جستجو
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد / دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس پرو

تیتانیوم پلاس پرو

دستگاه لیزر تیتانیوم پرو یک دستگاه نوآورانه حذف موهای زائد است که پوستی صاف و بدون مو را برای شما به ارمغان می آورد. این دستگاه با جدیدترین فناوری خنک کننده ارائه شده که می تواند به درمان بدون درد کمک کند. به جرات می‌توان گفت دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس پرو شرکت دراگون فلای در بازار ایران یکی از بهترین دستگاه لیزر موهای زائد است که تاکنون وارد بازار ایران شده است.

این دستگاه با توجه به نقاط ضعف نسل قبلی همین کمپانی باز طراحی شده و نقاط ضعف دستگاه تیتانیوم پلاس را پوشش داده است؛ ما در این مقاله به ویژگی‌های دستگاه لیزر موهای زائد بدن به نام تیتانیوم پلاس پرو می پردازیم؛ با نویان طب مانلی همراه باشید…

اینستاگرام نویان طب مانلی

ویژگی های دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس پرو

دستگاه تیتانیوم پرو یک دستگاه حذف موهای زائد است که با فناوری خنک کننده خود، لیزر درمانی را دوباره تعریف می کند. این دستگاه می تواند به طور موثر رشته های مو را با شات همزمان با طول موج لیزر خود هدف قرار دهد. این دستگاه همچنین دارای فناوری خنک کننده ICE PLUS است که از گرم شدن بیش از حد پوست جلوگیری می کند.

ویژگی‌های پیشرفته این دستگاه، درمان‌ها را برای بیماران با هر نوع و رنگ پوستی ایمن می‌سازد. این روش حتی روی پوست برنزه نیز قابل انجام است. این دستگاه با ویژگی های جدیدتر و بهتر ارتقا یافته که حذف موهای زائد ایمن و راحت را دوباره تعریف می کند.

دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس پرو چیست؟

تیتانیوم پلاس پرو یک دستگاه حذف موهای زائد است که با فناوری خنک کننده خود، لیزر درمانی را دوباره تعریف می کند. این دستگاه می تواند به طور موثر رشته های مو را با شات همزمان با طول موج لیزر خود هدف قرار دهد. این دستگاه همچنین دارای فناوری خنک کننده ICE PLUS است که از گرم شدن بیش از حد پوست جلوگیری می کند.

نقاط مشترک دو دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس و دستگاه لیزر تیتانیوم پرو

 چهار طول موج

اکثر دستگاه‌های رفع موهای زائد از یک نوع خاص از طول موج لیزر استفاده می‌کنند. رایج ترین این طول موج‌ها، طول موج‌های لیزر الکس یا 755 نانومتر، طول موج دایود یا 808 نانومتر و طول موج ND:YAG 1064 نانومتر هستند.

تیتانیوم پلاس پرو

اما ویژگی چهار طول موج در دستگاه تیتانیوم پلاس پرو مانند نسل قبلی نیز وجود دارد، طول موج چهارم یا 904 که طول موج جدید است برای سفید کنندگی پوست مفید است؛ پس همزمان با یک دستگاه دو خدمت متفاوت به مخاطبان خود ارائه دهید.

دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس پرو مانند نسل قبلی خود از امکانات فوق‌ العاده‌ای برخوردار است که از جمله مهم ترین این امکانات می‌توان به سیستم خنک‌ کننده اشاره کرد. در واقع از سیستم خنک کننده برای جلوگیری از سوختگی پوست و کاهش درد استفاده می‌کنند و افرادی که از این دستگاه بهره بگیرند، هیچ گونه ناراحتی یا دردی نخواهند داشت.ظاهر زیبا و استایل مدرن دستگاه تیتانیوم پلاس پرو یکی دیگر از ویژگی‌های این دستگاه جدید است.

سیستم عامل اندروید دستگاه تیتانیوم پلاس پرو نسبت به نسل قبل خود کاملاً به‌روز شده است.و در نهایت، در نسل جدید دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس پرو شما می‌توانید از راه دور خیلی راحت بر روی دستگاه خود مدیریت داشته باشید.

دستگاه لیزر موهای زائد برای انواع پوست و مو

دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس پرو با چهار طول موج همزمان، خنک‌کننده قوی اپیدرمی و فناوری SHR، درمان‌های راحت، مؤثر و ایمن را برای رفع موهای زائد برای همه رنگ‌های پوست – از جمله پوست برنزه – و همه انواع مو در تمام طول سال ممکن می‌سازد.

اندازه اسپات سایز دلخواه برای نواحی مختلف بدن

لیزر تیتانیوم پلاس پرو دارای چهار سری هندپیس مختلف بوده که هر کدام دارای اسپات سایز متفاوت می‌باشد. اپلیکاتور اصلی دستگاه منحصر به فرد و کارآمد با اندازه نقطه به خصوص بزرگ که قادر به کار بر روی مناطق بزرگ بدن است. این اپلیکاتور پیشرفته، درمان‌ها را بسیار سریع‌تر و تقریباً بدون درد انجام داده و به طور قابل توجهی زمان درمان را کاهش می‌دهد و تجربه راحت‌تری را برای بیماران تضمین می‌کند.

