Search
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

روش های زاویه سازی فک و صورت

روش های زاویه سازی فک

روش های آسان برای زاویه سازی فک صورت

روش های زاویه سازی فک صورت یکی از روش‌ های زیبایی به شمار می ‌رود که برای زاویه ‌دار کردن چانه مزیت زیادی دارد. روش ‌های گوناگونی را جهت زاویه سازی کردن فک صورت به کار می‌ گیرند. افرادی که به دلیل چاقی یا بالا رفتن سن در ناحیه پایین صورتشان چربی زیادی دارند خط فک شان از بین می ‌رود. این دسته از افراد می ‌توانند یکی از بهترین روش‌ های زاویه سازی را بر اساس شدت افتادگی فک صورت انتخاب کنند. پزشک بعد از معاینات ضروری یکی از روش ‌های زاویه سازی را برای بیماران خود انتخاب خواهد کرد.

روش های زاویه سازی فک

روش های زاویه سازی فک

برخی از مهم ‌ترین روش ‌های زاویه سازی فک صورت که طرفداران زیادی دارند عبارت هستند از :

تزریق ژل

یکی از روش‌ های زاویه سازی برای فک صورت، تزریق ژل می ‌باشد. افرادی که دارای چانه کوچک هستند می‌ توانند این روش را به عنوان بهترین گزینه در نظر بگیرند. فیلرهای پوستی را به نواحی گوناگون صورت تزریق می‌ کنند تا هر یک از نواحی صورت حجم مناسبی داشته باشند. فیلرهای پوستی به ایجاد تقارن صورت کمک زیادی خواهند کرد. ژل ‌هایی که برای فک انتخاب می ‌شوند دارای اسید هیالورونیک می ‌باشند. اسید هیالورونیک به صورت طبیعی در بدن شما وجود دارد و هیچ ضرری ندارد.

با تزریق ژل در فک، زاویه منحرف اصلاح خواهد شد. همچنین چانه شما بلندتر می ‌گردد و خط فک مشخص می ‌شود. بسیاری از متخصصان زیبایی برای تزریق ژل از لوله توخالی که بی ‌حسی نخاعی را ایجاد می ‌کند استفاده می‌ نمایند. به طور کلی کانولا نسبت به سوزن برای بیماران ایمن ‌تر می ‌باشد و انحنای صورت به خوبی تنظیم خواهد شد.

خرید دستگاه آر اف فرکشنال در نویان طب مانلی

تزریق چربی

تزریق چربی یکی دیگر از روش ‌های زاویه سازی فک صورت به شمار می ‌رود. این روش مانند تزریق فیلر می‌ باشد، البته باید بدانید که در این روش از چربی فرد مورد نظر جهت حجم دادن استفاده می‌ کنند. به طور معمول در این روش چربی مورد نیاز را از ناحیه شکم خارج خواهند کرد. ماندگاری تزریق چربی نسبت به فیلر بالاتر است و تا چندین سال چربی تزریق شده در زیر پوست حفظ می‌ گردد. بسیاری از پزشکان طبق شرایط بیمار روش تزریق چربی را برای زاویه سازی انتخاب خواهند کرد.

زاویه سازی با تزریق ژل

زاویه سازی فک با استفاده از نخ

یکی دیگر از روش ‌های زاویه سازی فک صورت استفاده از نخ می ‌باشد. افرادی که در ناحیه پایین فک با عارضه افتادگی پوست مواجه می‌ شوند بهتر است که از روش نخ استفاده کنند. در این روش پزشک نخ را با استفاده از سوزن وارد پوست شما می‌ کند و نخ در عضلات صورت قفل می ‌گردد. هر یک از نخ‌ های مورد استفاده به طور معمول خاردار می‌ باشند.

مطاله بیشتر : لیپوماتیک شکم با دستگاه

خارهای موجود در نخ کمک می ‌کنند تا نخ‌ ها زیر پوست حرکت نداشته باشند. پزشک با کشیدن نخ به سمت بالا می ‌تواند افتادگی پوست را درمان نماید. نخ‌ ها بعد از مدتی در قسمت زیرین پوست جذب می‌ شوند و به تمدید نیاز دارند. البته هر یک از نخ‌ ها به کلاژن سازی لایه‌ های پوست شما کمک می‌ کنند و بعد از جذب تا حدودی سفت می‌ شوند.

