جستجو
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

انواع روش های حذف موهای زائد بدن

روش های لیزر موهای زائد بدن

اکثر افراد از اوایل جوانی تمایل به حذف موهای زائد بدنشان دارند. اکثر زنان میخواهند تمامی روشهای حذف موهای زائد بدن را تست کنند تا ببینند کدام روش کم درد تر ، ایمن تر و ماندگار تر است.همچنین همیشه به دنبال روشی هستند که اگر آن روش را در طولانی مدت انجام دهند، موهای زائد بدنشان تقریبا از بین برود و دیگر رشد نکند.

در قدیم چالشهای زیادی برای حذف موهای زائد بود، روشهایی پر درد و پر استرس اما چاره ای هم نبود.اما حالا با ترکیب تکنولوژی و علم، دستگاه هایی تولید شده اند که حذف موهای زائد بدن بدون درد و استرس است.افرادی هم که مشکل کمبود زمان بخاطر مشغله کاری دارند، این روش بخاطر سرعت بالایش بسیار کم زمانشان را میگیرد.

دستگاه های لیزر موهای زائد هر چه میگذرد پیشرفته تر و با کیفیت تر میشوند یکی از این دستگاه ها، دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس است.

اسم این روش حذف موهای زائد با لیزر است، که به احتمال زیاد اسم این روش را شنیده اید.حذف موهای زائد برای بسیاری، تبدیل به یک روتین زندگی شده است، اما خوبی دیگر این روش، کم پشت شدن موهای زائد بدن است.

روش های رفع موهای زائد

روشهای حذف موهای زائد به دو روش کلی از جهت میزان تاثیر تقسیم بندی میشوند، انواع روش های حذف موهای زائد بدن در ایران به اشتباه اپیلاسیون را به روشی میگویند که در آن برای حذف موهای زائد از وکس یا موم استفاده میکنند. در صورتی که اپیلاسیون به تمام روشهایی گفته میشود که با تخریب فولیکل مو، به طور دائم موهای زائد را حذف میکند. برعکس اپیلاسیون به روشی گفته میشود که بصورت موقت موهای زائد بدن را حذف میکند.

دپیلاسیون برخلاف اپبیلاسیون تاثیری روی پیاز مو و فولیکلها ندارد. در دپیلاسون تاثیر روی ساقه مو است.حال یک به یک انواع روشهای حذف موهای زائد بدن را برای شما میگوییم .

اولین روش حذف موهای زائد در قدیم شیو بود. این روش دوامش زیاد نبود و موقت بود. برای اینکه تیغ بر روی پوست بخوبی سر بخورد و خراش ایجاد نکند، بهتر است کرم اصلاح، نرم کننده استفاده کنید، حتی شستشو و خیس بودن موهای زائد به این کار کمک میکند.

وکس برای موهای زائد بدن

روشی دیگری که قبل از ورود دستگاه های لیزری حذف موهای زائد بسیار محبوب بود استفاده از وکس بود. وکس یک ماده شبیه عسل است. طرز انجام این روش به این صورت است که مقداری وکس در جهت رشد موها میریزم سپس یک پارچه بر رویش میکشیم، کمی صبر میکنید و در نهایت پارچه را خلاف جهت رشد موها از روی پوست جدا میکنیم.

کرم مو بر را بر روی ناحیه ای که میخواهید مو زائدش از بین برود بمالید، سپس به مدت 15 دقیقه صبر کنید، البته هر مدل کرم مو بر، (مدت زمانی که باید برایشان صبر کنید متفاوت است که رو جعبه محصول نوشته شده است)، سپس پوست را با آب بشویید.به یکی از بهترین روشهای حذف موهای زائد بدن رسیدیم، حذف موهای زائد بدن با لیزر یک روش بسیار پرطرفدار است. در این روش اپراتور اشعه لیزر را به قسمتهایی از بدن که موهای زائد وجود دارد تماس میدهد.

برای خرید دستگاه لیزر و مطلع شدن از قیمت دستگاه لیزر با مشاوران ما تماس بگیرید.

باید توجه داشت که حتما به مراکزی مراجعه کنید که جواز این کار را دارند و یک پزشک متخصص هم هنگام انجام این کار باید ناظر باشد، همچنین حتما از عینک مخصوص ضد اشعه لیزر استفاده شود تا آسیبی به چشم وارد نشود.

اگر میخواهید بدانید بطور دقیق چگونه با لیزر موهای زائد بدن را از بین میبرند پیشنهاد میشود مقاله “مراحل انجام لیزر موهای زائد” را بخوانید.

همچنین برای خرید دستگاه لیزر موهای زائد و اطلاع یافتن از قیمت دستگاه لیزر موهای زائد با مشاوران ما تماس بگیرید.این روش با لیزر نیست اما همانند لیزر از پرتوهای نوری قوی استفاده میکند. دستگاه های IPL مناسب مصارف خانگی هستند چون کم حجم هستند، تقریبا به اندازه یک ماشین ریش تراش هستند.

این دستگاه مناسب افرادیست که مو کم پشت و پوست روشنی دارند. همچنین به نسبت دستگاه های لیزر کم هزینه تر هستند.

IPL hair removal
حذف موهای زائد
  • احتمال اینکه پوست هنگام استفاده از دستگاه IPL برای حذف موهای زائد آسیب ببیند وجود دارد، چون پرتوهای نورش برخلاف لیزر متمرکز نیست.
  • خطر آسیب دیدن پوست در افرادی که پوست سبزه یا تیره دارند بیشتر است.

برای خرید دستگاه لیزر تیتانیوم و خرید دستگاه تیتانیوم پلاس با مشاوران ما در تماس باشید.

نتیجه گیری:

روش های حذف موهای زائد بدن بسیار زیاد است، اما تنها روشی که کمترین درد را دارد تنها روش حذف موهای زائد بدن با لیزر است که بسیار هم محبوب است. باید این اصل را در نظر بگیرید که حتما به کلینیک معتبر مراجعه کنید. مهم است که تمام جوانب را برای پیدا کردن روش مناسب برای حذف موهای زائد بدن در نظر بگیرید که بعده ها دچار عارضه های پوستی نشوید.

آدرس اینستاگرام نویان طب مانلی@noyanteb_manely

با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.