جستجو
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

ویژگی های خاص دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس

دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس

معرفی دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس: اکثر دستگاه‌های لیزر موهای زائد از یک نوع خاص از طول موج لیزر استفاده می‌کنند. رایج ترین این طول موج‌ها، طول موج‌های لیزر 755 نانومتر، 808 نانومتر و 1064 نانومتر هستند. هر یک از اینها ویژگی‌های منحصر به فرد و سطوح جذب متفاوتی در ملانین دارند. ملانین کروموفوری است که رنگ پوست و موی فرد را تعیین می‌کند. جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد همه این طول موج‌ها را به طور همزمان ترکیب می‌کند که آنها را برای انواع پوست مناسب می‌کند.

آشنایی با مزایای منحصر به فرد دستگاه لیزر تیتانیوم

ICE Plus دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس

ICE Plus یک فناوری پیشرفته است که به طور مداوم پوست را خنک می‌کند و دمای کنترل شده را در کل درمان تسهیل می‌کند. بیماران اکنون می‌توانند بوسیله‌ی دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس از یک تجربه کاملاً بدون درد، خنک و راحت در طول جلسه‌ی لیزر موهای زائد لذت ببرند.

بهترین دستگاه جوانسازی پوست کدام است؟

تفاوت دستگاه لیزر تیتاینوم با دستگاه لیزرهای قدیمی

اگر بخواهیم تفاوت عمده‌ی دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس را با نسل قبلی در چند کلمه بیان کنیم، باید گفت دستگاه تیتانیوم پلاس قوی‌تر، سریع‌تر و باهوش‌تر از نسل قبلی است.دستگاه لیزر جدید اولین نسخه از سیستم‌های رفع موهای زائد است که شامل دو رابط که دو اپلیکاتور مختلف را قادر می‌سازد همیشه به پلت فرم متصل شوند.

دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس عملکرد نهایی را با راحتی بی نظیر ترکیب می کند. به لطف اسپات سایز 4 سانتی متری بر روی هندپیس، اپلیکاتور و سیستم خنک‌کننده پیشرفته درمان‌ها اکنون بسیار سریع‌تر و بدون درد خواهد بود.

این اپلیکاتور انحصاری یک دارایی ارزشمند برای هر کلینیک است. با اندازه بزرگ 4 سانتی متر مربع خود و ادغام چهار طول موج، پوشش درمانی را افزایش می دهد تا زمان درمان را به میزان قابل توجهی کاهش دهد و روند را برای بیماران آسان تر و راحت تر کند.

سوپرانو تیتانیوم پلاس از مزایای چهار طول موج ترکیبی، راه حل جدید و منحصر به فرد مبتنی بر نتیجه ایده آل را در دنیای حذف موهای زائد ایجاد می کند.

آدرس اینستاگرام نویان طب مانلی @noyanteb_manely

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.