Search
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

تاثیر آر اف فرکشنال بر پوست چیست؟

تاثیر آر اف فرکشنال بر پوست

تاثیر آر اف فرکشنال بر پوست با توجه با دارا بودن تکنولوژی جدید و تقریبا بدون عوارض بودن آن بسیار زیاد بوده و از بهترین انتخاب ها برای جوانسازی و و لیفت و تحریک کلاژن سازی پوست قمی باشد. در این مقاله به صورت کامل به تاثیر دستگاه آر اف فرکشنال این موضوع میپردازیم تا اطلاعات کاملی بدست بیارید. با ما همراه باشید.

آشنایی با ار اف فرکشنال:

آر اف فرکشنال یکی از روش های زیبایی است که امروزه از آن در کلینیک های زیبایی به وفور برای درمان تعریق پوست، از بین بردن هرگونه چروک، جوان کردن پوست، رفع آکنه و … استفاده می ‌شود. این روش غیرتهاجمی بوده و به جوانسازی پوست کمک می‌کند. ار اف فرکشنال با استفاده از فرکانس رادیویی و سوزن‌های کوچک پوست را ویتامینه می کند. سوزن‌ها در بازسازی کلاژن و الاستین پوست بسیار موثر هستند. گرمای حاصل از فرکانس رادیویی سلول‌ها و فیبرهای ناسالم را متابولیزه کرده که موجب تحریک و تولید سلول ‌های جدید می شود. این روش می ‌تواند بهبود قابل ملاحظه‌ای در رفع چین و چروک، از بین بردن جای زخم، کاهش منافذ باز پوست، یکنواخت کردن رنگ پوست و مواردی از این قبیل داشته باشد.

تاثیر آر اف فرکسنا بر پوست

قبل از استفاده از روش آر اف فرکشنال، توصیه می ‌شود با دکتر پوست مشورت کنید تا مناسب بودن این روش بررسی شود. همچنین، پزشک در جلسه مشاوره می‌تواند شما را در مورد مراحل درمان، نحوه انجام، مزایا، خطرات و عوارض جانبی و … راهنمایی کند.

چرا باید از آر اف فرکشنال استفاده نمود؟

آر اف فرکشنال برای درمان برخی از مشکلات پوستی توصیه می شود. در زیر به برخی از دلایل اصلی استفاده از ار اف فرکشنال اشاره می‌کنیم:

رفع چین و چروک: ار اف فرکشنال با تحریک تولید کلاژن و الاستین در پوست، می‌تواند چین و چروک‌های پوستی را بهبود بخشیده و صافی پوست را افزایش دهد.
جوانسازی پوست: با تحریک تولید سلول‌های جدید و بازسازی کلاژن، ار اف فرکشنال می ‌تواند به جوانسازی پوست کمک کند و پوست را شاداب و جوان‌ تر نماید.
رفع جای جوش: این روش می‌تواند بهبود قابل ملاحظه ‌ای در رفع جای جوش و آکنه بر روی پوست داشته باشد و پوست را صاف و بدون عیوب نمایش دهد.
درمان تعریق بیش از حد پوست: ار اف فرکشنال می‌تواند در کاهش تعریق بیش از حد پوست مؤثر باشد و بهبودی قابل ملاحظه ای در درمان این مشکل داشته باشد.
غیر تهاجمی بودن: یکی از مزیت ‌های ار اف فرکشنال این می باشد که روشی غیر تهاجمی است. به این معنی که فرآیند درمانی نیازی به بریدن پوست یا جراحی ندارد و بدون آسیب به لایه‌ های عمیق پوست انجام می‌شود. این موضوع باعث می‌ گردد زمان بهبودی و نقاهت برای بازگشت به فعالیت‌ های روزمره کمتر شود.

توجه داشته باشید که انتخاب روش ار اف فرکشنال برای درمان مشکلات پوستی شما بهتر است توسط دکتر متخصص صورت بگیرد. او می‌تواند شرایط پوستی شما را بررسی کند و راهنمایی ‌های لازم را درباره استفاده از این روش ارائه دهد.

جهت خرید دستگاه آر اف فرکشنال و اطلاع از قیمت دستگاه آر اف فرکشنال بر روی کلمه کلیک کنید.

