Search
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

نکات مهم در هنگام خرید لیزر بار دستگاه لیزر

اهمیت لیزر بار چیست؟

کیفیت و برند لیزر بار دستگاه برای اینکه دستگاه لیزر به درستی عملکرد خود را انجام دهد بسیار مهم است. یکی از مهم‌ ترین وظایف اصلی دستگاه‌ های لیزر حذف کردن موهای زائد می ‌باشد. اگر نمی ‌دانید لیزر بار چیست باید بگوییم لیزر بار، لیزرهای تولیدی را تقویت می‌ کند و آسیب کمتری را به پوست و مو وارد خواهد کرد. در این مطلب می‌ خواهیم درباره اهمیت لیزر بار و انواع لیزر بار دستگاه لیزر و برندهای لیزر بار را معرفی کنیم تا اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب نمایید.

چرا لیزر بار دستگاه لیزر اهمیت زیادی دارد؟

اهمیت لیزر بار زمانی افزایش می ‌یابد که وظیفه آن انتشار لیزر و تولید لیزر باشد. این قطعه از جمله قطعات مهمی است که ۲۰ الی ۳۰ درصد هزینه اصلی دستگاه لیزر را به خود اختصاص می ‌دهد. نوع لیزر بار که روی دستگاه نصب می ‌شود تعیین کننده کیفیت دستگاه است. از کنار هم قرار گرفتن انواع سورس ‌های لیزر، قطعه ‌ای را تولید می ‌کنند که نام آن لیزر بار می‌ باشد. توان خروجی هر یک از سورس‌ های لیزر اگر بالا باشد یعنی لیزر کیفیت بهتری دارد.

سورس ‌های چینی با توان ۴۰ الی ۵۰ وات می ‌باشند، به همین دلیل کیفیت آنها چندان بالا نیست. برای اینکه یک لیزر بار با کیفیت را بخرید باید توان خروجی سورس آن بالا باشد و به ۸۰ وات برسد. نحوه اسمبل انواع لیزر بارها نقش مهمی روی کیفیت آنها می‌ گذارد.

مطالعه بیشتر:  طول موج دستگاه لیزر موهای زائد

انواع برندهای لیزر بار دستگاه لیزر

آشنایی با انواع لیزر بار دستگاه لیزر و اهمیت آن

اگر می ‌خواهید با اهمیت لیزر بار آشنا شوید باید در مورد انواع لیزر بار اطلاعات کافی کسب نمایید. لیزر بارها طبق تکنولوژی که دارند در انواع مختلفی به فروش می‌ رسند و کیفیت آنها با یکدیگر فرق می‌ کند. برخی از مهم ‌ترین لیزر بارهایی که کیفیتشان مناسب است عبارتند از :

1. لیزر بارهای نانو چنل

لیزر بارهای نانو چنل به عنوان بهترین لیزر بارها شناخته می ‌شوند. بین انواع لیزر بار دستگاه لیزر این نمونه لیزر بارها قدیم ی‌تر هستند و مشتریان کمتری را نسبت به مدل‌ های جدید به خود اختصاص می‌ دهند. به طور کلی باید بدانید کیفیت این نمونه لیزر بارها نسبت به نمونه‌ هایی که به تازگی طراحی شده ‌اند پایین‌ تر است.

قیمت خرید لیزر بار کوهرنت آمریکا مخصوص دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس

2. لیزر بار ماکرو چنل

یکی دیگر از انواع لیزر بار دستگاه لیزر، لیزر بار ماکرو چنل می ‌باشد. این نمونه لیزر بار حفره‌ های زیادی دارد که می‌ تواند آب ورودی را بازیافت کند و دمای آب را کاهش دهد. در این نمونه از لیزر بارها نوارهای دستگاه روی پایه مسی قرار می‌ گیرند. به همین دلیل نمی‌ توانیم به طور کامل آب ورودی را مورد استفاده قرار دهیم. این مسئله موجب می ‌گردد که گرما در تمامی سطوح از بین نرود.

3. لیزر بار میکروچنل

اهمیت لیزر بار میکروچنل نسبت به مدل ‌های قبلی که معرفی کردیم بیشتر است. در انواع لیزر بارهای میکرو چنل لایه‌ های زیادی را قرار داده ‌اند. هر یک از این لایه ‌ها دارای حفره خروجی و ورودی هستند. نقش اصلی حفره‌ های درون لایه‌ ها از بین بردن نوسان حرارتی و گرما می ‌باشد. این تکنولوژی کمک می ‌کند تا میزان سوختگی در هر یک از دستگاه‌ های لیزر به کمترین اندازه برسد.

