جستجو
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

مزایای دستگاه لیزر کیوسوئیچ

دستگاه لیزر کیوسوئیچ

لیزر کیوسوئیچ چیست؟

دستگاه لیزر کیوسوئیچ Q-Switched نوع منحصر به فردی از لیزر است که انرژی را در فواصل بسیار کوتاه ارائه می‌دهد. این ویژگی منحصر به فرد آن را به یک لیزر درمانی ایده آل برای بیماری های مرتبط با رنگدانه مانند کک و مک، لکه‌های خورشیدی، خال های مادرزادی یا خالکوبی تبدیل می کند.

کاربردهای دستگاه کیوسوئیچ

دستگاه لیزر کیوسوئیچ برای برطرف کردن و از بین بردن انواع رنگدانه‌های پوست، خال‌های مادرزادی متنوع، خال‌های مسطح، انواع تاتوها و خالکوبی‌ها چه سطحی و چه قدیمی، رگ‌های واریس، لک‌های ناشی از پیری، پلاسما، ملاسما، ماه گرفتگی‌ها، قارچ‌های ناخن، کک و مک و ضایعاتی از این دست به كار می‌رود.FDA (سازمان غذا و دارو آمریکا) لیزر Q-switch  را برای کاربردهای مورد نظر آن ایمن و موثر می داند.

دستگاه لیزر کیوسوئیچ1

روش درمان با دستگاه لیزر کیوسوئیچ

لیزر Q-switched برای از بین بردن لکه‌های قهوه‌ای ناخواسته، کک و مک‌های خورشید یا خالکوبی از روی پوست شما استفاده می‌شود، دستگاه لیزر کیوسوئیچ بر اساس فناوری لیزر اصلی ساخته شده است که یک سیستم چند طول موجی است و کارایی، راحتی و قدرت عالی را ارائه می دهد.

پالس انرژی لیزر، که در میلیاردم ثانیه است، که رنگدانه را در پوست آزاد کرده تا بتواند به طور طبیعی دوباره جذب شده و توسط بدن دفع شود، تنها با استفاده از این دستگاه می‌توانید زیبایی و شفافیت پوست خود را داشته باشید. با افزایش سن، انواع مختلفی از لکه‌ها روی پوست شما ظاهر می‌شوند و زیبایی شما را به چالش می‌کشند.

در طی این فرآیند، تضاد کمی بین رنگدانه‌های پوست برجسته می‌شود و با تیره شدن پوست، لکه‌ها مشاهده می‌شود، برای غلبه بر این مشکل می‌توان از لیزر Q-switch استفاده کرد که امواجی با طول موج 532 و 1064 نانومتر تابش می‌کند. پس از چند جلسه، لکه های پوستی شما از بین می رود.

مطالعه بیشتر: خرید دستگاه CO2 فرکشنال و کاربردهای آن

با این وجود، افزایش سن تنها یکی از دلایلی است که پوست شما را لکه دار می‌کند. عوامل دیگری مانند تغییرات هورمونی، مصرف برخی داروها، حساسیت ژنتیکی و قرار گرفتن در معرض مستقیم خورشید نیز مهم هستند. انواع لکه های پوستی و ملاسما را می توان با استفاده از لیزر کیوسوئیچ از بین برد. با ما در ادامه مقاله همراه باشید که در آن با جزئیات بیشتر در مورد این دستگاه صحبت می کنیم.

خرید بهترین دستگاه لیزر کیوسوئیچ

قبل از خرید دستگاه لیزر کیوسوئیچ حتما باید با مشاوران برجسته‌ای در این حوزه صحبت کنید تا بهترین مشاوره را در زمینه‌ی خرید دستگاه لیزر کیوسوئیچ  به شما ارائه دهند.

جهت خرید دستگاه کیوسوئیچ با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید

مزایای لیزر کیوسوئیچ

استفاده از لیزر کیوسوئیچ می تواند بیش از 80٪ خال های اپیدرمی مانند رنگدانه های پیری و استات ها را فقط پس از یک بار درمان حذف کند.نداشتن دوران نقاهت نیز یکی از ویژگی های دستگاه لیزر کیوسوئیچ است که هیچگونه جای زخمی بر جای نمی گذارد.

عرض پالس 6 نانوثانیه است، بنابراین در طول درمان درد کمتری احساس خواهید کرد.بازوی هدایت لیزر 1500mj انرژی تک پالس را از انتهای آن می رساند و از حذف رنگدانه های مختلف پوست اطمینان حاصل می کند.

آدرس اینستاگرام نویان طب مانلی @noyanteb_manely

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره‌های زیر در تماس باشید.

 

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.