جستجو
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس پرو 2024

معرفی دستگاه لیزر تیتانیوم پرو 2024

دستگاه لیزر تیتانیوم پرو 2024 یک دستگاه نوآورانه حذف موهای زائد است که پوستی صاف و بدون مو را برای شما به ارمغان می آورد. این دستگاه با جدیدترین فناوری خنک کننده ارائه شده که می تواند به ارائه درمان بدون درد کمک کند.

لیزر تیتانیوم پلاس 2024 اکنون با یک هندپیس استثنایی عرضه می‌شود که می‌تواند طول موج‌های لیزری مختلف را به‌طور هم‌زمان ارائه دهد، همچنین این دستگاه 4 تا سری جداگانه برای استفاده نواحی خاص بدن که امکان لیزر آن سختر است، به همین دلیل برای هر قسمت سری جداگانه طراحی شده است.

معرفی دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس پرو

دستگاه حذف موهای زائد تیتانیوم یک دستگاه حذف موهای زائد است که با فناوری خنک کننده خود، لیزر درمانی را دوباره تعریف می کند. این دستگاه می تواند به طور موثر رشته های مو را با شات همزمان با طول موج لیزر خود هدف قرار دهد. این دستگاه همچنین دارای فناوری خنک کننده ICE PLUS است که از گرم شدن بیش از حد پوست جلوگیری می کند.

laser pro

ویژگی‌های پیشرفته دستگاه، درمان‌ها را برای بیماران با هر نوع و رنگ پوستی ایمن می‌سازد. این روش حتی روی پوست برنزه نیز قابل انجام است. Soprano Titanium که با ویژگی های جدیدتر و بهتر ارتقا یافته است، حذف موهای زائد ایمن و راحت را دوباره تعریف می کند.

مزایای درمان با دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم پرو

فناوری سوپرانو تیتانیوم حذف دائمی مو از انواع پوست و رنگ پوست را ممکن می سازد. این دستگاه حتی روی پوست برنزه نیز کار می‌کند، که دستیابی به آن با دستگاه‌های لیزر معمولی بسیار سخت است.دستگاه حذف موهای زائد سه طول موج مختلف را ارائه می دهد که می تواند به چندین لایه پوست برسد.در زیر مزایایی را که می توانید از درمان به دست آورید آورده شده است.

پوست صاف و بدون مو با دستگاه تیتانیوم پرو

فن آوری ها و ویژگی های ترکیبی سوپرانو تیتانیوم پرو می تواند به شما کمک کند پوستی صاف و بدون مو داشته باشید. این دستگاه موهای ریز تا درشت را هدف قرار می دهد و در نواحی مختلف بدن کار می کند. این شامل صورت و ناحیه‌های دیگر بدن نیز می شود.

سوپرانو تیتانیوم پرو به صورت پیش فرض بیشتر از طول موج لیزر دایود استفاده می کند که می تواند به طور موثر فقط تارهای مو را هدف قرار دهد. گفته می شود که درمان با دستگاه لیزر تیتانیوم 80 درصد مؤثرتر از سایر درمان ها است.

معیارهای خرید دستگاه لیزر موهای زائد چیست؟

درمان های راحت و بدون درد

چون لیزر تیتانیوم پرو از لیزر دایود استفاده می کند که در مقایسه با IPL یا نور پالسی شدید برای رفع موهای زائد ایمن تر و موثرتر است. لیزر دایود فقط مو را هدف قرار می دهد که می تواند از آسیب به بافت اطراف جلوگیری کند.دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم همچنین دارای ICE PLUS است، یک فناوری خنک کننده که می تواند به حفظ دمای طبیعی پوست در طول درمان کمک کند. این امر از احساس ناراحتی یا درد بیماران در طول درمان جلوگیری می کند.

مناسب برای همه انواع پوست و رنگ

دستگاه لیزر تیتانیوم پرو از 4 طول موج متفاوت 1064nm، 810nm و 755nm و 940 استفاده می کند. این طول موج های لیزر می توانند به لایه های مختلف پوست برسند تا به طور موثر ملانین را به جای پوست روی فولیکول های مو هدف قرار دهند. این ویژگی می تواند خطر آسیب پوست را کاهش دهد.این طول موج های لیزر برای انواع پوست های تیره تر، حتی برای پوست های برنزه نیز ایمن هستند.

درمان سریع و ایمن

ویژگی های تیتانیوم پرو کمک می کند تا درمان های سریع، ایمن و راحت برای بیماران حفظ شود.دستگاه لیزر تیتانیوم دارای دو اتصال دهنده است که امکان استفاده همزمان از دو اپلیکاتور را فراهم می کند. اپلیکاتور همچنین دارای اندازه نقطه بزرگتری است که منطقه بیشتری را پوشش می دهد.

