جستجو
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

معجزه جوانسازی با تزریق ژل پروفایلو

تزریق ژل پروفایلو

تزریق ژل پروفایلو یکی از جدیدترین راه های جوانسازی پوست می باشد. از این روش می توان برای برجسته کردن نقاط مختلف بدن نیز استفاده نمود. ماده ی درمانی در این روش هیالورونیک اسید است. از این ماده برای رفع چین و چروک پوست استفاده می شود. تزریق پروفایلو بیشتر برای سفت کردن پوست کاربرد دارد. از این ژل می توان برای نقاط مختلف بدن مانند صورت، بازو، دست، ناحیه دکلته و گردن استفاده نمود. بیشتر افراد از این درمان برای نواحی چانه و گونه استفاده می نمایند.

ژل پروفایلو چیست؟

پروفایلو یک نوع فیلر نیست. این ماده ژلی حاوی هیالورونیک اسید است که قابلیت انتشار در بافت را دارد. این دارو با استفاده از بازسازی بیولوژیکی پوست به بهبود بافت می پردازد. تزریق پروفایلو می تواند عملکردی مانند لیفت صورت داشته باشد. این ماده پر کردن و حجیم شدن را در تمام نقاط پوست انجام می دهد. آبرسانی به پوست از این طریق باعث شفاف شدن پوست نیز می شود.

آیا می دانید قیمت دستگاه هایفو اولترا به عواملی بستگی دارد؟

تاثیر تزریق ژل پروفایلو بر بافت های داخلی پوست

تزریق ژل پروفایلو

با تزریق پروفایلو هیالورونیک اسید آزاد شده و این آزاد شدن به آرامی از هیبرید های ترکیبی انجام می شود. این موضوع باعث می شود که سیتوکین های التهابی تحریک نشوند. تزریق این ماده باعث هیدراتاسیون پوست نیز می شود. این هیدراته شدن در لایه اپیدرم صورت می گیرد.

سن مناسب برای تزریق ژل پروفایلو

پروفایلو ژلی بی خطر است که تزریق آن بدون درد می باشد. تزریق پروفایلو تا زمانی که سفتی طبیعی پوست برگردد ادامه می یابد. معمولا این درمان در طول 4 تا 8 هفته نتایج قابل مشاهده ای دارد. تزریق این ماده برای هر فردی که دارای پوستی شل و افتاده است مناسب می باشد. برای افراد بالای 30 سال می توان از این ماده استفاده نمود. تزریق این دارو باعث کند شدن روند پیری می شود. از آنجایی که پس از 30 سالگی مقدار الاستین، هیالورونیک اسید و کلاژن در پوست کاهش می یابد از این روش درمانی برای پیشگیری از افتادگی پوست استفاده می شود.

قیمت تزریق ژل پروفایلو

قیمت تزریق پروفایلو برای هر نقطه از بدن متفاوت می باشد. این تزریق شامل 2 میلی لیتر از ماده در هر جلسه است. به طور کلی نوع ژل، تعداد جلساتی که برای تزریق لازم است و دستمزد پزشک می تواند در قیمت تزریق پروفایلو موثر باشد. فردی که تصمیم به تزریق پروفایلو دارد باید ابتدا با مشاور یا پزشک متخصص پوست مشورت نماید. در این مشاوره پزشک مشخص می کند که آیا درمان برای این فرد مناسب است یا خیر. به طور کلی به اقدامات خاصی قبل از درمان با پروفایلو نیاز نمی باشد.

مراقبت های بعد از تزریق ژل پروفایلو

پس از تزریق پروفایلو نباید محل مورد نظر را ماساژ دهید. انجام ورزش های سنگین بعد از این تزریق توصیه نمی شود. بهتر است تا 48 ساعت از سایر درمان های زیبایی استفاده ننمایید. استفاده از سونا و حمام بخار تا دو روز ممنوع است. پوستی که در آن پروفایلو تزریق شده است نباید تا دو روز در معرض تابش نور آفتاب قرار گیرد. بهتر است در صورتیکه در معرض نور خورشید قرار دارید از یک ضد آفتاب با spf50 استفاده نمایید.

