Search
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

انواع دستگاه هایفو/ کدامیک برای شما مناسب‌تر است؟

هایفو

هایفو چیست؟

دستگاه هایفو سونوگرافی متمرکز با شدت بالا (HIFU) یک درمان زیبایی نسبتاً جدید برای سفت کردن پوست است که برخی آن را جایگزینی غیرتهاجمی و بدون درد برای لیفت صورت می دانند. این روش از انرژی اولتراسوند برای تشویق تولید کلاژن استفاده می کند که منجر به سفت تر شدن پوست می شود.

امواج اولتراسوند دقیقا همان امواجی است که در سونوگرافی استفاده می‌شود. در سونوگرافی امواج اولتراسوند برای مشاهده اجزای داخل بدن و یا جنین در شکم مادر استفاده می‌شود. در هایفو این امواج شدت بالاتر داشته و متمرکز می‌شوند. در نتیجه انواع دستگاه‌های هایفو همگی از امواج اولتراسوند و یک تکنولوژی استفاده می‌کنند.

کاربردهای روش هایفو

از هایفو می توان برای هدف قرار دادن نواحی خاصی از صورت مانند گردن، ابرو برای سفت کردن پوست افتاده و کاهش ظاهر خطوط و چین و چروک صورت استفاده کرد. همچنین می‌توان از آن برای بهبود ظاهر گونه‌ها و خط فک استفاده کرد و ظاهری شفاف‌تر و جوان‌تر به متقاضیان داد.

علاوه بر فواید سفت کننده پوست، هایفو همچنین نشان داده است که تولید کلاژن را تقویت می کند که می تواند ظاهری جوان تر و درخشان تر داشته باشد.

هایفوتراپی مناسب چه کسانی است ؟

افرادی که دوست دارند همیشه جوان بمانند. افرادی که تمایل به انجام عمل جراحی لیفت ندارند و افتادگی زیاد دارند می‌توانند از هایفوتراپی با ترکیب روش‌های لیزر فرکشنال و تزریق چربی استفاده کنند تا نتیجه بهتری بگیرند. افرادی که تمایل به کم کردن وزنشان دارند و نگران شل شدن پوست صورت و گردنشان هستند از این روش می‌توانند استفاده کنند.

محدودیت‌های هایفو

  • خانم هایی که باردار هستند.
  • افرادی که زخم یا تبخال فعال در محل مورد درمان داشته باشند.
  • افرادی که از پروتز فلزی یا استنت قلبى استفاده می کنند.
  • بیماران صرعی و دیابتی ها نیز مشمول این روش نیستند.

اطلاع از قیمت دستگاه هایفو و خرید دستگاه هایفو در نویان طب مانلی

مقایسه هایفوتراپی با سایر روش ها

هایفوتراپی نسبت به دیگر دستگاه های جوانسازی ماندگاری دو تا سه سال دارد و باید بصورت سالیانه شارژ انجام شود تا نتیجه نهایی را کامل کند. با توجه به اثرگذاری که دارد هزینه آن مناسب تر از اعمال جراحی می‌باشد.

تفاوت هایفوتراپی با آر اف فرکشنال

آر اف فرکشنال هم روشی برای سفت کردن پوست شل شده گردن و زیر فک و همچنین برای لیفت صورت است. در این روش  امواج رادیو فرکوئنسی از طریق میکرونیدل‌ های جدا وارد پوست می شود که باعث تحریک و تشدید کلاژن سازی جدید از طریق آسیب مکانیکی و بهبودی آنها می‌شود. این فرایند بدون حرارت یا آسیب‌دیدگی بالای پوست انجام می شود.

معرفی دستگاه جوانسازی پوست هایفو اولترا فورمر 7D

جدیدترین دستگاه جوانسازی پوست هایفو 7D برای لیفت صورت و کانتور بدن یک عمل غیر تهاجمی است که برای جوانسازی پوست استفاده می‌شود. 7D HIFU همچنین Ultraformer III نامیده می شود، برای کمک به معکوس کردن علائم پیری طراحی شده است و ظاهری جوان تر برای شما به ارمغان می آورد.

بر خلاف سایر درمان های سفت کننده یا جوانسازی پوست در بازار، درمان هایفو یک دستگاه لیفتینگ و کانتورینگ کاملا غیر تهاجمی است که یک روش درمانی سفارشی را برای کل صورت، گردن و بدن ارائه می‌دهد.نتیجه طبیعی نهایی به سرعت، بدون درد و ایمن به دست می آید!

دستگاه هایفو دستگاهی فوق کاربردی برای مراکز درمانی است که می‌توان هم کار چربی سوزی (چربی های سفت بدن) و هم کار کانتورینگ صورت را انجام داد.اگر می‌خواهید بدون جراحی تغییرات جزئی و عمیق‌تری روی پوست داشته باشید و همچنین پوست را تقویت و بهبود دهید، دستگاه هایفو 7D برای این امر یک دستگاه عالی است.

