جستجو
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

دستگاه مینی هایفو چیست؟

دستگاه مینی هایفو

دستگاه مینی هایفو چیست؟ انسانها با افزایش سن خصوصا وقتی سن از 30 سال میگذرد، پوستشان دیگر مانند قبل شفاف، یک دست و بدون چروک  نمی ماند دلیلش هم این است که از سی سالگی به بعد هر چه میگذرد بدن تولید کلاژن و الاستینش کمتر میشود واین به معنی شروع بوجود آمدن چین و چروک پوست و از بین رفتن شفافیت پوست خصوصا در قسمت صورت که بیشتر از باقی جاها در معرض ارتباط با آفتاب و آلودگی ها است.

هرچه سن بالاتر رود روند پیری سرعتش بیشتر میشود، برای مقابله با پیری پوست خصوصا پیری پوست صورت میتوان از روش های گوناگونی استفاده کرد، از خوردن مواد مفید برای پوست تا خوردن مکمل و جدیدا هم با پیشرفت تکنولوژی و ورود تکنولوژی در علم پژشکی استفاده از دستگاه های جوانسازی پوست مانند دستگاه لیزر جوانسازی پوست و دستگاه هایفو.

در این مقاله در مورد دستگاه مینی هایفو که برای کارکردهای خانگی و شخصی مناسب است توضیح میدهیم.قبل از شروع باید بدانید که دستگاه هایفو و هایفوتراپی چیست که پیشنهاد میکنم مقاله “کدام دستگاه هایفو برای شما مناسب‌تر است؟” را مطالعه نمایید تا به سوالاتتان پاسخ داده شود.

دستگاه مینی هایفو چگونه کار میکند؟

دستگاه مینی هایفو، اشعه اش همان اشعه سونوگرافی به شکل متمرکز و با شدت بالا است.دستگاه مینی هایفو دارای مزیت نفوذ پذیری غیر تهاجمی و متمرکز است.طرز عمل دستگاه مینی هایفو به این شکل است که به روش غیر تهاجمی (منظور بدون جراحی و تزریق است)  امواج سونوگرافی وارد پوست می شود.

با این کار بافت زیر پوست به دلیل فرکانس بالا امواج سونوگرافی میلرزند و گرمای کوتاه مدت ایجاد میکنند، با این کار به رشد مجدد سلول های بافت پوست کمک میشود.اگر دستگاه مینی هایفو با کیفیت بالا خریداری کنید موجب کاهش عوارض میشود و کیفیت عملکرد دستگاه هم بسیار بالاتر است.

بیشتر بدانید: آیا هایفو یا هایفوتراپی عوارض دارد؟

اگر از دستگاه های هایفو موجود در کلینیک ها که برای مقاصد تجاری است استفاده کنید، بدلیل کیفیت بسیار بالاتر به نسبت دستگاه مینی هایفو، یک تجربه عالی را خواهید داشت زیرا در همان زمان که هایفوتراپی انجام میدهید نتایجش را مقادیری خواهید دید.

فقط در نظر داشته باشید که به کلینیک های معتبر و مجوزدار مراجعه نمایید.این دستگاه اکثرا برای کم کردن چین و چروک، کاهش زبری پوست ناشی از پیری، تغییر شکل خطوط روی صورت و کشیدن کامل بافت پوست مناسب است.مینی هایفو  موجب تسکین و کشیدگی بافت پوست گردن و ناحیه دور چشم میشود.

چگونگی عملکرد دستگاه مینی هایفو در عمق های مختلف پوست

دستگاه مینی هایفو در عمق های مختلف پوست، عملکرد های مختلفی دارد.در ادامه با انواع عملکرد دستگاه مینی هایفو در عمق های مختلف آشنا می شویم:

عمق 1.5 میلی‌متر

هایفو تراپی در عمق 1.5 میلی متر موجب روشن شدن پیگمانتاسیون (تجمع رنگدانه‌ها) و روشن شدن پوست است.میزان رنگدانه ملانین پوست پس از چهار جلسه درمان‌ هفتگی هایفو در عمق 1.5 میلی‌متر کاهش محسوسی میاب

عمق 3 میلی‌متر

هایفوتراپی در عمق 3 میلی متر معمولا به منظور کشیدن و سفت کردن پوست انجام میشود.در این عمق هایفو بخشی از پوست را هدف قرار می دهد که کلاژن ساختاری در آنجا قرار دارد و تولید کلاژن را با تحویل انرژی دقیق تحریک میکند.

اگر میخواهید از نحوه خرید دستگاه هایفو  و قیمت دستگاه هایفو اطلاعات کسب کنید میتوانید با ما از طریق شماه های زیر تماس بگیرید.

عمق 4.5 میلی‌متر

اثر لیفتینگ هایفو با کارتریج در این عمق اتفاق می افتد.

دستگاه مینی هایفو

تاریخچه دستگاه مینی هایفو

در سال ۲۰۰۸ اولین بار از هایفو برای مصارف زیبایی استفاده شد.FDA (سازمان غذا و دارو آمریکا) در سال ۲۰۰۹ استفاده از هایفو برای لیفت ابرو را تایید کرد. استفاده از این دستگاه در سال ۲۰۱۴ برای رفع خطوط و چین و چروک  تایید شد.طبق بدست آمده از چندین آزمایش بالینی  دستگاه مینی هایفو مفید ترین و بیشترین اثر را  برای لیفت صورت و بهبود چروک های پوستی دارد.میتوان در طی چند ماه پس از درمان، نتایج خوبی را بدون ریسک های مرتبط با جراحی ببینند.

جمع بندی

یکی از بهترین و موثرترین روشهای جوانسازی پوست استفاده از دستگاه هایفو است.دستگاه هایفو از امواج آلتراسوند که هیچ گونه عوارض جانبی ندارند استفاده مینماید که، موجب سفت شدن پوست، حذف چین چروک پوست، حذف خطوط عمیق، کاهش چربی های موضعی میشود.

کارکردن با دستگاه هایفو خانگی بسیار آسان است ، به همراه دستگاه  مینی هایفو یک کتابچه و یا سی دی راهنما قرار دارد که در مورد کارکردن با مینی هایفو راهنمایی میکند.

راه های ارتباط با نویان طب مانلی

اینستاگرام نویان طب مانلی را دنبال کنید…

شماره تماس نویان طب مانلی: 09129096358

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.