تاثیر آر اف فرکشنال بر پوست چگونه است؟

آر اف فرکشنال تأثیرات متعددی بر روی پوست دارد. به صورت کلی تاثیر آر اف فرکشنال بر پوست را می توان به صورت زیر دسته بندی نمود:

تحریک تولید کلاژن و الاستین:

آر اف فرکشنال با استفاده از سوزن ‌های کوچک و فرکانس رادیویی، موجب تحریک تولید کلاژن و الاستین در پوست می شود. کلاژن و الاستین دو عنصر کلیدی در ساختار و طراحی پوست هستند و بازسازی آن‌ها می ‌تواند منجر به بهبود ساختار پوست و افزایش سفتی و انعطاف پذیری آن شود.

جوانسازی پوست:

با ایجاد تحریک و تولید کلاژن در پوست، آر اف فرکشنال می‌تواند علائم پیری را کاهش داده و به جوانسازی پوست کمک کند. در نتیجه پوست شاداب ‌تر، لطیف ‌تر و جوان ‌تر به نظر خواهد رسید.

قبل و بعد آر اف فرکشنال

رفع چین و چروک:

با تقویت ساختار پوست و افزایش تولید کلاژن، RF فرکشنال می‌تواند چین و چروک‌ های پوستی را بهبود دهد و ظاهر صاف و بدون چین و چروکی را برای پوست به ارمغان بیاورد.

رفع جای جوش:

آر اف فرکشنال می‌تواند بر روی جوش‌ های کهنه و جای جوش ‌های پوستی تأثیر مثبتی داشته باشد. با تحریک عملکرد سلول ‌های پوستی و بازسازی ساختار پوست، ار اف فرکشنال می ‌تواند ظاهر صاف و بدون عیبی را برای پوست فراهم نماید.

بهبود زخم‌ها و ناهمواری‌های پوستی:

آر اف فرکشنال می ‌تواند در بهبود زخم ‌ها، حذف منافذ قابل مشاهده و متعادل سازی رنگدانه های پوست مؤثر باشد. با تحریک تولید سلول‌ های جدید و بازسازی پوست، RF فرکشنال می‌ تواند بهبودی قابل توجهی در این خصوص به ارمغان بیاورد.

تاثیر آر اف فرکشنال بر پوست از یک فرد به فرد دیگر متفاوت بوده و بستگی به شرایط پوستی هر شخص دارد. مشاوره با یک پزشک متخصص می ‌تواند به شما کمک کند تا اطلاعات دقیق ‌تری درباره تأثیرات این روش بدست آورید.

آیا ار اف فرکشنال برای همه انواع پوست مناسب است؟

آر اف فرکشنال به طور کلی برای اکثر پوست ها مناسب است، اما برای هر فرد و هر نوع پوستی، نتایج و تأثیرات متفاوتی دارد. اگر قصد دارید متوجه شوید که آیا آر اف فرکشنال مناسب پوست شما است یا خیر؟ باید با یک متخصص مشورت نمایید. به طور کلی، آر اف فرکشنال برای موارد زیر مناسب است:

  1. پوست پیر که دارای علائم پیری است: ار اف فرکشنال می ‌تواند به جوانسازی پوست و کاهش علائم پیری مانند چین و چروک‌ ها و کاهش الاستیسیته کمک کند.
  2. پوست با جوش ‌های کهنه یا دارای جای جوش: ار اف فرکشنال می ‌تواند جای جوش ‌های پوستی را بهبود بخشد و ظاهر صاف و بدون عیبی را به نمایش بگذارد.
  3. پوست با ناهمواری ‌های زیاد و جای زخم‌ ها: درمان با ار اف فرکشنال می‌ تواند موجب بهبود زخم ‌ها، کاهش منافذ قابل مشاهده و یکنواختی رنگدانه های پوست شود.
  4. پوست چرب: ار اف فرکشنال می ‌تواند با تنظیم تولید چربی و حفظ تعادل آن در پوست، بهبودی در پوست و بافت چرب ایجاد کند.
  5. پوست با منافذ باز: ار اف فرکشنال می ‌تواند منافذ باز پوست را تنگ کرده و از رشد مجدد متیل‌ ها جلوگیری کند.

با این حال، برای موارد خاصی مانند پوست حساس، پوست ملتهب، خانم های بارداری و … ممکن است ار اف فرکشنال مناسب نباشد. از همین رو توصیه می شود حتما با پزشک خود مشورت نمایید.

با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید

شماره تماس کارشناس : 09129096358

آدرس اینستاگرام نویان طب مانلی @noyanteb_manely

منبع:  https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/30481955/

جهت مشاهده اطلاعات کامل دستگاه RF فرکشنال کلیک کنید.

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس با ما