Search
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

انواع دستگاه های جوانسازی پوست

آیا به دنبال جوانسازی پوست با دستگاه هستید اما نمیدانید دستگاه های جوانسازی پوست هر کدام با دیگری چه تفاوتی دارند و نقطه قوت و ضعف هر کدام چیست؟ برای اینکه با انواع دستگاه های جوانسازی پوست آشنا شوید با ما همراه باشید.

بدلیل تنوع بالای دستگاه های جوانسازی گاهی انتخاب یک روش ما را سردرگم میکند. دستگاه های جوانسازیپوست نقش زیادی در رفع چین و چروک و جوانسازی پوست با تولید کلاژن دارند.

انواع روش های جونسازی پوست

افرادی هستند که با افزایش چین و چروک صورت اعتماد به نفس خود را از دست میدهند. یکی از روشهای مبارزه با پیری و جوانسازی صورت، استفاده از دستگاه های جوانسازی پوست. از دلایل ایجاد چین و چروک در پوست، کاهش میزان کلاژن پوست است که دستگاه های جوانسازی پوست در تولید کلاژن برای رفع چین و چروک پوست نقش موثری دارند.

انواع دستگاه جوانسازی پوست

دستگاه آر اف فرکشنال

دستگاه لیزر جوانسازی پوست فرکشنال RF یک دستگاه زیبایی است که از امواج رادیویی و مزوتراپی فرکشنال میکرو سوزنی استفاده میکند. ترکیب این دو روش در یک درمان باعث افزایش کاهش اسکار می شود.

دستگاه لیزر جوانسازی پوست RF فرکشنال جهت میکرونیدلینگ لیفت صورت و رفع چین و چروک صورت طراحی شده است.RF فراکشنال ( جوانسازی) لیزر فرکشنال RF با داشتن آخرین متدهای روز دنیا روشی کارآمد برای برطرف نمودن چین‌وچروک‌های پوستی است.

دستگاه ار اف به عنوان یک روش درمانی ایمن برای سفت کردن پوست و اصلاح انحنای سطحی بدن (کانتور)، توسط سازمان غذا و دارو آمریکا FDA تایید شده است.

اگر میخواهید از نحوه خرید دستگاه آر اف و قیمت دستگاه آر اف اطلاعات کسب کنید میتوانید با ما تماس بگیرید.

دستگاه هایفو

جدیدترین دستگاه هایفو اولترا فورمر 7D برای لیفت صورت و کانتور بدن یک عمل غیر تهاجمی است که برای جوانسازی پوست استفاده می‌شود. 7D HIFU همچنین Ultraformer III نامیده می شود، برای کمک به معکوس کردن علائم پیری طراحی شده است و ظاهری جوان تر برای شما به ارمغان می آورد.

اگر می‌خواهید بدون جراحی تغییرات جزئی و عمیق‌تری روی پوست داشته باشید و همچنین پوست را تقویت و بهبود دهید، دستگاه هایفو 7D برای این امر یک دستگاه عالی است.

اگر میخواهید از نحوه خرید دستگاه هایفو  و قیمت دستگاه هایفو اطلاعات کسب کنید میتوانید با ما تماس بگیرید.

دستگاه CO2 فرکشنال

دستگاه لیزر جوانسازی پوست فرکشنال co2 یکی از مدرن‌ترین و تاثیرگذارترین فناوری‌های لیزر مرتبط با جوان‌سازی و درمانی است. تاثیرات شگفت‌انگیز لیزر فرکشنال باعث شده که بسیاری از کلینک‌های تخصصی و پزشکان، استفاده از دستگاه‌های تولیدشده مرتبط فناوری co2 فرکشنال را به مراجعان خود توصیه کنند.

دستگاه جوانسازی co2

یکی از دستگاه های غیرتهاجمی برای از بین برن چین و چروک برای از بین بردن چروک پوستی، رفع جای جوش، صاف کردن و لایه برداری پوست است.

اگر میخواهید از قیمت دستگاه جوانسازی CO2 فرکشنال اطلاعات کسب کنید میتوانید با ما تماس بگیرید.

دستگاه میکرودرم

با استفاده از دستگاه میکرودرم میتوان سلولهای مرده پوست را از بین برد.از این دستگاه می توان برای جدا کردن دانه های سر سیاه و یا سر سفید نیز استفاده نمود. دستگاه اندولیفت، دستگاهی است که با وارد کردن فیبر نازک به داخل پوست به بهبود وضعیت پوستی کمک میکند.

این دستگاه در درمان مشکلات پوستی مثل چین و چروک های پوستی، کاهش چربی های موضعی، کاهش سلولیت، درمان سیاهی دور چشم و … به واسطه فیبرهای وارد شده به درون پوست موثر است.

دستگاه کربوکسی

دستگاه کربوکسی از دی اکسید استفاده میکند. این دستگاه گاز دی اکسید کربن را به درون پوست وارد میکند که باعث از بین رفتن بافت ها و سلول های مرده پوست میشود.در دستگاه هیدرو درمی از آب و اکسیژن استفاده میشود. ورود آب و اکسیژن به درون پوست منجر به تحریک گردش خون،افزایش آبرسانی، کاهش ضایعات پوستی، لایه برداری پوست و … میشود.

دستگاه مزوتراپی

دستگاه مزوتراپی هم تاثیر زیادی در جوانسازی پوست دارد. این دستگاه با استفاده از دارو و مواد شیمیایی مختلفی که وارد پوست میکند، مشکلات پوستی را هم درمان میکند.نتیجه گیری

راه های زیادی برای جوانسازی پوست با دستگاه است که از روش های رایج و محبوب میتوان استفاده از دستگاه هایفو و دستگاه ار اف و دستگاه جوانسازی CO2 فرکشنال دانست که برای استفاده از این دستگاه ها حتما باید به کلینیک زیبایی رفت چون دستگاه هایی گران قیمت و تخصصی هستند.

اما برای استفاده از دستگاه های خانگی میتوان از دستگاه میکرودرم استفاده کرد که هم ارزانتر است و هم عموم مردم میتوانند با آن کار کنند که نیاز به تخصص ندارد

شرکت نویان طب مانلی دستگاه هایفو، دستگاه ار اف و دستگاه CO2 فرکشنال را عرضه میکند که برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید دستگاه هایفو، خرید دستگاه ار اف و خرید دستگاه CO2 تماس بگیرید و با مشاوران ما در تماس باشید.

آدرس اینستاگرام نویان طب مانلی       @noyanteb_manely

با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید…

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس با ما