Search
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

لیفت صورت و گردن با جدیدترین متدهای روز

روش های لیفت صورت وو گردن

جدیدترین روش های لیفت صورت و گردن

لیفت صورت به عنوان یکی از روش‌ های زیبایی شناخته می‌ شود که کم تهاجم است. با استفاده از روش ‌های گوناگون، خطوط ریز افتادگی پوست و چین ‌های عمیق که روی صورت به وجود آمده‌ اند از بین می ‌روند. لیفت به طور معمول کمک می‌ کند تا کلاژن سازی پوست افزایش یابد. سلول ‌های پوستی زمانی که لیفت انجام شود تحریک می‌ شوند و زیبایی پوست افزایش خواهد یافت. روش‌ هایی که برای لیفت گردن و صورت به کار گرفته می ‌شوند طبق متدهای روز دنیا هستند. در این مطلب می ‌خواهیم هر یک از روش ‌های مربوط به لیفت گردن و صورت را برای شما توضیح دهیم.

مهمترین روش های لیفت صورت

بهترین روش های لیفت صورت و گردن

برخی از مهم‌ ترین روش ‌های لیفت صورت و گردن که محبوبیت زیادی دارند عبارت هستند از :

1. لیفت صورت با تزریق ژل

تزریق ژل به عنوان یکی از بهترین روش ‌های لیفت گردن و صورت می ‌باشد. مواد تزریق شده در زیر چشم، شقیقه و امتداد گونه ‌ها حجم مناسبی را ایجاد خواهند کرد. زمانی که حجم بیشتری در این بخش‌ ها به وجود آید فرورفتگی ‌های پوست محو می‌ شوند. پر کننده ‌های پوستی با استفاده از مواد گوناگونی تشکیل می ‌گردند. این مواد غنی از رطوبت هستند و به صافی پوست کمک می‌ کنند. ماندگاری ژل حدود ۶ ماه الی یک سال است.

2. تزریق چربی

یکی دیگر از روش ‌های لیفت گردن و صورت تزریق چربی می ‌باشد. در این روش چربی را از بدن فرد می ‌گیرند و به گردن و صورت تزریق می ‌کنند. تزریق چربی به عنوان یک روش نیمه تهاجمی شناخته می‌ شود. در روش تزریق چربی سلول ‌های چربی لیپوساکشن می‌ گردند و تزریق می ‌شوند. با تزریق چربی حجم بخش‌ های گوناگون صورت بیشتر خواهد شد. سلول‌ های چربی بعد از تزریق با بافت صورت ترکیب می‌ گردند و حدود چند سال ماندگار خواهند بود.

3. استفاده از نخ برای لیفت صورت

یکی دیگر از روش‌ های لیفت صورت استفاده از نخ می ‌باشد. لیفت گردن و صورت با استفاده از نخ به عنوان روش پرطرفدار شناخته می‌ شود. پزشکی که می‌ خواهد لیفت گردن و صورت را با نخ انجام دهد باید تجربه کافی کسب کند. در صورتی که پزشک مهارت نداشته باشد لیفت ظاهر طبیعی به وجود نمی ‌آورد. در این روش با استفاده از نخ‌ های مخصوص پوست به عقب کشیده خواهد شد و ظاهر پوست جوان می ‌گردد. نخ‌ ها به جوانسازی پوست کمک زیادی می کنند و کلاژن سازی پوست را افزایش می‌ دهند.

4.لیفت باروش لیزر درمانی

جدیدترین روش لیفت صورت و گردن

یکی دیگر از روش‌ های لیفت گردن و صورت استفاده از لیزر است. از لیزر برای اینکه پوستی صاف و روشن داشته باشید استفاده می‌ کنند. این روش به تولید سلول پوستی کمک زیادی خواهد کرد. افرادی که به دلیل افزایش سن دچار پوست ناصاف می‌ شوند این روش را امتحان خواهند کرد. لیزر برای پوست‌ هایی که در معرض آفتاب هستند بسیار مناسب می‌ باشد.

پزشک بر اساس نیاز شخص مورد نظر لیزر را مشخص می ‌نماید و کلاژن‌ سازی پوست را افزایش می ‌دهد. امکان دارد پزشک طی چند جلسه درمان با لیزر را برای بیمار تجویز کند. نتایج لیزر درمانی حدود چند سال ماندگار می ‌باشد. البته باید بدانید بهبودی کامل این روش چند روز طول می ‌کشد و امکان دارد صورت فرد دچار قرمزی سوزش یا ورم گردد.

