جستجو
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

تفاوت دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس و دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس

تفاوت دستگاه لیزر تیتانیوم و پلاتینیوم

امروزه انواع دستگاه های لیزر متفاوتی در بازار موجود می باشد، هر کدام نیز کاربرد، ویژگی و قیمت های متفاوتی دارند، در واقع همین تنوع زیاد دستگاه ها باعث سردرگمی خریداران دستگاه لیزر موهای زائد می شود، یکی از بهترین دستگاه های لیزر پرطرفدار، دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس است، اما نسل قدیمی تر آن ، دستگاه لیزر پلاتینیوم بود، که طرفداران زیاد داشته و دارد، در این مقاله قصد داریم به بررسی تفاوت دستگاه لیزر تیتانیوم و پلاتینیوم بپردازیم.

دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس 2023 را بخریم؟ یا دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس 2024؟ این سوالی است که ذهن بیشتر کلینیک داران را به خود مشغول کرده است و ما در اینجا قصد داریم ویژگی ها و تفاوت های هر دو دستگاه را با هم بررسی کنیم تا شما بهتر بتوانید دستگاه مناسب کلینیک خود را انتخاب کنید.

دستگاه لیزر تیتانیوم بهتر است یا دستگاه لیزر پلاتینیوم؟

قبل از پاسخ به این سوال بهتر است در ابتدا به توضیح مختصری در خصوص هر دو نوع دستگاه لیزر موهای زائد پرداخته و تفاوت های آن دو را بیان کنیم.

قسمت دستگاه هایفو برای جوانسازی و رفع چین و چروک پوست

دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس چیست؟

لیزر پلاتینیوم یک فناوری لیزر موهای زائد است دارای یک فناوری دایود خوشه‌ای سه‌گانه است که در آن نسخه دستگاه لیزر پلاتینیوم از طول موج‌های سه‌گانه نور لیزر در یک هندپیس نوآورانه استفاده می‌کند که این فناوری را در هدف قرار دادن اعماق مختلف بافت‌ها و فولیکول‌های مو کارآمد می‌کند.

این روش تقریبا بدون درد است و دارای سوابق ایمنی ثابت شده است. حذف موهای زائد با دستگاه لیزر پلاتینیوم روشی منحصر به فرد است که بدون آسیب رساندن به پوست اطراف، فولیکول های مو را به تدریج گرم می کند. این دستگاه دارای یک تکنیک تحویل در حرکت است که دستگاه را در حرکت ثابت نگه می دارد تا حداکثر پوشش را ارائه دهد.

دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس 2023 دارای سه طول موج می‌باشد که در زیر به آن اشاره شده است.

تفاوت دستگاه لیزر تیتانیوم و پلاتینیوم

انواع طول موج دستگاه لیزر پلاتینیوم

طول موج الکساندرایت 755

طول موج الکساندرایت 755 نانومتر طیف وسیع تری از پوشش انواع مو و رنگ را فراهم می کند. این طول موج برای جذب توسط کروموفور ملانین مناسب است. این طول موج برای جذب توسط موهای نازک و رنگ روشن ایده آل است زیرا برآمدگی فولیکول های مو را هدف قرار می دهد. با این طول موج شما از شر موهای فرورفته سطحی مانند اطراف ابروها و لب های بالایی خلاص خواهید شد.

طول موج دایود 810

طول موج دایود روی پوست های تیره تر بسیار موثر است اما روی موهای روشن و ظریف‌تر تاثیر کمتری دارد. سطوح نفوذ عمیق طول موج دایود بهترین نتایج را برای انواع پوست I تا IV ارائه می دهد.

طول موج دوم 810 نانومتر نفوذ عمیق را با نرخ تکرار توان بالا با اندازه نقطه 2 سانتی متر برای سریع ترین پوشش فراهم می کند. طول موج 810 نانومتر این فرآیند را برای بیماران پوست تیره تر ایمن می کند، زیرا دارای جذب متوسط است و برآمدگی و پیاز فولیکول های مو را هدف قرار می دهد. نفوذ متوسط، لیزر پلاتینیوم پلاس را برای از بین بردن موهای زائد بازوها، پاها، گونه ها و ریش ایمن می کند.

