Search
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

دستگاه های لیزر وارداتی بخریم یا دستگاه های لیزر داخلی

خرید دستگاه وارداتی یا داخلی؟ کدام بهتر است؟

دستگاه لیزر وارداتی یا داخلی ؟ کدام بهتر است؟

برای خرید دستگاه لیزر وارداتی یا دستگاه‌ های لیزر داخلی باید تفاوت هر یک از آنها را به طور کامل بدانید. امروزه دستگاه لیزر  وارداتی یا داخلی در اندازه و مدل‌ های متفاوت تولید می‌ شوند. شما بر اساس نیاز کلینیک زیبایی خود می ‌توانید یکی از انواع دستگاه‌ های لیزر وارداتی یا داخلی را خریداری کنید.

توجه داشته باشید که جهت خرید انواع دستگاه‌ های لیزر وارداتی و داخلی باید در مورد استانداردها و ویژگی ‌های آنها اطلاعات کافی کسب نمایید. در این مطلب می ‌خواهیم مزیت ‌ها و معایب هر یک از دستگاه‌ های لیزر داخلی و وارداتی را برای شما توضیح دهیم. با دریافت راهنمایی‌ های دقیق به راحتی می ‌توانید یکی از بهترین دستگاه لیزر  وارداتی یا داخلی را بخرید.

نکاتی در مورد خرید دستگاه لیزر وارداتی بدانید!

اگر قصد خرید دستگاه لیزر وارداتی را دارید باید در مورد ویژگی ‌های این دستگاه اطلاعات بیشتری به دست آورید. دستگاه‌ های لیزر وارداتی دسته‌ بندی‌ های متفاوتی دارند و برند هر یک از آنها با دیگری فرق می‌ کند. جهت خرید دستگاه‌ های لیزر موهای زائد باید توان خروجی دستگاه توان لیزر بار و توان داخلی دستگاه را به طور کامل ارزیابی کنید.

طول موج‌ های کاری دستگاه‌ های وارداتی نسبت به دستگاه‌ های داخلی بیشتر است. این مسئله که بدون ژل بودن یا نیازمند ژل بودن دستگاه را ارزیابی نمایید بسیار مهم است.

مطالعه بیشتر:  روش های مختلف درمان سوختگی بعد از لیزر موهای زائد

هندپیس‌ های دستگاه لیزر وارداتی را باید از نظر کیفیتی که دارند ارزیابی کنید. سنسورهای هوشمند و سیستم‌ هایی که مربوط به عیب یابی هوشمند هستند را باید در دستگاه لیزر ارزیابی نمایید. این مسئله که شرکت ارائه دهنده و گارانتی دستگاه‌های لیزر وارداتی را بررسی کنید بسیار مهم است.

کولینگ پوست و همچنین کولینگ داخلی دستگاه ‌های وارداتی باید از نظر توانی که دارند بررسی شوند و سپس دستگاه‌ ها را تهیه نمایید. یکی دیگر از نکاتی که زمان خرید انواع دستگاه ‌های لیزر وارداتی باید به آن توجه داشته باشیم این است که اصالت لیزر بار دستگاه را ارزیابی کنیم.

خرید دستگاه لیزر وارداتی یا داخلی؟

مزیت های خرید دستگاه های لیزر وارداتی

مزایای خرید دستگاه لیزر وارداتی نسبت به دستگاه لیزر داخلی بیشتر است. به همین دلیل بسیاری از افرادی که قصد خرید دستگاه‌ های لیزر را دارند انواع دستگاه‌ های وارداتی را تهیه می‌ کنند. به طور کلی متریال‌ ها و قطعاتی که مربوط به دستگاه لیزر هستند در کشورهای خارجی به راحتی قابل دسترس می ‌باشند. این مسئله موجب شده تا کشورهای خارجی بهترین دستگاه‌ های لیزر وارداتی را تولید کنند.

دستگاه‌ های داخلی از آنجایی که باید با قطعات خارجی تولید شوند امکان دارد برخی از قطعات آنها به درستی درون دستگاه جای نگیرند و ساختار مناسبی نداشته باشند. بنابراین باید بگوییم که دستگاه‌ های وارداتی لیزر نسبت به دستگاه‌ های داخلی لیزر دارای مزایای بیشتری هستند. توان خروجی انواع دستگاه‌ های لیزر وارداتی نسبتا ۱۰۰۰ وات است و در برخی از دستگاه‌ ها این توان افزایش پیدا می‌ کند.

مطالعه بیشتر:  نکات مهم در خصوص لیزر موهای سفید

قیمت خرید دستگاه لیزر وارداتی

یکی از مهمترین نکاتی که زمان خرید دستگاه لیزر وارداتی اهمیت دارد این است که قیمت دستگاه وارداتی را بررسی کنیم. هزینه‌ ای که نیاز است برای خرید دستگاه‌ های وارداتی پرداخت نمایید به فاکتورهای متفاوتی بستگی خواهد داشت. هر یک از دستگاه ‌های وارداتی با قیمت متفاوتی به فروش می ‌رسند که باید برند تولیدی و مدل آنها را از نظر قیمت بررسی کنید. بسیاری از برندهای تولیدی دستگاه لیزر شهرت زیادی دارند و به همین دلیل هزینه خرید آنها تا حدودی بالا است.

اگر بخواهید یکی از جدیدترین مدل‌ های دستگاه لیزر وارداتی را بخرید باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. هر یک از مواردی که تاثیر زیادی روی قیمت دستگاه وارداتی می ‌گذارند را کارشناسان فروش برای شما توضیح می ‌دهند. شما به صورت روزانه می ‌توانید قیمت انواع دستگاه‌ های وارداتی را بررسی کنید و سپس طبق بودجه‌ تان بهترین مدل دستگاه را تهیه نمایید.

بیشتر بدانید: خرید دستگاه لیزر تیتانیوم 2024 با ویژگی ها و مزایای عالی

چگونگی دریافت مجوز برای دستگاه وارداتی

برای خرید دستگاه لیزر وارداتی باید به فکر دریافت مجوز دستگاه وارداتی باشید. هر یک از دستگاه‌ های وارداتی باید از گمرک رد شوند و هزینه های ترخیص دستگاه‌ های لیزر پرداخت گردد. مجوزهایی که مربوط به دستگاه‌ های وارداتی هستند را سازمان‌ های متفاوت به افراد متقاضی ارائه می‌ دهند. اگر شما در زمینه دریافت مجوز دستگاه‌ های وارداتی اطلاعات زیادی ندارید می‌ توانید با کارشناسانی که در این زمینه فعالیت می ‌کنند مشورت کنید.

مجوزهایی که مربوط به دستگاه‌ های لیزر وارداتی هستند باید معتبر بودن دستگاه را نشان دهند. این مسئله که دستگاه لیزر با دریافت مجوز اصالت خود را نشان دهد بسیار مهم است. دستگاه‌ های لیزر وارداتی باید مجوز سازمان بهداشت و دارو را دریافت کنند. کارشناسان سازمان تمامی ویژگی‌ های دستگاه لیزر وارداتی را بررسی می‌ کنند و سپس مجوز دستگاه را به افراد متقاضی ارائه می‌ دهند.

مطالعه بیشتر:  مقایسه دستگاه لیزر کندلا و الکساندرایت

معایب دستگاه های لیزر تولید داخل

اگر قصد خرید دستگاه لیزر داخلی را دارید باید معایب دستگاه‌ های تولید داخل را بدانید. به دلیل معایب دستگاه‌ های تولید داخل بسیاری از افراد اقدام به خرید دستگاه لیزر وارداتی می‌ نمایند. بسیاری از دستگاه ‌های تولید داخلی با قطعات با کیفیت تولید نمی ‌شوند. به همین دلیل باید بعد از مدتی قطعات آنها تعویض گردد.

برخی از دستگاه‌ های تولید داخل استانداردهای لازم را ندارند و تنها مدت زمان کوتاهی کار می‌ کنند. طول موج هر یک از دستگاه‌ های تولید داخل در مقایسه با دستگاه‌ های وارداتی بسیار کمتر است. به طور کلی باید بدانید که تمامی استانداردهای بین‌ المللی در دستگاه‌ های وارداتی رعایت می‌ شوند ولی در دستگاه‌ های تولید داخل این استانداردها در نظر گرفته نخواهند شد.

خرید دستگاه لیزر وارداتی با مجوز رسمی

تفاوت قیمت دستگاه های لیزر داخلی و خارجی

قیمت دستگاه های لیزر تولید داخل نسبت به دستگاه‌ های لیزر وارداتی کمتر است. افرادی که قصد خرید دستگاه لیزر وارداتی یا تولید داخل را دارند به تفاوت قیمت آنها توجه می‌ کنند. بسیاری از کلینیک ‌های زیبایی که می‌ خواهند مدت زمان زیادی از دستگاه‌ های لیزر استفاده نمایند بدون توجه به قیمت، دستگاه‌ های وارداتی را خریداری خواهند کرد. در واقع دستگاه‌ های وارداتی با اینکه گرانتر هستند ولی کیفیت و کارایی بهتری دارند.

بیشتر بدانید: خرید لیزر بار کوهرنت آمریکا از نویان طب مانلی

جهت خرید دستگاه لیزر وارداتی با بهترین کیفیت با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس : 09129096358

آدرس اینستاگرام نویان طب مانلی @noyanteb_manely

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما