Search
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

ویژگی‌های دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس 2023

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم

ویژگی‌های دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس 2023 چیست؟ در ابتدای مقاله تصمیم داریم نتیجه را با شما در میان بگذاریم؛ با خرید دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس 2023 یکی از قویترین،سریعترین و با هوشیارترین سیستم های دنیا را صاحب شده اید و به راحتی می‌توانید خدمات لیزر موهای زائد را بدون هیچ مشکلی انجام دهید.

با خرید دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس 2023 و با توجه به ویژگی منجصر به فرد این دستگاه در سیستم خنک‌کنندگی‌اش مسئله درد و سوزش کامل منتفی می‌شود؛ پس همین امروز نسبت به خرید دستگاه لیزر موهای زائد 2023 شرکت نویان طب مانلی اقدام کنید.

لیزر موهای زائد یعنی چی؟

لیزر موهای زائد یکی از مهم‌ترین روش‌های رفع موهای زائد است. این روش غیرتهاجمی بوده و مبتنی بر حمله به فولیکول ریشه مو است و صدمات پوستی مانند قرمزی، خارش و جوش به وجود نمی‌آورد. براثر اشعه لیزر فولیکول ریشه مو گرم شده و ریشه مو از بین می‌رود.

موهای زائد در سیکل‌های زمانی مختلفی رشد می‌کنند. به همین دلیل است که در چند مرحله و در بازه‌های زمانی مختلف، باید از درمان با لیزر موهای زائد استفاده شود.

آنچه باید در مورد لیزر موهای زائد و انواع دستگاه های لیزر موهای زائد بدانید آن است که این روش با مورد هدف قرار دادن ملانین موجود در فولیکول مو باعث از بین رفتن مو می‌شود. به همین دلیل هرچه موها تیره‌تر و ضخیم‌تر باشد نتیجه مطلوب‌تری به دست خواهید آورد.

لیزر موهای زائد امروزه به یکی از پرطرفدارترین و بهترین متدهای حذف موهای زائد تبدیل شده است. بنابراین شناخت بهترین دستگاه لیزر موهای زائد یکی از دغدغه‌های مهم کلینیک داران و افرادی که تمایل به حذف موهای زائد بدن خود دارند بدل شده است.

چرا برای حذف موهای زائد باید از دستگاه لیزر موهای زائد استفاده کنیم؟

ممکن است این سوال برای شما به وجود بیاید که چرا از لیزر موهای زائد استفاده کنیم؟! آیا روش های دیگری برای موزدایی وجود ندارد؟! برای پاسخ به این سوال می توان اذعان داشت که بسیاری از افراد معتقدند که لیزر نسبت به سایر روش‌ های موزدایی بهتر عمل می‌کند، به دلیل آن که نتایج ماندگارتری دارد.

معرفی بهترین دستگاه لیزر موهای زائد سال 2023

البته هیچ روشی دائمی نیست. در نتیجه لیزر موهای زائد نیز نمی‌تواند رشد موهای شما را تا ابد متوقف کند. دستگاه لیزر موهای زائد با کمک لیزرهای با حرارت بالا یا چراغ ‌های آی ‌پی ‌ال می ‌تواند به صورت موقت فولیکول ‌های مو را از کار بیندازد. این کار سبب می شود که  فولیکول ‌های مو تا چند هفته قادر به تولید موهای جدید نباشند. اما بعد از چند هفته برای تمدید نتایج، لازم است دوباره لیزر انجام شود.

در واقع مدت زمان و فاصله بین جلسات لیزر، به میزان رشد موهای زائد بستگی خواهد داشت. با مراجعه به کلینیک ‌های زیبایی که خدمات لیزر موهای زائد را انجام می ‌دهند، برنامه زمانی مشخصی را از تعداد جلسات لیزر دریافت می‌ کنید.

برنامه زمانی به تشخیص متخصص لیزر و بنابر میزان و نوع موهای زائد شما تعیین می‌شود. هم ‌چنین ممکن است قبل از شروع موزدایی با لیزر، متخصص زیبایی از شما بخواهد آزمایش‌هایی را انجام دهید که مشخص می‌کنند پرمویی شما علت هورمونی دارد یا خیر.