مطالعه بیشتر:  چرا قیمت لیزر موهای زائد در مکان‌های مختلف، متفاوت است؟

یکی از کاربردی‌ ترین لیزر بارها نمونه‌ میکروچنل می ‌باشد که به وسیله شرکت ‌های سازنده مطرح وارد بازار می شود. دستگاه ‌هایی که لیزر بارهای میکروچنل روی آنها قرار می ‌گیرند طول عمر زیادی دارند و همچنین طول هر یک از لیزر سورس آنها ۲ الی ۳ برابر بیشتر از دستگاه‌ های دیگر می ‌باشد.

اهمیت لیزر بار

آشنایی با برندهای لیزر بار

برای اینکه در مورد اهمیت لیزر بار اطلاعات بیشتری به دست آورید باید برندهای لیزر بار را به طور کامل بشناسید. امروزه برندهای خارجی زیادی هستند که انواع لیزر بار را تولید می‌ کنند. برخی از برندهای لیزر بار چینی می ‌باشند که توان سورس آنها پایین است. برخی دیگر از برندهای لیزر بار آمریکایی و آلمانی هستند که با توان زیادی وارد بازار می‌ گردند.

بر همین اساس برای خرید انواع لیزر بار باید برند تولیدی مناسب این قطعه را انتخاب کنید. هر یک از برندهایی که تولید کننده لیزر بار هستند استانداردهای مشخص شده‌ ای را رعایت می ‌کنند. لیزر بار کوهرنت آمریکا به عنوان یکی از بهترین برندهایی شناخته می‌ شود که در بازار وجود دارد.

این لیزر بار مربوط به یک شرکت آمریکایی می‌ باشد که کیفیت آن بسیار عالی است. به طور معمول این برند لیزر بار را روی دستگاه‌های دایود نصب می‌ کنند. در صورتی که اطلاعات کافی در مورد برند تولیدی لیزر بار و ویژگی آن ندارید بهتر است با کارشناسان فروش مشورت کنید تا یکی از بهترین و کاربردی ‌ترین مدل‌ های لیزر بار را برای دستگاه لیزر بخرید.

مطالعه بیشتر:  سیاهی زیر بغل و بهترین روش های از بین بردن آن

نکاتی باید در باره مراقبت و اهمیت لیزر بار بدانید!

برای آشنایی با اهمیت لیزر بار و جلوگیری از سوختن این قطعه باید برخی نکات را در نظر بگیرید. با رعایت کردن برخی از نکات ضروری می‌ توانید مدت زمان زیادی از دستگاه لیزر استفاده نمایید. یکی از مهم‌ ترین نکاتی که زمان استفاده از انواع لیزر بار دستگاه لیزر اهمیت دارد این است که مطمئن شوید گرد و غبار در این قطعه وجود ندارد.

گرد و غبار اگر روی لیزر بار قرار بگیرد این قطعه می ‌سوزد به همین دلیل قبل از رعایت کردن نظافت محیطی که دستگاه را در آنجا قرار داده‌ اید، مطمئن گردید که دستگاه با لیزر بار با کیفیتی تجهیز شده است.

جلوگیری از داغ شدن دستگاه یکی دیگر از نکات افزایش طول عمر انواع لیزر بار دستگاه لیزر است. شات زدن دستگاه به صورت دائم منجر به داغ شدن دستگاه می‌ شود. برای جلوگیری از این آسیب باید بعد از هر چند شات اپراتور یک الی دو ثانیه صبر کند تا دستگاه خنک شود. همچنین اتاقی که دستگاه در آنجا قرار گرفته است باید خنک باشد تا لیزر بار خنک بماند و طول عمر آن افزایش یابد. تعویض به موقع آب دستگاه، تعویض به موقع فیلتر دستگاه و جلوگیری از نوسانات ولتاژ موارد دیگری هستند که موجب افزایش طول عمر لیزر بار می‌ شوند.

لیزر بار کوهرنت آمریکا

جهت اطلاع از نحوه خرید یا قیمت لیزر بار کوهرنت آمریکا با کارشناسان فروش فنی نویان طب مانلی در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس : 09963439774

آدرس اینستاگرام نویان طب مانلی @noyanteb_manely

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما