکز اولتراسونیک باعث تحریک تولید کلاژن در پوست می ‌شوند. این کلاژن سازی باعث جمع شدن و لیفتینگ پوست دور چشم شده و  موجب بهبود چین و چروک‌ های موجود می ‌شود.

هایفو دور چشم

مراقبت های پس از هایفوتراپی چشم

پس از انجام هایفوتراپی، ممکن است پوست دور چشم  دچار قرمزی، تورم و حساسیت نسبی شود. در این شرایط پزشک قطره‌ های چشمی ضد التهاب یا سرم تسکینی تجویز می کند. همچنین، توجه داشته باشید که می بایست از کرم های ضدآفتاب مناسب جهت محافظت پوست دور چشم استفاده نمایید.

مزایای انجام هایفوتراپی دور چشم

هایفوتراپی برای دور چشم مزایای زیادی به همراه دارد. در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد

روش غیر جراحی

هایفوتراپی دور چشم یک روش غیر جراحی است، به این معنی که نیازی به برش پوست ندارد. از همین رو خطر عفونت، خونریزی و آسیب به بافت ‌های اطراف چشم کاهش می ‌یابد.

اگر میخواهید از نحوه خرید دستگاه هایفو  و قیمت دستگاه هایفو اطلاعات کسب کنید میتوانید با ما از طریق شماره های زیر تماس بگیرید.

نتایج طبیعی

با استفاده از امواج متمرکز اولتراسونیک در هایفوتراپی بهبودی طبیعی و ظریفی در پوست اطراف چشم ایجاد می شود. این روش به تحریک تولید کلاژن و بازسازی بافت پوست کمک می ‌کند. در نتیجه پوست لیفت و جمع می‌ شود و چین و چروک ‌های موجود کاهش می ‌یابند.

عملکرد سریع

یکی از مزیت‌ های هایفوتراپی دور چشم، عملکرد سریع آن است. بعد از جلسه هایفوتراپی، معمولا نیاز به زمان نقاهت و استراحت طولانی نبوده و بیماران می ‌توانند به زندگی روزمره خود بازگردند.

هایفو دور چشم

کمترین عوارض جانبی

هایفوتراپی اطراف چشم عموما عوارض جانبی کمی دارد. ممکن است پوست دور چشم بعد از اتمام جلسه تا حدی قرمز و متورم شود، اما این عوارض به طور معمول در عرض چند روز بهبود می‌ یابند.

بدون نیاز به بستری شدن

برای انجام هایفوتراپی دور چشم، نیازی به بستری در بیمارستان نیست. این روش در مطب یا مرکز زیبایی قابل انجام بوده و بیماران می ‌توانند بلافاصله پس از جلسه به خانه برگردند.

مهم است بدانید که مزایا و عوارض ممکن برای هر فرد ممکن است متفاوت باشد. قبل از تصمیم ‌گیری درباره انجام هایفوتراپی دور چشم، توصیه می ‌شود با یک پزشک متخصص مشورت کرده تا وضعیت شما ارزیابی شود و بهترین روش درمانی برای شما مشخص گردد.

عوارض هایفوتراپی دور چشم

هایفوتراپی دور چشم، عموما به عنوان یک روش با عوارض جانبی کم شناخته شده است. با این حال، ممکن است برخی از عوارض زیر پس از انجام هایفو رخ دهند:

التهاب و تحریک پوست

همانطور که پیشتر عنوان شد، پس از هایفوتراپی، ممکن است پوست دور چشم قرمز و تحریک شود. این علائم معمولا در عرض چند روز بعد از جلسه بهبود می‌یابند. در صورت بروز التهاب شدید یا درد غیر معمول، به پزشک خود اطلاع دهید.

تورم و ورم

در برخی از موارد، پس از هایفوتراپی، پوست اطراف چشم ممکن است ورم داشته و متورم شود. این عارضه معمولا عارضه ‌ای کوتاه مدت است و در طی چند روز بهبود می ‌یابد. استفاده از یخ یا ژل های تسکینی می‌ تواند در کاهش تورم مفید باشد.

کبود شدن

در برخی موارد، ممکن است بعد از هایفوتراپی کبودی در ناحیه دور چشم ظاهر می شود. این کبودی معمولا به دلیل خونریزی های خفیف زیر پوستی بوده و به طور طبیعی در طی چند روز بهبود می ‌یابد.

حساسیت پوست

برخی افراد ممکن است پس از انجام هایفوتراپی حساسیت نشان دهند. این مورد می ‌تواند شامل خشکی، قرمزی و خارش پوست باشد. در صورت بروز حساسیت شدید، به پزشک خود اطلاع دهید.

مراقبت های پیش از انجام هایفوتراپی دور چشم

افرادی که قصد انجام هایفو برای دور چشم را دارند می بایست به موارد خاصی توجه داشته باشند. برای مثال کسانی که تزریق بوتاکس یا ژل انجام داده اند، یا داروهای خاصی مصرف می کنند باید این موارد را به پزشک خود اطلاع دهند. همچنین بهتر است چند هفته پیش از هایفوتراپی از مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین خودداری نمایید. در صورت وجود هرگونه شی فلزی در بدن خود مانند، پلاتین، مهره و غیره، پزشک خود را مطلع سازید.

جمع بندی:

در این مقاله تلاش کردیم تا نکات لازم جهت انجام هایفوتراپی اطراف چشم را خدمتتان توضیح دهیم. هایفوتراپی دور چشم یک روش غیر جراحی بوده که با استفاده از امواج متمرکز اولتراسونیک، پوست دور چشم را لیفت و جمع می ‌کند. این روش مزایایی مانند عملکرد سریع، نتایج طبیعی و کمترین عوارض جانبی را دارد. عوارض ممکن شامل التهاب و تحریک پوست، تورم، کبودی و حساسیت پوست می ‌شوند. قبل از انجام هایفوتراپی، مشاوره با پزشک متخصص توصیه می گردد

آدرس اینستاگرام نویان طب مانلی       @noyanteb_manely

با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید…

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.