سن مناسب تزریق ژل پروفایلو

کاربردهای شگفت انگیز دستگاه CO2 فرکشنال برای جوانسازی پوست

مزایای استفاده از تزریق پروفایلو

تزریق پروفایلو روشی ایده آل برای جوانسازی پوست به شمار می رود. این روش مانند لیفتینگ برای پوست عمل می کند و علاوه بر آبرسانی و جوانسازی پوست حس شادابی و روشن شدن به پوست می بخشد. با این روش الاستیته پوست تا حد زیادی افزایش می یابد. کاهش چروکیدگی و افتادگی پوست یکی از نمونه های تاثیر تزریق پروفایلو بر صورت می باشد.

نحوه تزریق ژل پروفایلو

بر خلاف روش های جراحی تزریق پروفایلو نوعی درمان غیر تهاجمی می باشد. این تزریق با سوزن های بسیار ظریف انجام می گردد. در این روش نیازی به بیهوشی نیست و خطرات جراحی در آن وجود ندارد. پروفایلو روشی آسان و سریع است. درمان با این روش می تواند در یک جلسه انجام شود. نتیجه این روش بسیار طبیعی است و باعث تغییر حالت صورت نمی گردد. اثر این روش در افراد متفاوت است اما نسبت به روش های دیگر پروفایلو اثر طولانی تری دارد. بهتر است این تزریق سالی دو بار بر روی پوست انجام شود تا نتایج بهتری داشته باشد.

کدام نواحی صورت قابل تزریق ژل پروفایلو است؟

در نواحی صورت که برجستگی بیشتری دارند تزریق پروفایلو انجام می شود. این نواحی برآمدگی گونه ها، چانه، قسمت پایین بینی و زاویه مندیبولار می باشند. این ناحیه های صورت با نام نواحی زیستی شناخته می شوند. این قسمت ها دارای عصب و رگ نیستند. همچنین بالاترین میزان توزیع هیالورونیک اسید در این نقاط وجود دارد. بخاطر تجمع چربی در این ناحیه از صورت بعد از تزریق پروفایلو پوست صورت شروع به ترمیم و بازسازی بافت های چربی می کند.

معجزه ژل پروفایلو

عوارض ناچیز تزریق پروفایلو بر پوست

از آنجایی که هیالورونیک اسید یکی از اجزای سازنده پوست می باشد و در بدن وجود دارد عارضه ی خاصی از تزریق این ماده گزارش نشده است. تنها عارضه جانبی که ممکن است پس از تزریق وجود داشته باشد کبودی و تورم ناچیز در محل تزریق است.

تاثیر دستگاه آر اف فرکشنال با بهترین عمکرد برای جوانسازی پوست

تزریق ژل پروفایلو برای چه کسانی مضر است؟

مادرانی که دوران بارداری و یا شیردهی را سپری می کنند نباید از تزریق پروفایلو استفاده نمایند. افرادی که دارای بیماری های خود ایمنی هستند کاندید مناسبی برای تزریق این ژل نمی باشند. کسانی که بیماری های قلبی و تنفسی حاد دارند نباید این دارو را تزریق نمایند. افرادی که برای دیابت خود نیاز به تزریق انسولین دارند نیز بهتر است تزریق این دارو را انجام ندهند.

پروفایلو برای چه پوست هایی مناسب است؟

به طور کلی تزریق پروفایلو برای انواع پوست مناسب می باشد. پوست های چرب، خشک و حتی مختلط می توانند از این ماده دارویی استفاده نمایند. با این وجود ارزیابی نهایی پوست باید توسط پزشک متخصص پوست انجام گردد. اگر به دنبال نتایج واقع بینانه و طبیعی هستید تزریق پروفایلو برای شما مناسب است اما اگر انتظار تغییرات چشمگیری دارید بهتر است از روش های درمانی دیگری استفاده نمایید. توجه داشته باشید که نتایج تزریق می تواند برای هر فرد متفاوت باشد. بهتر است قبل از تزریق سابقه پزشکی خود را در اختیار پزشک قرار دهید تا عارضه ای برای شما بوجود نیاید.

برای اطلاعات بیشتر درباره انواع روش ها و دستگاه جوانسازی با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس : 09129096358

آدرس اینستاگرام نویان طب مانلی @noyanteb_manely

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.