Search
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

دستگاه لاغری کرایولیپولیز برای چه افرادی مناسب است؟

دستگاه کرایولیپولیز

کرایولیپولیز یک روش درمانی غیرتهاجمی است که سلول های چربی را از بین می برد. این روش – یک جایگزین غیر جراحی برای لیپوساکشن – مناطق خاصی از چربی بدن را بلافاصله زیر پوست برداشته تا خطوط بدن را تغییر دهد. دستگاه کرایولیپولیز سلول‌های چربی را سرد می‌کند تا چربی را از بین ببرد و در عین حال پوست روی آن را بدون آسیب باقی می‌گذارد.

نحوه کاربردهای روش کرایولیپولیز

درمان چربی بیش از حد شکم، پشت پاها و پهلوها و همچنین بزرگ شدن بیش از حد سینه های مردانه.بر اساس این فرض که سلول‌های چربی نسبت به سلول‌های پوست راحت‌تر در اثر سرد شدن آسیب می‌بینند، کرایولیپولیز برای اعمال دماهای پایین به بافت از طریق رسانش حرارتی توسعه داده شد.

بافت چربی که کمتر از دمای بدن سرد می‌شود اما در دمای بالاتر از انجماد قرار می‌گیرد، دچار مرگ سلولی موضعی و به دنبال آن یک پاسخ التهابی موضعی می‌شود که به تدریج در طی چند ماه منجر به کاهش لایه بافت چربی خواهد شد.

001

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

به طور خاص، یک قسمت از دستگاه یک اپلیکاتور فنجانی شکل با دو پنل خنک کننده است که روی ناحیه درمان اعمال قرار می‌گیرد. بافت تحت خلاء متوسط به داخل قطعه دستی کشیده می‌شود و دمای انتخاب شده توسط عناصر ترموالکتریک تعدیل شده و توسط حسگرهایی کنترل می‌شود. هر ناحیه تقریباً به مدت 45 دقیقه درمان می‌شود و پس از اتمام باید به مدت دو دقیقه ماساژ داده شود تا نتیجه بالینی بهتری همراه داشته باشد. بیمار سپس به خانه رفته و بلافاصله پس از درمان می‌تواند فعالیت های عادی خود را از سر بگیرد.

مشاهده قیمت دستگاه لاغری در سایت نویان طب مانلی

تعداد جلسات مورد نیاز برای درمان با کرایولیپولیز

تعداد چرخه های درمانی مورد نیاز بستگی به ناحیه درمان دارد. در حالی که معمولاً تنها با یک درمان می توان به نتایج خوب در پهلوها دست یافت، پشت و قسمت داخلی و خارجی ران ها اغلب به بیش از دو درمان نیاز دارند. جلسات درمانی مکرر باید هشت هفته از هم فاصله داشته باشند تا روند التهابی برطرف شود.

مزایای استفاده از دستگاه‌های لاغری چیست؟

  1.    کاهش چربی غیر تهاجمی
  2.    زمان درمان سریع (به طور کلی بین 45 تا 60 دقیقه در هر محل)

مطالعه بیشتر: دستگاه کویتیشن و خرید دستگاه کویتیشن و اطلاع از قیمت دستگاه کویتیشن

دستگاه لاغری کرایولیپولیز برای چه افرادی مناسب است؟

کرایولیپولیز برای کاهش چاقی موضعی طراحی شده است. بنابراین مشتری ایده آل فردی است که چاق نیست اما می خواهد چربی اضافی موضعی و متمرکز مانند شکم، پهلو، قسمت داخلی و خارجی ران ها، کیسه های زینتی، پشت یا بازوها را کاهش دهد.

بنابراین افرادی که دارای وزن نسبتا مناسبی هستند ولی مقدار کمی چربی بدن سرسخت دارند که نمی‌توان به راحتی با رژیم غذایی یا ورزش آن را کاهش داد و بیمارانی که فقط به مقادیر کم یا متوسط نیاز به حذف بافت چربی و سلولیت دارند، می توانند از درمان کرایولیپولیز بیشترین سود را ببرند.

نتایج با کرایولیپولیز

کاهش لایه چربی زیر جلدی از 1% تا 30% ممکن است پس از جلسات کرایولیپولیز رخ دهد. بررسی های مختلف مطالعات، کاهش حجم چربی درمان شده را از 14.67% به 28.5% با میانگین 19.55% گزارش کرده است.گفتنی است نتایج با دستگاه لاغری کرایولیپولیز پس از 2 تا 3 ماه قابل مشاهده است.

اینستاگرام نویان طب مانلی : @noyanteb_manely

شماره تماس با کارشناسان نویان طب مانلی : 09129096358

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس با ما