لیزرموهای زائد با بهترین دستگاه لیزر

نکته بسیار مهمی که باید بدانید این است که امروزه با گسترش روش ‌های مو زدایی با لیزر، دستگاه‌های لیزر پیشرفته‌ ای وجود دارند که می ‌توانید در خانه از این دستگاه ها به راحتی بهره ببرید و نتیجه مورد نظر را دریافت کنید اما با این حال هنوز مراجعه به کلینیک زیبایی در ایران مرسوم‌‌ تر است به دلیل این که لیزر موهای زائد زیر نظر پزشک معتمد انجام خواهد شد که هیچ گونه عوارضی برای شما نخواهد داشت. در ادامه به بررسی بهترین دستگاه لیزر موهای زائد در سال 2023 می پردازیم.

خرید دستگاه لیزر کیوسوئیچ سایناشور برای رفع تتو و خال های مادرزادی

به جرات می‌توان گفت دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس شرکت دراگون فلای در بازار ایران یکی از بهترین دستگاه‌های حال حاضر موهای زائد بدن است که از چند جهت حائر اهمیت است.

اولین و شاید مهمترین دلیل اینکه دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس یکی از بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد بدن در ایران است، قیمت آن بوده که برای کلینیک داران در کنار کیفیت بسیار بالایی که دارد، حائز اهمیت است.

مهمترین ویژگی دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس 2023

اکثر دستگاه‌های رفع موهای زائد از یک نوع خاص از طول موج لیزر استفاده می‌کنند. رایج ترین این طول موج‌ها، طول موج‌های لیزر الکس یا 755 نانومتر، طول موج دایود یا 808 نانومتر و طول موج ND:YAG 1064 نانومتر هستند.

نویان طب مانلی را در اینستاگرام دنبال کنید…

هر یک از اینها ویژگی‌های منحصر به فرد و سطوح جذب متفاوتی در ملانین دارند. ملانین کروموفوری است که رنگ پوست و موی فرد را تعیین می‌کند. جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد همه این طول موج‌ها را به طور همزمان ترکیب می‌کند که آنها را برای انواع پوست مناسب می‌کند.

قبل از خرید دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس 2023 به مهمترین ویژگی این دستگاه توجه ویژه داشته باشید؛ مهمترین ویژگی که به دستگاه تیتانیوم پلاس 2023 اضافه شده است، طول موج چهارم یا 904 نانومتر است که برای سفید کنندگی پوست مفید است؛ پس همزمان با یک دستگاه دو خدمت متفاوت به مخاطبان خود ارائه دهید.

خرید دستگاه rf فرکشنال رومیزی، نمونه ی اقتصادی دستگاه آر اف فرکشنال استند زیبایی

لیزر تیتانیوم پلاس از امکانات فوق‌ العاده‌ای برخوردار است که از جمله مهم ترین این امکانات می‌توان به سیستم خنک‌ کننده اشاره کرد. در واقع از سیستم خنک کننده برای جلوگیری از سوختگی پوست و کاهش درد استفاده می‌کنند و افرادی که از این دستگاه بهره بگیرند، هیچ گونه ناراحتی یا دردی نخواهند داشت.

ظاهر زیبا و استایل مدرن دستگاه تیتانیوم پلاس یکی دیگر از ویژگی‌های این دستگاه جدید است.مطمئن هستیم قبل از خرید دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس سیستم عامل اندروید این دستگاه و کیفیت بالای LCD این دستگاه چشم‌های شما را خیره خواهد کرد.

سیستم عامل اندروید دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس نسبت به نسل قبل خود کاملاً به‌روز شده و در کنار سیستم عامل، مانیتور فوق‌العاده با کیفیت دستگاه تیتانیوم پلاس نسبت به نسل قبل خیلی ملموس است، و در نهایت، در نسل جدید دستگاه لیزر تیتانیوم شما می‌توانید از راه دور خیلی راحت بر روی دستگاه خود مدیریت داشته باشید.

در یک جمله، اگر بخواهیم تفاوت عمده‌ی دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس را با نسل قبلی در چند کلمه بیان کنیم، باید گفت دستگاه تیتانیوم پلاس قوی‌تر، سریع‌تر و باهوش‌تر از نسل قبلی است.

