جستجو
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

دستگاه هایفو یا هایفوتراپی چه کاربردی دارد؟

هایفو

دستگاه هایفو یا هایفوتراپی چه کاربردی دارد؟  دستگاه هایفو یا هایفوتراپی یکی از جدیدترین روش های زیبایی پوست صورت است که برای افزایش استحکام و جوانسازی پوست مورد انجام قرار می گیرد.

تاریخچه استفاده از دستگاه هایفو

به زبان دیگر، سونوگرافی متمرکز با شدت بالا (HIFU) یک درمان زیبایی نسبتاً جدید برای سفت کردن پوست است که برخی آن را جایگزینی غیرتهاجمی و بدون درد برای لیفت صورت می دانند. این روش از انرژی اولتراسوند برای تشویق تولید کلاژن استفاده می کند که منجر به سفت تر شدن پوست می شود.

HIFU بیشتر به دلیل استفاده از آن در درمان تومورها شناخته شده است، اما اولین گزارش از هایفو برای استفاده در صنعت زیبایی شناختی در سال 2008 گزارش شده است.

هایفو (HIFU) سپس توسط سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) در سال 2009 برای لیفت ابرو تایید شد. این دستگاه همچنین توسط FDA در سال 2014 برای بهبود خطوط و چین و چروک های بالای سینه و گردن نیز تایید شد.

چندین آزمایش بالینی کوچک نشان داده که هایفو برای لیفت صورت و رفع چین و چروک ایمن و موثر است. افرادی که از هایفو استفاده کردند توانستند نتایج را در چند ماه پس از درمان، بدون خطرات مرتبط با جراحی مشاهده کنند.

خرید دستگاه هایفو با بهترین عملکرد و کیفیت برای رفع چروک های پوستی

همه چیز درباره دستگاه هایفو

در سخنی کوتاه، این روش برای جوانسازی کلی صورت، لیفتینگ، سفت کردن گردن و سینه، و کانتورینگ بدن نیز استفاده می شود. هایفو یک درمان امیدوارکننده است که می تواند برای لیفت صورت مناسب باشد، به خصوص در افراد جوان تر که نمی خواهند خطرات و زمان بهبودی مرتبط با جراحی را داشته باشند. همچنین این روش برای افرادی که دارای موارد شدیدتر افتادگی پوست هستند به خوبی عمل می‌کند.

دستگاه هایفو یا هایفوتراپی چه کاربردی دارد

نحوه عملکرد هایفو صورت

هایفو از انرژی متمرکز فراصوت برای هدف قرار دادن لایه های پوست زیر سطح استفاده می کند. انرژی اولتراسوند باعث می شود بافت به سرعت گرم شود. هنگامی که سلول های ناحیه مورد نظر به دمای مشخصی می رسند، آسیب سلولی را تجربه می کنند. در حالی که این روش ممکن است غیر منطقی به نظر برسد، آسیب در واقع سلول ها را تحریک می کند تا کلاژن بیشتری تولید کنند – پروتئینی که ساختار پوست را فراهم می کند.

جهت اطلاع از قیمت دستگاه co2 فرکشنال و خرید دستگاه co2 فرکشنال با ما در تماس باشید.

افزایش کلاژن منجر به پوست سفت تر و محکم تر با چین و چروک های کمتر می شود. از آنجایی که پرتوهای اولتراسوند با فرکانس بالا بر روی یک بافت خاص در زیر سطح پوست متمرکز می شوند، هیچ آسیبی به لایه های بالایی پوست و مسائل مجاور وارد نمی شود.

دستگاه هایفو یا هایفوتراپی چه کاربردی دارد

هایفو برای چه افرادی مناسب است؟

هایفو ممکن است برای همه مناسب نباشد. به طور کلی، این روش روی افراد بالای 30 سال با شلی خفیف تا متوسط پوست بهترین کارایی را دارد، افرادی که پوست آسیب دیده از نور دارند یا پوست شل بالایی دارند ممکن است قبل از دیدن نتایج به چندین درمان نیاز داشته باشند.