علاوه بر این، فناوری برتر SHR یا Super Hair Removal به دستگاه اجازه می‌دهد تا به طور موثری از شر موهای هر نوع پوست و رنگ پوست خلاص شود. با این ویژگی می توان از آن در نواحی ظریف مانند سوراخ‌های بینی، گوش ها و حتی خط بیکینی استفاده کرد.

ویژگی های دستگاه لیزر تیتانیوم پرو 2024

کاربردهای دستگاه لیزر تیتانیوم پرو 2024

دستگاه لیزر تیتانیوم Soprano Titanium درمان های رفع موهای زائد را با روش سریع و راحت خود دوباره اختراع کرد. بیماران می توانند از پوست صاف و بدون مو بدون درد و از کار افتادگی روش های معمولی لذت ببرند. این دستگاه دارای ویژگی های نوآورانه ای است که برای راحتی بیماران در طول درمان طراحی شده است. این روش به اندازه کافی ایمن است که بتوان آن را روی نواحی ظریف مانند صورت و مناطق مختلف بدن انجام داد. در زیر کاربردهای مختلف دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم و نحوه عملکرد آن آورده شده است.

رفع موهای زائد صورت

موهای صورت ممکن است از موهای نازک تا موهای زبر و ضخیم متغیر باشد که ممکن است به اعمال و تنظیمات متفاوتی نیاز داشته باشد. اما با استفاده از دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم می توان تنها در یک جلسه از رشد مجدد موهای صورت جلوگیری کرد. این دستگاه دارای چهار طول موج مختلف است که می تواند انواع مو را با هر رنگ پوستی هدف قرار دهد. این امر حذف موهای زائد را ایمن تر و راحت تر می کند.

لیزر موهای زائد

از بین بردن موهای زائد بدن

با دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم – پیشرفته ترین دستگاه رفع موهای زائد، موها را از هر جای بدن خود پاک کنید. Quattro 3D می تواند درمان ها را تسریع کند زیرا ناحیه بزرگ تری از پوست را پوشش می دهد. هنگامی که با فناوری حرکت گسترده In-Motion ترکیب شود، حذف کامل موهای زائد تضمین می شود. این روش برای استفاده در پوست برنزه بی خطر است زیرا به طور موثر فولیکول های مو را هدف قرار می دهد.

رفع موهای زائد خط بیکینی با دستگاه لیزر تیتانیوم

به جای اپیلاسیون دردناک خط بیکینی، می‌توانید از درمان راحت موهای زائد Soprano Titanium استفاده کنید. جای نگرانی نیست! همراه با نکات بهداشتی یکبار مصرف است که فقط برای خط بیکینی استفاده می‌شود. این تضمین می کند که همه روش ها ایمن هستند و از آلودگی جلوگیری می کند. فن آوری خنک کننده باعث می شود در طول درمان راحت باشید.

قیمت دستگاه هایفو در سال 2023 چند است؟

رفع موهای زائد زیر بغل

درمان های معمولی رفع موهای زائد مانند اپیلاسیون می تواند به دلیل حساسیت زیاد در این ناحیه، در زیر بغل احساس دردناکی داشته باشد. خوشبختانه با دستگاه لیزر تیتانیوم می توان موهای این ناحیه را بدون ایجاد درد یا ناراحتی به طور دائم از بین برد. فناوری ICE Plus برای درمان بی وقفه زیر بغل، پوست را در طول عمل خنک نگه می دارد.

با جدیدترین نسل دستگاه لیزر موهای زائد یعنی دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس آشنا شوید…

دستگاه لیزر تیتانیوم پرو دارای اپلیکاتور 4 در 1

دستگاه لیزر تیتانیوم از فناوری دایود خوشه‌ای استفاده می‌کند که به اپلیکاتور اجازه می‌دهد سه طول موج لیزر مختلف را ارائه دهد. این طول موج ها می توانند به عمق بافت های مختلف برسند. این سه طول موج عبارتند از Alex 755m برای انواع مو و رنگ های مختلف، Speed 810nm برای درمان های سریعتر و YAG 1064nm برای پوست های تیره تر.

پلت فرم لیزر با 4Quattro اپلیکاتوری با اندازه نقطه بزرگ 4 سانتی متر مربعی ارائه می‌دهد. این می تواند روی یک شبکه 600 سانتی متر مربع کار کند که باعث می شود درمان بسیار سریعتر شود.

برای مشاوره قبل از خرید دستگاه لیزر تیتانیوم با کارشناسان ما در شرکت نویان طب مانلی در تماس باشید…

نویان طب مانلی را در اینستاگرام دنبال کنید…

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.