مشخصات دستگاه تیتانیوم پلاس

  1. دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس دارای چهار طول موج: الکساندرایت 755nm+دایود 808nm + اندیاگ 1064nm و 940 نانومتر ️مناسب برای همه نوع تیپ پوستی است.
  2. توان داخلی پاور: 32000 وات یک دستگاه با توان بالا
  3. توان خروجی لیزربار: 1200، 1600، 2000 وات توان خروجی لیزربار دستگاه تیتانیوم پلاس 2023 می‌باشد
  4. لیزربار آمریکایی محصول شرکت کوهرنت
  5. سیستم خنک کاری کولینگ هندپیس تا منفی 20 درجه
  6. دارای سیستم عامل اندروید
  7. دارای صفحه نمایش 15 اینج با تاچ حرارتی و صفحه نمایش 4K
  8. اسپات سایز 15*40 میلی متر
  9. دارای کولینگ ثانویه و کمکی مجهز به چیلر برقی
  10. امکان عملکرد دستگاه به صورت 24 ساعته بدون توقف
  11. دارای استابلایزر داخلی
  12. ماکزیمم انرژی تا 140 ژول بر سانتی متر مربع
  13. 10سال خدمات پس از فروش

چهار طول موج برای انواع پوست

دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس با استفاده از فناوری انحصاری خود، چهار طول موج لیزر موثر را در یک اپلیکاتور واحد ترکیب می کند و به طور همزمان اعماق بافت ها و ساختارهای آناتومیکی را در فولیکول مو هدف قرار می‌دهد.

سوپرانو تیتانیوم با ترکیب سطوح جذب و نفوذ طول‌موج‌های مختلف، همراه با پوشش درمانی طولانی‌تر، افزایش راحتی و نیاز به نگهداری کم، ایمن‌ترین و کارآمدترین درمان حذف موهای زائد امروزی است.

جهت مشاوره قبل از خرید دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس 2023 با مشاوران مجرب شرکت ما در ارتباط باشید…

1.طول موج الکساندرایت (755).

طول موج الکساندریت کوتاه ترین از این چهار طول موج است. این طول موج اجازه می دهد تا بیشترین جذب کروموفور ملانین را داشته باشد.طول موج الکساندرایت بهترین راه حل را برای طیف وسیعی از انواع و رنگ های مو، به ویژه موهای نازک و روشن ارائه می دهد. لیزر موهای زائد الکساندرایت از کریستال الکساندریت به عنوان منبع لیزر خود استفاده می کند.

دارای طول موج 755 نانومتر است که به گرما تبدیل می شود و به آسیب فولیکول های مو کمک می کند. لیزر موهای زائد با طول موج الکساندرایت باعث آسیب دقیق می شود و اطمینان می دهد که بافت اطراف آسیب نمی بیند.این طول موج می تواند منطقه بسیار بزرگ تری را پوشش دهد و سرعت تکرار بالاتری دارد. بنابراین، لیزر موهای زائد الکساندرایت یک گزینه کارآمد برای از بین بردن موهای زائد است.

2.لیزر موهای زائد با طول موج دایود (808).

طول موج دایود روی پوست های تیره تر بسیار موثر است اما روی موهای روشن و ظریف‌تر تاثیر کمتری دارد. سطوح نفوذ عمیق طول موج دایود بهترین نتایج را برای انواع پوست I تا IV ارائه می دهد.لیزر موهای زائد دایود در مورد ملانین میزان ریزش بسیار بالاتری دارد. انرژی لیزر ریشه فولیکول را از بین برده و فوراً رشد مو را برای همیشه از بین می برد.

این گزینه بسیار جدیدتر از طول موج الکساندرایت در بازار است و به استاندارد طلا تبدیل شده است. اکثر لیزرهای دایود از سیستم‌های خلاء برای فهرست کردن پوست قبل از انتشار یک پالس نور استفاده می‌کنند تا درمان راحت‌تری ارائه دهند.

3.لیزر موهای زائد با طول موج ND:YAG (1064).

لیزر موهای زائد ND:YAG نیز یک گزینه محبوب است.این طول موج متکی به استفاده از کریستال گارنت آلومینیوم ایتریوم دوپ شده با نئودیمیم است.این  عمل دو طول موج تولید می کند. طول موج کمتر در درمان موهای نازک‌تر موثر است، در حالی که طول موج بالاتر می‌تواند به فولیکول‌های عمیق‌تری برسد که موهای انتهایی بیشتری دارند.