افراد مسن‌تر با پیری گسترده‌تر، شلی شدید پوست، یا پوست بسیار آویزان روی گردن، کاندیدای مناسبی نیستند و ممکن است نیاز به جراحی داشته باشند.هایفو برای افراد مبتلا به عفونت و ضایعات پوستی باز در ناحیه مورد نظر، آکنه های شدید یا کیستیک و کاشت فلزی در ناحیه درمان توصیه نمی شود.

قیمت دستگاه آر اف فرکشنال جهت رفع جای جوش و چروک های پوست

مزایای سونوگرافی متمرکز با شدت بالا

طبق گزارش انجمن جراحی پلاستیک زیبایی آمریکا (ASAPS)، هایفو و سایر جایگزین های غیرجراحی برای لیفت صورت طی چند سال اخیر محبوبیت زیادی را تجربه کرده اند. تعداد کل عمل های انجام شده بین سال های 2012 تا 2017 64.8 درصد افزایش یافته است.

دستگاه هایفو یا هایفوتراپی چه کاربردی دارد

مزایای هایفوتراپی در زیبایی شناختی

  • کاهش چین و چروک
  • سفت کردن پوست افتادگی گردن (که گاهی به آن گردن بوقلمون می گویند)
  • بلند کردن گونه ها، ابروها و پلک ها
  • تقویت تعریف خط فک
  • سفت شدن گردن و سینه
  • صاف کردن پوست

خرید دستگاه جوانسازی و خرید دستگاه هایفو با کارشناسان ما تماس بگیرید.

یک مطالعه در سال 2017 با مشارکت 32 نفر کره ای نشان داد که هایفو به طور قابل توجهی خاصیت ارتجاعی پوست گونه ها، پایین شکم و ران ها را پس از 12 هفته بهبود می بخشد.

در یک مطالعه بزرگتر روی 93 نفر، 66 درصد از افرادی که تحت درمان با هایفو قرار گرفتند، بعد از 90 روز بهبودی در ظاهر صورت و گردن خود احساس کردند.

بهترین دستگاه هایفو یا هایفوتراپی

برای درمان با بهترین نتیجه هایفوتراپی، ابتدا سعی کنید کلینیک معتبری را برای خدمات خود پیدا کنید؛ زیرا علاوه بر کیفیت دستگاه جوانسازی پوست، خدمات و زمانی که پزشک و اپراتور برای شما می‌گذارد نیز بستگی دارد.

پس از پیدا کردن کلینیک معتبر، حال به دنبال بهترین دستگاه جوانسازی باشید.

دستگاه جوان ساز هایفو اولترا فورمر 7D

جدیدترین دستگاه جوان ساز هایفو 7D برای لیفت صورت و کانتورینگ بدن از سونوگرافی دقیق پزشکی برای لیفت بدون جراحی به منظور سفت کردن پوست استفاده می‌شود.

جوان ساز هایفو Ultraformer، یک دستگاه فوق‌العاده با شدت بالاست که برای کمک به معکوس کردن علائم پیری طراحی شده است و در نتیجه ظاهری جوان‌تر را برای شما به ارمغان می‌آورد.

بر خلاف سایر درمان‌های سفت کننده پوست در بازار، درمان جوان ساز هایفو یک دستگاه لیفتینگ و کانتورینگ کاملا غیر تهاجمی است که یک روش درمانی سفارشی را برای کل صورت، گردن و بدن ارائه می‌دهد، نتیجه نهایی به سرعت، بدون درد و ایمن خواهد بود.

دستگاه هایفو یا هایفوتراپی چه کاربردی دارد ، دستگاه هایفو

معرفی دستگاه جوان سازی CO2 فرکشنال

دستگاه co2 فرکشنال ؛ لیزر CO2 فرکشنال مزیت پزشکی نیز دارد و به وسیله حذف لایه های بالایی تخریب شده پوست به صورت فیزیکی، سلول های پیش سرطانی را حذف و رشد پوست جوانتر و سالم تر را تحریک می کند.

لیزر لایه برداری CO2 فرکشنال بافت، رنگ و لک های قهوه ای پوست را هدف قرار می دهد، در سطح جهانی برای جوانسازی پوست استفاده می شود.

آدرس اینستاگرام نویان طب مانلی@noyanteb_manely

با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید

 

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.