اطلاع از قیمت دستگاه هایفو

5.لیفت با میکرونیدلینگ

یکی دیگر از روش‌ های لیفت صورت، استفاده از میکرونیدلینگ است. این روش را برای درمان افتادگی پوست مورد استفاده قرار می‌ دهند. در این روش پزشک با استفاده از سوزن‌ های بسیار کوچک گرما را به لایه زیرین پوست انتقال می ‌دهد. این انرژی موجب افزایش کلاژن خواهد شد. با استفاده از روش میکرونیدلینگ لکه ‌های پوستی و همچنین زخم‌ ها از بین می ‌روند. بعد از انجام دادن این روش امکان دارد شما کمی سوزش روی پوست تان احساس کنید. البته ماندگاری این روش تا حدودی زیاد است.

6. لیفت صورت با دستگاه هایفو

لیفت صورت با دستگاه هایفو به عنوان یکی دیگر از روش‌ هایی است که بسیاری از افراد از این روش استفاده می ‌کنند. هایفو به عنوان یکی از تکنیک‌ های غیر تهاجمی شناخته می ‌شود. انرژی اولتراسوند در این روش مورد استفاده قرار می ‌گیرد. انرژی که در این روش به لایه‌ های پوست وارد می‌ شود موجب تحریک بافت پوست و همچنین تولید کلاژن می‌ گردد. این روش نسبت به دیگر روش‌ های غیر جراحی تا حدودی گران ‌تر خواهد بود.

نتایج حاصل از هایفو بین چندین ماه الی یک سال ماندگار است. پزشک تنها در یک جلسه هایفوتراپی را انجام می‌ دهد. عوارض این روش کوتاه مدت می ‌باشد و احتمال قرمزی و ایجاد ورم در پوست وجود دارد. به طور معمول پزشک بر اساس سن مراجعه کننده، وضعیت سلامت و همچنین کیفیت پوست بیمار از روش‌ های ترکیبی هایفو و … استفاده خواهد کرد.

بهترین راه حل لیفت صورت و گردن

7. لیفت صورت با آر اف فرکشنال

لیفت صورت با آر اف فرکشنال یکی از بهترین روش ‌هایی است که نتایج بی ‌نظیری دارد. این روش می‌ تواند در لایه‌ های سطحی پوست گرمای زیادی ایجاد کند. با ایجاد گرما جوانسازی صورت انجام خواهد شد. گرمای این روش کمک می‌ کند تا کلاژن و الاستین افزایش یابند. با تولید کلاژن سلول ‌های پوستی ترمیم می‌ شوند و پوست جوان ‌تر خواهد شد.

بعد از انجام دادن این روش امکان دارد شما تا مدتی قرمزی یا ورم را در پوستتان مشاهده کنید. البته باید بدانید بعد از مدت کوتاهی این علائم از بین می‌ روند و ماندگاری این روش تا حدودی زیاد است.

هزینه های لیفت صورت

یکی از مهمترین نکاتی که افراد برای لیفت به آن توجه می ‌کنند این است که هزینه‌ های لیفت صورت را بررسی می ‌نمایند. هزینه ‌هایی که شما باید برای لیفت پرداخت کنید به روش انجام شده بستگی خواهد داشت. هر یک از روش‌ هایی که مربوط به لیفت گردن یا صورت هستند طبق استانداردهای مشخص شده ‌ای به کار گرفته می‌ شوند.

پزشک بر اساس شدت چین و چروک صورت و علائم دیگر یکی از روش‌ های مناسب لیفت را انتخاب خواهد کرد. در صورتی که پروسه اجرای روش لیفت طولانی مدت باشد امکان دارد هزینه انجام آن افزایش یابد.

جمع بندی

همانطور که در مطالب فوق خواندید، این مقاله به بررسی جدیدترین روش های جوانسازی، جدیدترین روش‌های جوانسازی و لیفت صورت و گردن می باشد که در آخر موثرترین و ماندگارترین روش های لیفت شامل فرآیندهای زیر می‌شود:

لیفت صورت با استفاده از تکنولوژی لیزر: در این روش از انرژی لیزر برای تقویت و تنظیم پوست صورت و گردن استفاده می‌شود به این گونه که اشعه لیزر به طور مستقیم بر روی پوست عمل کرده و باعث تحریک تولید کلاژن و الاستین می‌شوند که باعث جوانسازی و بهبود ساختار پوست می‌شود.

لیفت صورت با استفاده از فیلرها: در این روش، فیلرها به صورت تزریقی برای پر کردن حجم‌های از بین رفته در صورت و گردن استفاده می‌شود، این روش می‌تواند بهبود ظاهر چین و چروک‌های صورت و گردن را فراهم کند.

لیفت صورت جراحی: این روش شامل جراحی‌های پلاستیکی مانند لیفت صورت، جابجایی چانه، حذف چروک‌های گونه‌ها و گردن و… می‌شود.

توصیه می شود که قبل از انتخاب هر روش،حتما با یک پزشک متخصص زیبایی مشورت کنید تا بهترین روش برای شما را تعیین کنید.

جهت خرید دستگاه  CO2 فرکشنال با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس : 09129096358

آدرس اینستاگرام نویان طب مانلی @noyanteb_manely

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس با ما