طول موج سوم ایمن ترین گزینه برای استفاده در رنگ پوست تیره در نظر گرفته می‌شود.

4.طول موج وایتینیگ یا 940

طول موج چهارم یا ۹۴۰ نانومتر در روشن سازی پوست کاربرد دارد که در حین انجام لیزر کار خود را انجام می‌دهد.با توجه به طیف رنگ پوست انتخابی و تنظیمات دستگاه ولتاژ های مورد نیاز به لیزر بار اعمال میشود و ۴ طول موج با هم ترکیب شده و همزمان به پوست اعمال می‌شوند.

پس مهمترین مزایای طول موج چهارم دستگاه تیتانیوم پلاس است که دیگر نیازی به روشن کردن پوست پس از لیزر موهای زائد نیست و این دستگاه با استفاده از طول موج چهارم خود عمل روشن سازی پوست را به نحو احسن انجام می‌دهد.

خرید دستگاه لیزر CO2 فرکشنال با ضمانت یکساله و خدمات پس از فروش 10 ساله

مشخصات فنی دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس

دستگاه لیزر تیتانیوم یک دستگاه لیزر کارآمد است که با قابلیت‌های پیشرفته درمانی سریع، ایمن و مؤثر را برای انواع تایپ‌های پوستی ارائه می‌دهد. در ادامه به قابلیت‌های دستگاه آشنا می‌شویم:

Superior SHR

از بین بردن موهای زائد با فناوری لیزر سبب می‌شود تا هم‌زمان که پالس‌های کوتاه لیزر با سرعت‌بالا تابانده می‌شود، پوست نیز به‌تدریج گرم شود. فناوری وسیع In-Motion به اپراتور این امکان را می‌دهد تا به‌دفعات از محل تحت درمان عبور کند و به‌طور مؤثر فولیکول‌های مو را هدف قرار دهد تا از رشد مجدد تارهای مو جلوگیری شود.

تکنولوژی Ice Plus Cooling

این تکنولوژی سبب می‌شود تا سطح پوست بدون وقفه و در تمام مراحل درمان خنک شده و درمانی راحت و بدون درد برای بیمار فراهم می‌کند. این فناوری باوجود حفظ گرمای درون‌پوست و محل هدف‌گیری فولیکول، با کنترل دمای سطح پوست باعث ایجاد احساس خنکی شده و از خطر آسیب و سوختگی پوست جلوگیری می‌کند.

اتصال دوتایی

دستگاه لیزر تیتانیوم دارای یک اتصال دوگانه است، این قابلیت امکان استفاده هم‌زمان از دو اپلیکاتور را به اپراتور می‌دهد. درواقع این ویژگی به اپراتور کمک می‌کند تا در طی یک درمان خاص، بین برنامه‌ها و تنظیمات مختلف جابه‌جاشده و درمانی سریع‌، ایمن و کارآمدتر ارائه دهد.

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس 2023 چه امکاناتی برای پزشکان و کلینیک‌های زیبایی فراهم خواهد کرد ؟

شما با خرید دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس 2023 توانایی خواهید داشت با کیفیت ترین لیزر موهای زائد بدن را به مشتری‌های خود ارائه نموده و از سوی دیگر به راحتی می توانید از راه دور بر دستگاه خود نظارت داشته باشید.

امکانات دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس 2023

  1. استفاده از فناوری روز دنیا
  2. چیلر خنک کننده و قوی
  3. سیستم عامل و اندرید و مانیتور 15 اینچی
  4. دو کانکتور
  5. راندمان بالا بدلیل داشتن اندازه لکه بزرگ 4 سانتی متر مربع
  6. سیستم هوشمند داده کلینیک
  7. پوشش تمامی طیف های پوستی
  8. دارای گواهینامه های بین المللی
  9. دارای ایمنی بسیار بالا

ارتباط با مشاوران نویان طب مانلی جهت خرید دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس 2023

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

0 0 رای ها
Article Rating
2 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سپهر
سپهر
11 ماه قبل

از شرکت نویان طب مانلی جهت مشاوره قبل از خرید دستگاه لیزر تیتانیوم کمال تشکر و قدرادانی را دارم
واقعا در مشاوره دادن بی نظیر هستید
ممنونم

تماس با ما