شکل دهی فک صورت با تزریق بوتاکس

یکی دیگر از روش ‌های زاویه سازی برای فک صورت، تزریق بوتاکس می‌ باشد. در بسیاری از افراد امکان زاویه سازی با استفاده از تزریق بوتاکس فراهم خواهد شد. این دسته از افراد اندازه سلول ‌های فک صورتشان بیشتر شده است. اگر دندان‌ های خود را آنها روی یکدیگر فشار دهند در قسمت نزدیکی گوش خودشان انقباض عضلات را احساس می ‌کنند.

تزریق بوتاکس برای افرادی که با بیرون زدگی فک مواجه هستند بهترین گزینه به شمار می ‌رود. پزشک پوست شما را معاینه می‌ کند و دلیل برجستگی، ناحیه فک را ارزیابی خواهد کرد. بوتاکس به عنوان یک روش غیر تهاجمی شناخته می‌ شود که تزریق آن تنها چند دقیقه زمان می ‌برد.

هزینه های زاویه سازی فک

دستگاه های زاویه سازی فک مانند هایفو

یکی از بهترین دستگاه های زاویه سازی فک، دستگاه هایفو می‌ باشد. در روش هایفو پزشک از انرژی اولتراسوند جهت زاویه سازی استفاده خواهد کرد. دستگاه در این روش روی صورت قرار می‌ گیرد و اشعه‌ های دستگاه به لایه‌ های عمیق پوست وارد می‌ شوند. فرکانس دستگاه موجب تحریک نمودن لایه‌ های پوست می‌ گردد و کلاژن و الاستین را افزایش خواهد داد. زمانی که کلاژن سازی بیشتر شود پوست شما سفت ‌تر می ‌گردد و افتادگی ناحیه فک درمان می ‌شود.

هایفو تنها در یک جلسه نتیجه بخش نخواهد بود. بیشتر پزشکان چهار جلسه را برای این روش درمانی در نظر می ‌گیرند. هزینه‌ های زاویه سازی فک با دستگاه هایفو طبق تخصص پزشک برآورد می‌ گردد. به طور کلی هزینه ‌ای که برای زاویه سازی صورت با دستگاه هایفوتراپی پرداخت می ‌کنید چندان بالا نیست.

شک دهی فک با روش پلاسماجت

یکی دیگر از روش ‌هایی که جهت زاویه سازی برای فک صورت مورد استفاده قرار می ‌گیرد، پلاسماجت می ‌باشد. این روش را به عنوان یکی از فناوری ‌های پیشرفته جهت سفت ‌تر کردن پوست به شمار می ‌آورند. در این روش از گاز یونیزه استفاده خواهد شد. گاز یونیزه لایه‌های پوست را به خوبی تحریک می‌ کند. این گاز کمک می‌کند تا بافت اضافی با گرمای تولید شده از بین برود و کلاژن بیشتری تولید گردد.

پروتز فک برای زاویه سازی فک

یکی دیگر از روش‌ های زاویه سازی فک صورت، پروتز فک می ‌باشد. پروتز فک را به عنوان یکی از بهترین عمل‌ های جراحی سرپایی به شمار می ‌آورند که حدود یک ساعت زمان می ‌بردو برای انجام دادن این عمل باید پروتزهای مناسبی را در قسمت زیرین گوش و همچنین درون چانه قرار دهند. پروتز فک باید به وسیله جراح پلاستیک که با تجربه است و مجوز دارد انجام گردد.

اگر پروتز‌ها به درستی در مکان مناسبی قرار بگیرند نتیجه کار بسیار عالی می‌شود. این روش بی‌خطر می‌باشد ولی امکان دارد برای افرادی که به پروتز‌ها آلرژی دارند مناسب نباشد. اگر شما دارای چانه بسیار کوچک هستید و فک پایینتان عقب است می‌توانید از این روش برای زیباتر کردن فک صورت استفاده کنید.

جهت دریافت اطلاعات درباره هزینه های زاویه سازی فک با هایفو با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس : 09129096358

آدرس اینستاگرام نویان طب مانلی @noyanteb_manely

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس با ما