خرید دستگاه لاغری آر اف کویتیشن با بهترین مزایا و ویژگی لاغری سریع بدون عوارض

طول موج ND:YAG (1064).

YAG 1064nm سومین طول موجی است که لامپ و پاپیلای فولیکول های مو را هدف قرار می دهد و جذب کمتر ملانین و نفوذ عمیق را فراهم می کند. علاوه بر این، این طول موج موهای عمیق در ناحیه شرمگاهی، زیر بغل و پوست سر را هدف قرار می دهد. بالاترین دمای تولید شده توسط طول موج 1064 نانومتر نور لیزر، یک پروفایل حرارتی در فضاهای هدف ایجاد می کند و این روش را برای نتایج موثر حذف موهای زائد موثر می‌کند.

تفاوت دستگاه لیزر تیتانیوم و پلاتینیوم

مزایای دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس 2023 چیست؟

لیزر موهای زائد توسط لیزر پلاتینیوم یک روش موثر برای خلاص شدن از شر موهای زائد است که به طور انتخابی موهای تیره و درشت را هدف قرار می دهد و پوست اطراف را بدون آسیب می گذارد.این فرآیند برای تعداد جلسات لازم برای حذف یا کاهش دائمی مو قابل پیش بینی است.

ویژگی ها و کاربردهای دستگاه لیزر تیتانیوم چیست؟

دستگاه لیزر تیتانیوم یک دستگاه نوآورانه حذف موهای زائد است که پوستی صاف و بدون مو را برای شما به ارمغان می آورد. این دستگاه با جدیدترین فناوری خنک کننده ارائه شده که می تواند به ارائه درمان بدون درد کمک کند.

در مورد دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس بیشتر بدانید…

سوپرانو تیتانیوم اکنون با یک هندپیس استثنایی عرضه می‌شود که می‌تواند طول موج‌های لیزری مختلف را به‌طور هم‌زمان ارائه دهد. با ویژگی‌های دستگاه لیزر تیتانیوم و اینکه چگونه می‌تواند پوستی صاف را برای همیشه به شما بدهد، با نویان طب مانلی همراه باشید…

دستگاه حذف موهای زائد تیتانیوم یک دستگاه حذف موهای زائد است که با فناوری خنک کننده خود، لیزر درمانی را دوباره تعریف می کند. این دستگاه می تواند به طور موثر رشته های مو را با شات همزمان با طول موج لیزر خود هدف قرار دهد. این دستگاه همچنین دارای فناوری خنک کننده ICE PLUS است که از گرم شدن بیش از حد پوست جلوگیری می کند.

ویژگی‌های پیشرفته دستگاه، درمان‌ها را برای بیماران با هر نوع و رنگ پوستی ایمن می‌سازد. این روش حتی روی پوست برنزه نیز قابل انجام است. Soprano Titanium که با ویژگی های جدیدتر و بهتر ارتقا یافته است، حذف موهای زائد ایمن و راحت را دوباره تعریف می کند.

دستگاه لیزر تیتانیوم

مزایای درمان با دستگاه حذف موهای زائد تیتانیوم

فناوری سوپرانو تیتانیوم حذف دائمی مو از انواع پوست و رنگ پوست را ممکن می سازد. این دستگاه حتی روی پوست برنزه نیز کار می‌کند، که دستیابی به آن با دستگاه‌های لیزر معمولی بسیار سخت است. دستگاه حذف موهای زائد سه طول موج مختلف را ارائه می دهد که می تواند به چندین لایه پوست برسد.در زیر مزایایی را که می توانید از درمان به دست آورید آورده شده است.