قیمت خرید دستگاه آر اف فرکشنال؟

این دستگاه بروز و قوی، یک تکنولوژی جدید بوده که دارای 2 هندپیس و 7 کارتریج بوده که متناسب با هر نقطه از صورت و بدن عمق نفوذ آن متفاوت بوده و به صورت عمیق فرمی دلخواه برای صورت و بدن افراد به وجود می‌آورد.گفتنی است، روند لاغری و لیفت تا 6 ماه پس از درمان ادامه دارد. دستگاه هایفو  7D جدیدترین هایفو در مجموع دارای 7 پروب است که کاملا ثابت شده و ضد پیری هستند.

تفاوت هایفو 4 بعدی و هایفو 7 بعدی

تفاوت اصلی دستگاه های 4 بعدی HIFU و 7D HIFU سرعت کار و تعداد کارتریج است. 7D HIFU دارای بیشترین تعداد کارتریج یعنی 7 کارتریج در هفت عمق مختلف است که می تواند به خوبی برای لاغری نواحی خاصی از بدن و جوانسازی و بلند کردن تمام قسمت های صورت و گردن حتی اطراف چشم و دهان استفاده شود.

دستگاه های HIFU 7D دارای دو حالت تک شات و عملکرد مداوم هستند. می توانید دستگاه را در حالت پیوسته قرار دهید و با یک بار فشار دادن دکمه می توانید مشاهده کنید که عکس ها تکرار می شوند تا اینکه برای بار دوم دکمه را فشار دهید. هر بار که دکمه کارتریج را فشار دهید تنها یک شلیک در حالت تک شلیک وجود دارد.

نتایج درمان هایفو 7 بعدی یک تا دو سال دوام می آورد، اما میزان تولید کلاژن در پوست بیشتر از قبل خواهد بود. هنگام انجام هایفو درمانی با دستگاه های قدیمی تر، بیمار کمی احساس درد می کند، اما با درمان هایفو 7 بعدی، همه چیز تقریبا بدون درد و سریع خواهد بود.

این هایفو دارای دو هندپیس و ۷ کارتریج به عمق های ( ۱.۵ , ۲ , ۳ , ۴.۵ , ۶ , ۹ , ۱۳)
این دستگاه بصورت تک لاین شات می‌زند.


مزیت رقابتی نسبت به هایفو های نسل قبل


۱.تعداد کارتریج ها
۲.سرعت و عملکرد دستگاه
۳. تعداد هندپیس دستگاه

برای درمان از طریق هایفو به کجا مراجعه کنیم؟

مراجعه به یک کلینیک مجاز و حرفه ای برای درمان هایفو کاملا ضروری است، زیرا اگر هایفوتراپی به درستی انجام نشود می تواند خطراتی را به همراه داشته باشد.توصیه می‌شود، هرگز یک دستگاه هایفو “مصرف خانگی” را خریداری نکنید زیرا تضمین شده است که هیچ نتیجه ای را ارائه نمی دهد و ممکن است عوارض جانبی خطرناکی ایجاد کند.

و همچنین قبل از هایفوتراپی، باید بررسی کنید که آیا آنها از یک دستگاه استاندارد استفاده می کنند یا خیر. پیشنهاد می کنیم به دنبال کلینیکی باشید که درمان با هایفو Ultraformer 7D ارائه می دهد. این دستگاه HIFU پیشرو در بازار است که درمان های ایمن را با نتایج فوق العاده ارائه می دهد.

قیمت دستگاه لاغری ems چند است؟

به طور مشخص، بیماران گزارش داده‌اند که استفاده از این دستگاه نسبت به بسیاری از دستگاه های رقیب نیز درد کمتری دارد.

اینستاگرام نویان طب مانلی

شماره تماس با نویان طب مانلی : 09129096358

آیا جنسیت و یا میزان سن در در جواب گویی تاثیر دارد؟

جنسیت در تاثیر پذیری هایفو سه بعدی اثری ندارد اما بایستی سن فرد بیشتراز 30 سال باشد.یا هایفو 7 بعدی برای هر نوع پوستی ( تیره، روشن و …) مناسب است.هایفو 7 بعدی برای انواع پوست از بلوند تا تیره مناسب است و اثرات بسیار عالی بر روی جوانسازی و لیفت پوست دارد.

آیا بعد از لیفت با هایفو سه بعدی نیاز به استراحت و یا بستری می باشد؟

پس از انجام هایفو هفت بعدی نیازی به بستری یا استراحت در منزل نیست و فرد سریعا به فعالیت های روزمره باز می گردد.

فاصله زمانی میان تزریق ژل و بوتاکس با هایفوتراپی به چه صورت است؟

بلافاصله پس از هر هایفوتراپی می توان از بوتاکس استفاده کرد ولی پس از تزریق بوتاکس با ژل نبایستی تا 1 ماه هایفو انجام شود.

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس با ما