جستجو
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

چرا دستگاه لیزر خانگی شات نمی زند؟

چرا دستگاه لیزر خانگی شات نمی زند؟

داشتن پوستی ابریشمی و بدون مو برای همه افراد مهم است. روش‌های مختلفی برای از بین بردن موهای زائد وجود دارد؛ اما دستگاه لیزر خانگی یکی از روش‌های پرطرفدار است که افراد بسیاری از آن استفاده می‌کنند. شما می‌توانید بدون اینکه از خانه خارج شوید، موهای زائد قسمت‌های مختلف بدن خود را لیزر کنید. اما چرا دستگاه لیزر خانگی شات نمی زند؟ در ادامه همراه باشید تا پاسخ این سوال را بیابید.

این روش مزایای بسیاری دارد؛ اما ممکن است با مشکلاتی مانند شات‌نزدن همراه باشد. اگر شما هم از دستگاه لیزر خانگی استفاده می‌کنید، ممکن است با مشکل شات‌نزدن دستگاه روبه‌رو شده باشید؛ اما چرا دستگاه لیزر شات نمی‌زند؟ اگر شما هم با این مشکل مواجه شده‌اید و به دنبال دلیل آن هستید، ادامه مطلب را از دست ندهید.

مناسبترین قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم، با مزایا و ویژگی های عالی و شرایط خرید اقساطی

چرا دستگاه لیزر خانگی شات نمی زند؟

در این قسمت می‌خواهیم دلایل شات‌نزدن دستگاه لیزر خانگی را بررسی کنیم:

  1. یکی از دلایل رایج برای عدم شات‌زدن دستگاه لیزر، خرابی دکمه شات است. در این صورت می‌توانید دکمه شات را بررسی کرده و در صورت لزوم، آن را تعویض کنید.
  2. اگر دستگاه لیزر دایود دارید، دلیل شات‌نزدن دستگاه ممکن است سوخت لیزر بار باشد. در این صورت تنها راه‌حل آن، تعویض لیزر بار است.
  3. در صورتی که دستگاه SHR دارید، دلیل شات‌نزدن آن می‌تواند اتمام عمر لامپ باشد. در این صورت تنها راه‌حل آن، تعویض لامپ است.
  4. خرابی پاور نیز ممکن است از دلایل دیگری برای شات‌نزدن دستگاه لیزر باشد. در این صورت باید پاور بررسی شده و در صورت نیاز، تعمیر یا تعویض شود.
  5. مشکل در اتصالات نیز می‌تواند باعث عدم شات‌زدن دستگاه لیزر شود؛ بنابراین ابتدا باید مشکلات اتصالات بررسی و رفع شود.
  6. کمبود آب خنک‌کننده نیز می‌تواند یکی از دلایل شات‌نزدن دستگاه لیزر باشد. در این صورت کافی است مخزن آب خنک‌کننده را پر کرد.
  7. گرفتگی فیلتر آب نیز می‌تواند باعث ناتوانی در شات‌زدن دستگاه لیزر شود. در این صورت می‌توان فیلتر آب را تمیز کرد یا در صورت لزوم، آن را تعویض نمود.
  8. نقص فنی در سیستم خنک‌کننده نیز ممکن است باعث عدم شات‌زدن دستگاه لیزر شود. در این صورت باید سیستم خنک‌کننده بررسی و تعمیر شود.
  9. نوسانات برق نیز می‌تواند بر عملکرد دستگاه لیزر تأثیرگذار باشد. برای مقابله با این مشکل می‌توان از استابلایزر استفاده کرد.
چرا دستگاه لیزر خانگی شات نمی زند؟

احتمال جوابدهی دستگاه لیزر خانگی

برخی افراد تجربه‌های مثبتی از استفاده از دستگاه‌ لیزر موهای زائد خانگی را گزارش داده‌اند. آن‌ها اعلام کرده‌اند که با استفاده منظم از این دستگاه‌ها، موهای زائد آن‌ها به‌طور قابل ‌توجهی کاهش یافته و پوست آن‌ها نرم و لطیف شده است. اما باید بگوییم که برخی افراد که این دستگاه خانگی را تهیه کرده اند، بدلیل آشنایی نداشتن با روند درست کار با دستگاه و درست شات زدن، متاسفانه صدمات مخربی به خودشان وارد کرده اند، باعث سوختگی، التهاب و حساسیت های پوستی شده اند.

با این حال، برخی از افراد نیز نتایج مطلوبی از استفاده از دستگاه‌های لیزر موهای زائد خانگی گزارش نکرده‌اند. آن‌ها اعلام کرده‌اند که به منظور مشاهده نتایج قابل توجه باید برای مدت طولانی و با تکرار جلسات بیشتری از این دستگاه‌ها استفاده کنند. همچنین، برخی افراد با عوارض جانبی ناخوشایندی همچون پوست قرمز، خشکی و حساسیت مواجه شده‌اند.
به‌طور کلی، اثربخشی دستگاه‌های لیزر موهای زائد خانگی به فاکتورهای متعددی مانند نوع پوست، رنگ مو، تنظیمات و نوع دستگاه بستگی دارد، اما قطعا جوابدهی آن به خوبی دستگاه های لیزر استند سالنی نیست و نخواهد بود.