کنترل از راه دور دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس پرو

با دستگاه جدید لیزر موهای زائد کلینیک هوشمند داشته باشید و ابزار توسعه تجارت دیجیتال خود را ارتقا دهید. سیستم جدید این دستگاه شما را قادر خواهد ساخت از راه دور بر دستگاه خود مدیریت داشته باشید. همچنین کلینیک داران عزیز با توجه به سیستم عامل اندروید دستگاه براحتی می توانند به پرونده‌های مشتریان خود دسترسی داشته باشند، بدون آنکه نیاز به کاغذ بازی باشد.

خنک کننده تماسی مداوم دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس پرو

ICE Plus یک فناوری پیشرفته است که به طور مداوم پوست را خنک می کند و دمای کنترل شده را در کل درمان تسهیل می‌کند. مشتریان اکنون می توانند از یک تجربه کاملاً بدون درد، خنک و راحت در طول جلسه لذت ببرند.

قابلیت جدید دستگاه تیتانیوم پلاس پرو

دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس پرو با اضافه کردن چهار سری هندپیس که به صورت مگنتی بر روی سری هندپیس سوار می‌شود، از سویی لیزر موهای زائد برای نواحی مختلف بدن را راحت و از سوی دیگر سرما را نیز به راحتی به سری هندپیس ها انتقال داده تا لیزر بدن را برای شما بدون درد کند.

مزایای درمان با دستگاه حذف موهای زائد سوپرانو تیتانیوم

فناوری سوپرانو تیتانیوم حذف دائمی مو از انواع پوست و رنگ پوست را ممکن می سازد. این دستگاه حتی روی پوست برنزه نیز کار می‌کند، که دستیابی به آن با دستگاه‌های لیزر معمولی بسیار سخت است.

دستگاه حذف موهای زائد سه طول موج مختلف را ارائه می دهد که می تواند به چندین لایه پوست برسد.

در زیر مزایایی را که می توانید از درمان به دست آورید آورده شده است.

پوست صاف و بدون مو با دستگاه سوپرانو تیتانیوم

فن آوری ها و ویژگی های ترکیبی سوپرانو تیتانیوم می تواند به شما کمک کند پوستی صاف و بدون مو داشته باشید. این دستگاه موهای ریز تا درشت را هدف قرار می دهد و در نواحی مختلف بدن کار می کند. این شامل صورت و ناحیه‌های دیگر بدن نیز می شود.

سوپرانو تیتانیوم از لیزر دایود استفاده می کند که می تواند به طور موثر فقط تارهای مو را هدف قرار دهد. گفته می شود که درمان با دستگاه لیزر تیتانیوم 80 درصد مؤثرتر از سایر درمان ها است.

درمان های راحت و بدون درد

سوپرانو تیتانیوم از لیزر دایود استفاده می کند که در مقایسه با IPL یا نور پالسی شدید برای رفع موهای زائد ایمن تر و موثرتر است. لیزر دایود فقط مو را هدف قرار می دهد که می تواند از آسیب به بافت اطراف جلوگیری کند.

دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم همچنین دارای ICE PLUS است، یک فناوری خنک کننده که می تواند به حفظ دمای طبیعی پوست در طول درمان کمک کند. این امر از احساس ناراحتی یا درد بیماران در طول درمان جلوگیری می کند.

مناسب برای همه انواع پوست و رنگ

سوپرانو تیتانیوم از سه طول موج متفاوت 1064nm، 810nm و 755nm استفاده می کند. این طول موج های لیزر می توانند به لایه های مختلف پوست برسند تا به طور موثر ملانین را به جای پوست روی فولیکول های مو هدف قرار دهند. این ویژگی می تواند خطر آسیب پوست را کاهش دهد.

این طول موج های لیزر برای انواع پوست های تیره تر، حتی برای پوست های برنزه نیز ایمن هستند.

درمان سریع و ایمن

ویژگی های سوپرانو تیتانیوم کمک می کند تا درمان های سریع، ایمن و راحت برای بیماران حفظ شود.دستگاه لیزر تیتانیوم دارای دو اتصال دهنده است که امکان استفاده همزمان از دو اپلیکاتور را فراهم می کند. اپلیکاتور همچنین دارای اندازه نقطه بزرگتری است که منطقه بیشتری را پوشش می دهد.

علاوه بر این، فناوری برتر SHR یا Super Hair Removal به دستگاه اجازه می‌دهد تا به طور موثری از شر موهای هر نوع پوست و رنگ پوست خلاص شود. با این ویژگی می توان از آن در نواحی ظریف مانند سوراخ‌های بینی، گوش ها و حتی خط بیکینی استفاده کرد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان نویان طب مانلی تماس بگیرید.

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.