Search
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

هر آنچه که باید درباره دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس بدانید

دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس

دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس با حذف موهای زائد که عملکرد نهایی را با راحتی مثال زدنی ترکیب می‌کند، احساسی لذت بخش برای شما به ارمغان خواهد آورد.خلاص شدن از شر موهای زائد یک مسئله قدیمی است و حذف موهای زائد بدن طولانی مدت و به ویژه چالش برانگیز است.

اگر بخواهیم تفاوت عمده‌ی دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس را با نسل قبلی در چند کلمه بیان کنیم، باید گفت دستگاه تیتانیوم پلاس قوی‌تر، سریع‌تر و باهوش‌تر از نسل قبلی است.دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس با حذف موهای زائد که عملکرد نهایی را با راحتی مثال زدنی ترکیب می‌کند، احساسی لذت بخش برای شما به ارمغان خواهد آورد.

افرادی که از موهای زائد رنج می‌برند، ساعت‌های طولانی و دردناکی را اپیلاسیون می‌گذرانند، افسوس که این روش‌ها با تکنولوژی مدرن لیزر موهای زائد کاملا منسوخ شده‌اند.تکنولوژی جدید برای حذف موهای زائد به وسیله‌ی دستگاه لیزر امروزه جای اپیلاسیون را گرفته است.ما در این مقاله قصد داریم دستگاه تیتانیوم پلاس را به مخاطبان نویان طب مانلی معرفی کنیم.

دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس

ویژگی اصلی دستگاه لیزر تیتانیوم سوپرانیوم پلاس

اکثر دستگاه‌های رفع موهای زائد از یک نوع خاص از طول موج لیزر استفاده می‌کنند. رایج ترین این طول موج‌ها، طول موج‌های لیزر 755 نانومتر، 808 نانومتر و 1064 نانومتر هستند. هر یک از اینها ویژگی‌های منحصر به فرد و سطوح جذب متفاوتی در ملانین دارند. ملانین کروموفوری است که رنگ پوست و موی فرد را تعیین می‌کند. جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد همه این طول موج‌ها را به طور همزمان ترکیب می‌کند که آنها را برای انواع پوست مناسب می‌کند.

تیتانیوم پلاس با داشتن هندپیس سبک‌تر نسبت به نسل قبلی آن کار را با این دستگاه بسیار راحت کرده و از سوی دیگر سیستم خنک کنندگی پیشرفته‌ی این دستگاه نسبت به ورژن گذشته‌اش حذف موهای زائد بدن را سریع‌تر و بدون درد کرده است.

خرید دستگاه لیزر در با بهترین کیفیت از نویان طب مانلی

سوپرانو تیتانیوم از مزایای سه طول موج ترکیبی، با تجربه بیمار بهبود یافته و رویکرد تجاری محور بهره می‌برد و راه حل جدید منحصر به فردی مبتنی بر نتیجه را در دنیای حذف موهای زائد ایجاد می‌کند.

دستگاه لیزر بدن تیتانیوم پلاس با استفاده از فناوری انحصاری سه بعدی خود، سه طول موج لیزر موثر را در یک اپلیکاتور واحد ترکیب می‌کند و به طور همزمان اعماق بافت‌ها و ساختارهای آناتومیکی را در فولیکول مو هدف قرار می‌دهد.

سوپرانو تیتانیوم با ترکیب سطوح جذب و نفوذ طول‌موج‌های مختلف، همراه با پوشش درمانی طولانی‌تر، افزایش راحتی و نیاز به نگهداری کم، ایمن‌ترین و کارآمدترین درمان حذف موهای زائد امروزی است.

هندپیس مخصوص دستگاه تیتانیوم پلاس

هندپیس انحصاری یک دارایی ارزشمند برای هر کلینیک است. هندپیس دستگاه تیتانیوم پلاس با داشتن اپلیکاتوری با اندازه بزرگ 4 سانتی متر مربعی خود و ادغام سه طول موج، پوشش درمانی را افزایش می‌دهد تا زمان درمان را به میزان قابل توجهی کاهش دهد و روند را برای بیماران آسان‌تر و ایمن‌تر کند.

آیس پلاس دستگاه تیتانیوم پلاس

ICE Plus یک فناوری پیشرفته در دستگاه تیتانیوم پلاس است که به طور مداوم پوست را خنک کرده و دمای کنترل شده در قسمتی که لیزر انجام می‌شود، برای بیمار به ارمغان می‌آورد.همچنین ICE Plus خطرات اپیدرمی را به حداقل می‌رساند و در عین حال گرما ناشی از لیزر را در خود حفظ می‌کند.با دستگاه تیتانیوم پلا بیماران اکنون می‌توانند از یک تجربه کاملاً بدون درد، خنک و راحت در طول جلسه لذت ببرند.

بیشتر بدانید: قیمت دستگاه لیزر CO2 فرکشنال

آیا لیزر موهای زائد بی خطر است؟

اگر بخواهیم جواب کوتاهی به این سوال بدهیم باید گفت، خنک کنندگی دستگاه تیتانیوم پلاس از سوختگی پوست جلوگیری می‌کند و امکان درمان راحت‌تری را فراهم می‌کند.اپلیکاتور تخصصی این دستگاه به شما این امکان را می‌دهد که مناطق بزرگ بدن را در زمان کمتری نسبت به قبل درمان کنید.

از سوی دیگر چه پوست شما روشن، تیره یا برنزه باشد، موهای زبر یا نازک داشته باشید، محلول‌های رفع موهای زائد دستگاه تیتانیوم پلاس با درمان‌هایی که ایمن، سریع و از همه بهتر بدون درد هستند، حداکثر نتایج را برای تمام نواحی بدن به دست می‌آورند.

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس

امروزه لیزر تیتانیوم پلاس با تکنولوژی نوین خود پرفروش‌ترین دستگاه‌های لیزر است که تولیدکنندگان آن را روانه‌ی بازار می‌کنند. دستیابی به نتایج مطلوب با استفاده از این محصول، خیال خریداران را درباره تهیه آن آسوده کرده است.

نکاتی که در هنگام خرید دستگاه لیزر تیتانیوم بدانید!

به هنگام خرید این دستگاه توجه به نکاتی بسیار حائز اهمیت است از جمله باید حتما از شرکت‌های معتبر خریداری شود. مراکز زیادی در زمینه تولید و عرضه دستگاه‌ های لیزر فعالیت دارند که همه آن‌ها محصولات مطلوبی در اختیار مشتریان قرار نمی‌دهند. برای کسب آگاهی از مرغوبیت دستگاه‌های زیبایی و جوانسازی پوست می‌ توان با کارشناسان مجرب ما در شرکت نویان طب مانلی در این زمینه مشورت کند و سپس اقدامات لازم را برای خرید انجام بدهید.

ضمانت محصول و خدمات پس از فروش یکی از نکات بسیار مهم هنگام خرید دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس است. اگر یک کالا فاقد ضمانت باشد در صورت خرابی دستگاه، کل هزینه پرداختی فرد از بین رفته و به هیچ وجه قابل جبران نیست. معمولا شرکت‌ های معتبر با 10 سال خدمات پس از فروش، لیزرها را به دست مصرف‌کنندگان می‌رسانند.

آدرس اینستاگرام نویان طب مانلی @noyanteb_manely

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید…

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس با ما