پوست صاف و بدون مو با دستگاه سوپرانو تیتانیوم

فن آوری ها و ویژگی های ترکیبی سوپرانو تیتانیوم می تواند به شما کمک کند پوستی صاف و بدون مو داشته باشید. این دستگاه موهای ریز تا درشت را هدف قرار می دهد و در نواحی مختلف بدن کار می کند. این شامل صورت و ناحیه‌های دیگر بدن نیز می شود.

سوپرانو تیتانیوم از لیزر دایود استفاده می کند که می تواند به طور موثر فقط تارهای مو را هدف قرار دهد. گفته می شود که درمان با دستگاه لیزر تیتانیوم 80 درصد مؤثرتر از سایر درمان ها است.

درمان های راحت و بدون درد

سوپرانو تیتانیوم از لیزر دایود استفاده می کند که در مقایسه با IPL یا نور پالسی شدید برای رفع موهای زائد ایمن تر و موثرتر است. لیزر دایود فقط مو را هدف قرار می دهد که می تواند از آسیب به بافت اطراف جلوگیری کند.

دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم همچنین دارای ICE PLUS است، یک فناوری خنک کننده که می تواند به حفظ دمای طبیعی پوست در طول درمان کمک کند. این امر از احساس ناراحتی یا درد بیماران در طول درمان جلوگیری می کند.

خرید انواع دستگاه جوانسازی برای تجهیز لاین جوانسازی کلینیک های زیبایی

مناسب برای همه انواع پوست و رنگ

سوپرانو تیتانیوم از سه طول موج متفاوت 1064nm، 810nm و 755nm استفاده می کند. این طول موج های لیزر می توانند به لایه های مختلف پوست برسند تا به طور موثر ملانین را به جای پوست روی فولیکول های مو هدف قرار دهند. این ویژگی می تواند خطر آسیب پوست را کاهش دهد. این طول موج های لیزر برای انواع پوست های تیره تر، حتی برای پوست های برنزه نیز ایمن هستند.

درمان سریع و ایمن

ویژگی های سوپرانو تیتانیوم کمک می کند تا درمان های سریع، ایمن و راحت برای بیماران حفظ شود. دستگاه لیزر تیتانیوم دارای دو اتصال دهنده است که امکان استفاده همزمان از دو اپلیکاتور را فراهم می کند. اپلیکاتور همچنین دارای اندازه نقطه بزرگتری است که منطقه بیشتری را پوشش می دهد.

علاوه بر این، فناوری برتر SHR یا Super Hair Removal به دستگاه اجازه می‌دهد تا به طور موثری از شر موهای هر نوع پوست و رنگ پوست خلاص شود. با این ویژگی می توان از آن در نواحی ظریف مانند سوراخ‌های بینی، گوش ها و حتی خط بیکینی استفاده کرد.

دستگاه لیزر تیتانیوم بهتر است یا دستگاه لیزرپلاتینیوم؟

تفاوت دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس و پلاتینیوم پلاس

از جمله تفاوت های این دو دستگاه لیزر موهای زائد می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

شکل ظاهری دستگاه

شکل ظاهری این دو دستگاه شبیه به یکدیگر بوده اما از جمله مزیت های لیزر تیتانیوم در شکل ظاهری و طراحی آن می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • طراحی مناسب برای هندپیس ها
  • سبک بودن لیزر سوپرانو تیتانیوم به دلیل استفاده از پلاستیک
  • مجهز به صفحه نمایشگر 15 اینچی با کیفیت فورکی (4K)

توان خروجی دستگاه

توان خروجی لیزر سوپرانو تیتانیوم 2023 تا 2000 وات و توان خروجی لیزر دستگاه سوپرانو آیس پلاتینیوم (کی ام) برابر با 800 و 1200 وات می باشد.به همین دلیل دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم قادر است تمامی موهای زائد را با هر عمق و طیف رنگی از بین ببرد.

با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید

شماره تماس کارشناس : 09129096358

آدرس اینستاگرام نویان طب مانلی  @noyanteb_manely

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها