جستجو
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

بهترین دستگاه لاغری

بهترین دستگاه لاغری

کاهش و وزن و تناسب اندام دارای اهمیت بسیار زیادی به ویژه در سال های اخیر بوده، و با توجه به مشغله ی فراوان و کمبود وقت، نیاز به دستگاه لاغری برای چربی سوزی موضعی بیشتر شده است. واقعیت این است که شما از هر رژیم لاغری هم که استفاده کنید، فرایند چربی سوزی برای شما به صورت کلی و در تمام بافت های بدن صورت گیرد. همه ما بر اساس نوع ژنتیکی که داریم در نواحی خاصی از بدن بافت چربی بیشتری ذخیره داریم.

این نقاط معمولا در محل پهلوها و یا شکم وجود داشته و همین موضوع سبب می شود تا کم کردن بافت های چربی این نواحی به سختی صورت بگیرد. با توجه به موارد گفته شده استفاده از دستگاه های لاغری موضعی می تواند تا حد بسیار زیادی در کاهش بافت چربی این نواحی موثر باشد.

بهترین دستگاه لاغری برای چربی سوزی کدام است؟

اما سوالی که خیلی از افراد دارند این است که بهترین دستگاه لاغری کدام است؟ در حال حاضر میتوان گفت بهترین دستگاه لاغری در ایران دستگاه کرایولیپولیز و دستگاه آر اف کویتیشن می باشد که این دستگاه سلول های چربی در نواحی تحت درمان را بین 20 تا 25 درصد کاهش می‌دهد. این سلول‌های چربی به طور طبیعی از طریق سیستم لنفاوی پردازش و از بین می‌روند. همچنین این دستگاه غیرتهاجمی بوده که چربی‌های ناخواسته ای که به صورت رسوب در بدن بوجود آمده‌اند را از بین می‌برد. در ادامه بیشتر به جزئیات این دستگاه و فناوری های موجود در آن میپردازیم.

برای خرید دستگاه لاغری و مشاهده بهترین دستگاه لاغری با نویان طب مانلی همراه باشید.

دستگاه کرایولیپولیز یکی از جدیدترین و بهترین دستگاه های لاغری جهت استفاده از دستگاه های لاغری موضعی می باشد که غیرتهاجمی بوده و چربی‌های ناخواسته که به صورت رسوب در بدن بوجود آمده‌اند را از بین می‌برد. این دستگاه می تواند جایگزین خوبی برای روش تهاجمی لیپوساکشن باشد. همچنین روشی است که در آن سلول‌های چربی به گونه ای سرد می‌شوند که بدن قادر می‌شود آن‌ها را شکسته و دفع کند. در این روش، چربی‌های ناخواسته که به صورت رسوب در بدن قرار دارند، به شیوه‌ای کنترل شده و غیرتهاجمی شکسته می‌شوند.

  • 100٪ خنک کنندگی موثر با خنک کننده فراگیر 360 درجه کرایوتک
  • دارای نرم افزار هوشمند سیستم تبرید یا سردسازی برای آسان‌تر کردن عملکرد سیستم
  • دارای سنسور هوشمند نظارت بر دما
  • طراحی منحصر به فرد نوآورانه + چهار دسته که به طور همزمان کار می کنند که به کاهش زمان درمان و صرفه جویی در هزینه های کارکنان کمک می کند.
  • دارای سنسورهای درجه حرارت حرفه ای نصب شده در داخل هر دسته برای نظارت بر دما در زمان کار
  • سبک عمودی زیبا و صفحه نمایش لمسی رنگی و کارکردن راحت با دستگاه لاغری کرایولیپولیزر

مزایای لاغری با دستگاه لاغری

استفاده از دستگاه لاغری کرایولیپولیز در واقع تعداد سلول های چربی در نواحی تحت درمان را بین 20 تا 25 درصد کاهش می‌دهد. این سلول‌های چربی به طور طبیعی از طریق سیستم لنفاوی پردازش و از بین می‌روند، بنابراین دیگر برنمی‌گردند!خنک کننده فراگیر Cryotech 360 خنک کنندگی را در کل اپلیکاتور فراهم می کند. در مقابل، فن‌آوری قدیمی‌تر که توسط سایر ماشین‌های موجود در بازار استفاده می‌شود، تنها حدود 40 درصد خنک‌سازی موثر را فراهم می‌کند.

خرید دستگاه لاغری آر اف کویتیشن برای داشتن یک اندام ایده آل

از سوی دیگر نرم افزار این دستگاه بسیار هوشمند است و پارامترهای درمان به طور خودکار با توجه به ضخامت چربی تنظیم می شوند.کرایولیپولیز یک روش غیر تهاجمی است، بنابراین نیازی به بریدگی، بیهوشی یا داروهایی ندارد که بتواند یک واکنش آلرژیک ایجاد کند. این بدان معنی است که میزان عوارض و عوارض جانبی نسبت به روشهای تهاجمی مانند لیپوساکشن بسیار پایین است.

ولی ممکن است هنگام انجام کرایولیپولیز و بعد از آن عوارض جانبی موقت زیر را تجربه کنید:
– احساس سوزن سوزن شدن
– ورم
– کبودی
– قرمزی پوست
– درد موضعی
– حساسیت
– بی حسی
– گرفتگی
اما عوارض جانبی کرایولیپولیز بسیار ناچیز به حساب می آیند و معمولاً به خوبی تحمل می شوند. آنها بسته به منطقه تحت درمان و بیمار معمولاً به مدت دوازده روز یا یک ماه طول می کشد.

با توجه به وارداتی بودن دستگاه لاغری کرایولیپولیز و همچنین نوسانات ارزی، برای اطلاع از قیمت روز این دستگاه با کارشناسان بخش فروش تماس حاصل بفرمایید.

با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید

آدرس اینستاگرام @noyanteb_manely

شماره تماس ما : 09129096358

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.