جستجو
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

عوامل موثر بر قیمت دستگاه لیزر

عوامل موثر بر قیمت دستگاه لیزر

اگر قصد تهیه دستگاه لیزر را دارید حتما سوالات مختلفی درباره قیمت دستگاه لیزر موهای زائد در ذهنتان شکل گرفته است. یکی از موضوعاتی که در این رابطه مطرح می ‌شود عوامل موثر در تعیین قیمت دستگاه ‌های لیزر است. در ادامه مطلب‌ خواهید دانست که قیمت این دستگاه ها با توجه به چه عواملی مشخص می ‌شود.

عوامل موثر در تعیین قیمت دستگاه‌ های لیزر

قیمت بهترین دستگاه لیزر

امروزه مدل‌ های متنوعی از دستگاه لیزر موهای زائد به بازار عرضه می شود. به کمک این دستگاه ها می‌ توان فولیکول ‌های مو را نابود کرد. انجام این کار منجر به حذف موهای زائد در نواحی گوناگون بدن می ‌شود. دستگاه های لیزر از نظر قیمت با هم متفاوتند. برای تعیین قیمت خرید دستگاه ‌لیزر باید به عوامل مختلفی توجه داشت.

نوع لیزر و کیفیت آن

نوع و کیفیت لیزر یکی از عواملی است که در تعیین قیمت دستگاه لیزر موهای زائد دخالت دارد. لیزرها به لحاظ طول موج، فرکانس و قدرت با هم تفاوت داشته و استفاده از آنها تاثیرات گوناگون روی پوست و مو به همراه دارد. لیزر دایود، لیزر الکساندرایت، لیزر تیتانیوم و… از جمله لیزرهای مورد استفاده برای رفع موهای زائد هستند.

اندازه و وزن دستگاه لیزر

بعضی از مدل ‌های دستگاه لیزر اندازه بزرگ و وزن زیادی دارند اما برخی دیگر با اندازه کوچکتر و وزن سبک ‌تر روانه بازار می‌ شوند. به صورت کلی می ‌توان گفت قیمت خرید دستگاه های بزرگتر و سنگین ‌تر در مقایسه با سایر محصولات موجود در بازار بیشتر است.

برند دستگاه لیزر

قیمت خرید دستگاه لیزر موهای زائد تحت تاثیر برند محصول هم قرار می گیرد. هر چقدر اعتبار برند دستگاه لیزر بیشتر باشد قیمت آن بالاتر خواهد بود.

نواحی‌ درمان

هر چقدر دستگاه لیزر موهای زائد بتواند نواحی گسترده ‌تری را برای رفع موهای ناخواسته پوشش دهد قیمت دستگاه لیزر موهای زائد بالاتر خواهد بود.

جمع بندی

همچنین عواملی دیگری شامل : خدمات پس از فروش، گارانتی، توان و طول موج دستگاه، لیزر بار دستگاه وغیره در قیمت گذاری دستگاه های لیزر بستگی دارد، شرکت نویان طب مانلی بهترین دستگاه های لیزر با تمام ویژگی ها، قیمت و شرایط مناسب اقساطی را ارائه می دهد. برای آگاهی از قیمت و شرایط فروش ما می توانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرد.

با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید

شماره تماس کارشناس : 09129096358

آدرس اینستاگرام نویان طب مانلی @noyanteb_manely

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.