قیمت خرید دستگاه هایفو، برای تجهیز لاین کلینیک های زیبایی

مزایا و معایب دستگاه لیزر خانگی

پیش از سرمایه‌گذاری روی خرید دستگاه، بهتر است با مزایا و معایب دستگاه لیزر خانگی آشنا شوید:

مزایای دستگاه لیزر خانگی

از جمله مزایای دستگاه لیزر موهای زائد خانگی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. راحتی: یکی از بزرگترین مزایای دستگاه‌های لیزر موهای زائد خانگی، راحتی آن‌ها است. دیگر لازم نیست برای انجام لیزر به کلینیک زیبایی مراجعه کنید یا از محل کار مرخصی بگیرید. با استفاده از یک دستگاه خانگی، می‌توانید درمان را در هر زمانی انجام دهید.
  2. مقرون‌به‌صرفه: یکی دیگر از مزایای این دستگاه‌ها مقرون‌به‌صرفه‌بودن آن‌ها است. لیزر موهای زائد حرفه‌ای می‌تواند گران باشد، به خصوص اگر به جلسات متعدد نیاز داشته باشید. دستگاه‌های خانگی گزینه مقرون‌به‌صرفه‌تری را به خصوص در دراز مدت ارائه می‌دهند.
  3. حریم خصوصی: برخی افراد ممکن است به حریم خصوصی خود حساس باشند و خوششان نیاید که یک تکنسین آن‌ها را لیزر کند. با استفاده از دستگاه‌های لیزر خانگی می‌توانید درمان را در خانه، در فضای شخصی خود انجام دهید.
  4. سفارشی‌سازی: شما کنترل بیشتری روی درمان با دستگاه‌های لیزر موهای زائد خانگی دارید. می‌توانید تنظیمات را مطابق با نیازهای فردی خود تنظیم کرده و شدت لیزر را متناسب با نوع پوست خود تنظیم کنید.

معایب دستگاه لیزر خانگی

دستگاه‌های لیزر خانگی علاوه بر مزایایی که دارند، با معایبی نیز همراه هستند که عبارت‌اند از:

  1. قدرت کمتر
  2. خطر آسیب رساندن به خود
  3. تشخیص ناردست طیب پوستی شما
  4. شات های نامحدود
  5. جوابدهی دیر و نامطمئن
  6. اثربخشی نامطلوب
  7. ایجاد لکه و سوختگی
  8. التهاب شدید
  9. هزینه بالای سرویس دستگاه و قطعات آن
  10. عدم تشخیص رنگ پوست صحیح
مزایا و معایب دستگاه لیزر خانگی

مقایسه دستگاه لیزر خانگی با دستگاه لیزر کلینیکی

تفاوت های دستگاه‌های لیزر خانگی و کلینیکی، بسیار واضح است چهاز نظر عملکرد، هزینه و جوابدهی، لازم است که پیش از انتخاب بین آن‌ها، باید از این تفاوت‌ها آگاه باشید. در ادمه به بررسی تفاوت دستگاه لیزر خانگی با کلینیکی می‌پردازیم:

اثربخشی و کارایی

• لیزر موهای زائد کلینیکی: به‌طور معمول نتایج دائمی‌تری ارائه می‌دهد. جلسات لیزر توسط متخصصان آموزش‌دیده انجام شده و از شدت لیزر و پوشش بهینه اطمینان حاصل می‌شود.
• دستگاه لیزر خانگی: ممکن است برای مشاهده نتایج قابل توجه به جلسات بیشتری نیاز باشد. کاربران اثربخشی متفاوتی را گزارش می‌دهند که اغلب به نحوه استفاده و سازگاری دستگاه با مو و نوع پوست بستگی دارد.

قیمت دستگاه لیزر کیوسوئیچ برای حذف تاتو ها و خالکوبی های قدیمی

ایمنی و عوارض جانبی

• لیزر موهای زائد کلینیکی: توسط تکنسین‌های معتبر با تجهیزات پیشرفته انجام می‌شود که خطر سوختگی یا آسیب پوست را به حداقل می‌رساند. در یک کلینیک زیبایی، هرگونه واکنش نامطلوب را می‌توان بلافاصله توسط متخصصان مدیریت کرد.
• دستگاه‌های لیزر خانگی: در صورتی که آموزش‌های لازم را ندیده باشید، می‌تواند منجر به عوارض جانبی مانند قرمزی، تحریک یا در موارد نادر، سوختگی شود.

هزینه‌ها:

• لیزر موهای زائد کلینیکی: هزینه‌های اولیه در مقایسه با دستگاه‌های خانگی کمتر است؛ اما در نتیجه، ممکن است هزینه نهایی بیشتر از دستگاه‌های خانگی باشد.
• دستگاه‌های لیزر خانگی: به سرمایه‌گذاری اولیه بیشتری نیاز دارد. با این حال، به دلیل استفاده طولانی مدت از دستگاه، هزینه نهایی مقرون‌به‌صرفه‌تر خواهد بود.

چرا دستگاه لیزر خانگی شات نمی زند؟

جمع‌بندی

به‌طور کلی، انتخاب بین دستگاه لیزر خانگی و کلینیکی، به نیازهای فردی شما بستگی دارد. شما می‌توانید با توجه به شرایط خود، گزینه مناسبی را انتخاب کنید و از پوستی صاف و شفاف لذت ببرید.

جهت اطلاع از قیمت و خرید دستگاه لیزر موهای زائد با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید.

شماره تماس با کارشناس فروش: 09129096358

  اینستاگرام نویان طب مانلی :@noyanteb_manely

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها