Search
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

انواع روش های فشیال صورت

فشیال صورت چیست؟

از سن 23 سالگی به بعد، پوست کلاژن خود را کم‌کم از دست می‌دهد و چین‌ و چروک روی پیشانی و جاهای دیگر صورت نقش می‌بندد که این یک امر طبیعی است، اما راه‌هایی وجود دارد که می‌توان جلوی این اتفاق را گرفت.
همان‌طور که گفته شد، یکی از این راهکارها انجام خدمات فیشیال صورت، لیفت و جوان‌سازی پوست است، اما فشیال صورت چیست؟ و چه نقشی در جوانسازی صورت دارد؟ در این مقاله به بررسی روش های مختلف فشیال پوست صورت و گردن می پردازیم، با ما همراه باشید.

فشیال صورت چیست؟

فشیال صورت یکی از روش‌های مراقبت پوستی است که هر 28 روز یک بار، همه ما باید آن را انجام دهیم. چون انجام این کار باعث می‌شود که پوستی سالم، جوان، شاداب و سرزنده داشته باشیم. خدماتی که در فیشیال صورت انجام می‌دهند، شامل پاکسازی پوست، کنترل چربی و آبرسانی پوست است. برای این خدمات نیاز به مواد مصرفی مرغوب و باکیفیت داریم.

فشیال صورت چیست؟

اما چیزی که از مواد مصرفی فشیال اهمیت بیشتری دارد، دستگاه‌هایی است که از آن‌ها برای پاکسازی، لیفت، جوان‌سازی و از بین‌بردن منافذ و سلول های مرده پوست صورت استفاده می‌کنند. برخی از دستگاه‌هایی که برای فیشیال صورت از آن‌ها کمک می‌گیرند، شامل آر اف، میکرونیدلینگ و میکرودرم، مزوتراپی می‌شود، هرکدام از این دستگاه‌ها نقش مهمی در انجام خدمات فشیال دارند.

خرید دستگاه جوانسازی دارای مجوز و خدمات پس از فروش مطمئن

آیا با دستگاه هایفو هم می توان پاکسازی پوست انجام داد؟

فشیال صورت یک فرایند کاملا غیر تهاجمی است که برای پاکسازی، جوانسازی، درمان منافذ باز پوست، شادابی و طراوت پوست صورت و گردن انجام می شود، همچنین گاهی نیاز است که برای تاثیر عمیق تر و موثرتر از دستگاه های مثل میکرونیدلینگ، میکرودرم آبریژن، دستگاه بخور و ماساژور لیفیتینگ وغیره استفاده می شود. اما دستگاه هایفو با انرژی اولتراسوند کار می کند و کار پاکسازی پوست را نجام نمی دهد در نتیجه برای انجام کار فشیال مناسب نیست.

کاربرد دستگاه هایفو تحریک کردن کلاژن پوست و سفت کردن ماهیچه‌های صورت، علاوه‌بر جوان‌سازی، صورت را نیز لیفت می‌کند. شاید بپرسید که از چه سنی به بعد می‌توان از این دستگاه استفاده کرد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت از سن 26 تا سن 45 سالگی می‌توانید از این دستگاه برای رفع چین‌ و چروک، افتادگی پوست و شل‌شدگی ماهیچه‌های صورت استفاده کنید.

فشیال صورت با دستگاه میکرونیدلینگ

دستگاه میکرونیدلینگ، یکی از دستگاه های کابرید برای پاکسازی پوست می باشد، این روش تقریبا یک روش تهاجمی است که با استفاده از یک هندپیس قلم مانند به‌نام درمارولر که سوزن‌های کوچکی روی سر آن وجود دارد، با ایجاد سوراخ‌های کوچک همراه با بیرون آمدن خون، پوست صورت را تحریک می‌کند که همین امر باعث جوان‌سازی صورت می‌شود. این تحریک پوست علاوه‌بر جوان‌سازی صورت، می‌تواند به ‌دیگر مشکلات پوستی نیز کمک کند، در ادامه برخی از این مشکلات برای شما لیست کرده‌ایم:

  • ازبین‌بردن جای جوش
  • ازبین‌بردن خطوط چین‌ و چروک عمیق پوستی
  • کوچک کردن منافذ صورت
  • صاف کردن ناهمواری‌های پوست صورت
  • ترمیم خاصیت ارتجاعی پوست
  • کمک به تحریک کلاژن

گاهی که صورت به جوانسازی و پاکسازی بیشتر نیاز داشته باشد، از روش میکرونیدلینگ استفاده می کنند، البته باید یاآوری کنیم که فشیال و پاکسازی پوست صورت باید در یک کلینیک تخصصی و توسط یک پزشک متخصص انجام شود.

فشیال صورت با میکرونیدلینگ

چه کسانی نباید میکرونیدلینگ انجام دهند؟

به‌طورکلی میکرونیدلینگ روشی بی‌خطر است، اما چون یک روش نیمه تهاجمی یا تهاجمی می باشد، برای برخی از افراد نباید از این دستگاه استفاده کرد، چون باعث ایجاد عوارض می شود.

  • افرادی دارای پوست به‌شدت حساسی
  • کسانی که پرتو درمانی انجام داده اند.
  • اشخاصی که جوش‌های هورمونی دارند.
  • خانم‌های باردار.
  • افراد دارای بیماری های پوستی

مراقبت‌های بعداز انجام میکرونیدلینگ

ازآنجایی‌که میکرونیدلینگ یک روش تهاجمی برای پوست است، یک‌سری مراقبت‌های خاص بعداز انجام آن وجود دارد که باید آن‌ها را رعایت کنید، آن مراقبت‌ها شامل موارد زیر می‌شوند:

  • استفاده از کرم ترمیم‌کننده به‌مدت یک هفته
  • به‌هیچ‌عنوان به پوست‌هایی که بعداز میکرونیدلینگ به‌وجود می‌آیند، دست نزنید.
  • هر 3 ساعت یک بار به مقدار زیادی ضدآفتاب بزنید.
  • به‌هیچ‌عنوان نگذارید که آفتاب با پوست شما برخورد کند.
  • تا زمانی که روند پوسته‌ریزی کامل انجام نشده، به‌هیچ‌عنوان آرایش نکنید.

قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم 2024 با شرایط خرید اقساطی

فشیال صورت با دستگاه آر اف فکشنال

دستگاه آر اف فرکشنال با امواج رادیو فرکانسی ازطریق سوزن‌های ریزی که دارد، گرمایی به پوست تزریق می‌کند که سبب تحریک کلاژن‌های پوست می‌شود و در نتیجه به لیفت و جوان‌سازی آن کمک بسیاری می‌کند. در ادامه 7 مزیت دستگاه آر اف برای پوست را به شما خواهیم گفت:

  • کمک به درمان جوش‌های فعال صورت
  • 70 الی 80درصد می‌تواند چربی پوست را کنترل کند.
  • کوچک شدن منافذ پوست در جلسات اول
  • مناسب برای درمان اسکار آکنه
  • مناسب برای ازبین‌بردن لک صورت ناشی از آفتاب سوختگی
  • کمک به درمان ترک‌های پوستی
  • ازبین‌بردن چین‌وچروک پوستی

فشیال صورت با دستگاه میکرودرم ابریژن

میکرودرم ابریژن، دستگاهی است که با سه روش می تواند پاکسازی و جوانسازی پوست را انجام دهد، نحوه پاکسازی صورت با پودر آلمینیوم اکسید به این صورت است که بعد از پاشیدن یا اسپری کردن پودری از جنس آلومنیوم اکسید به سطح پوست، خراسهای بسیار سطحی در لایه سطحی پوست ایجاد میشود که پوست های مرده را جدا می کند و نهایتاً با قدرت مکش دستگاه میکرودرم، سلول‌های مرده پوست همراه پودرهای باقی مانده مکش می شود، در نتیجه جریان خون بهبود یافته، سلول‌های فیبروبلاست فعال می‌شوند که نتیجه آن پوستی صاف و با طراوت است.

فشیال صورت با دستگاه میکرودرم ابریژن

معرفی شرکت نویان طب مانلی

با توجه به مطالب بالا متوجه شدیم، برای انجام خدمات فیشیال پوست صورت و گردن، دستگاه‌های زیادی وجود دارد که هرکدام کاربرد خاصی دارند، اما آیا همه آن‌ها برای یک کلینیک زیبایی یا اتاق پوست الزامی است؟ قطعا خیر! اما داشتن آن‌ها می‌تواند شما را حرفه‌ای‌تر نشان دهد.

نکته قابل توجه این است که هنگام خرید دستگاه‌های فشیال و پاکسازی پوست باید بسیار دقت کنید، چراکه نمونه‌های تقلبی و بی‌کیفیت آن‌ها به‌شدت زیاد شده است. به همین دلیل پیدا کردن شرکتی که محصولات مطمئن به دست مشتری برساند کار سختی است، اما ما این سختی را برای شما آسان کرده‌ایم.

شرکت نویان طب مانلی یکی از بزرگ‌ترین واردکننده ها و تولیدکننده‌های تجهیزات پزشکی و کلینیکی می باشد که با سال‌ها تجربه توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند. نویان طب مانلی با داشتن پرسنل مجرب و تیم حرفه‌ای، می‌تواند شما عزیزان را در تمام مراحل خرید، آموزش و نصب دستگاه های جوانسازی و پاکسازی راهنمایی و همراهی نماید.

برای خرید هریک از این دستگاه‌ها، می‌توانید به وب‌سایت نویان طب مانلی مراجعه کنید. این مجموعه با ایجاد شرایط خرید دستگاه‌های اورجینال، این امکان را برای کسب‌وکارها فراهم کرده تا بتوانند در کوتاه‌ترین زمان و بهترین قیمت، کلینیک های زیبایی خود را راه اندازی یا تجهیز نمایند.

قیمت دستگاه لاغری وعضله سازی EMS

جمع‌بندی
فشیال صورت یک روش مراقبتی از پوست است که هر چند وقت یک بار باید آن را انجام داد. دستگاه‌های مختلفی وجود دارند که برای انجام این هدف به‌کار می‌روند. ازجمله آن‌ها می‌توان به دستگاه آر اف، میکرونیدلینگ و دستگاه میکرودرم اشاره کرد.

کار اصلی این دستگاه‌ها جوان‌سازی و لیفت صورت، ازبین‌بردن جوش و جای جوش، ازبین‌بردن چین‌وچروک پوست، رفع افتادگی غبغب و بستن منافذ پوست است. از بین این 3 دستگاه، آر اف و میکرونیدلینگ تهاجمی هستند و میکرودرم غیر تهاجمی است.

جهت اطلاع از قیمت و خرید دستگاه با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید

شماره تماس با کارشناس فروش: 09129096358

اینستاگرام نویان طب مانلی : @noyanteb_manely

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما