جستجو
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

هایفوتراپی دور چشم برای رفع تیرگی و گودی زیر چشم

رفع تیرگی دور چشم با هایفوتراپی

آیا می‌دانید دلایل سیاهی دور چشم چیست؟ چرا پوست دور چشم سیاه و تیره می‌شود؟ به ‌طور کلی تیرگی دور چشم به دلایل مختلفی ایجاد می‌شود، درک علت بروز تیرگی زیر چشم موجب می‌شود تا بهترین راه حل را برای درمان پیدا کنید، سیاهی دور چشم یا تیرگی زیر چشم یک مشکل رایج و آزاردهنده است که ممکن است از طریق عوامل ژنتیکی، آلرژی یا دلایل دیگر ایجاد شود. در این مقاله قصد داریم راه های درمان تیرگی دور چشم را بررسی کنیم، رفع تیرگی دور چشم با هایفوتراپی، یکی از روش های رایج از بین بردن سیاهی دور چشم می باشد.

این تیرگی بسته به رنگ طبیعی پوست ممکن است به صورت سایه‌های آبی، بنفش، قهوه‌ ای یا سیاه باشد، این حلقه‌های تیره زیر چشم شما را خسته یا مسن‌تر از آنچه هستید نشان می‌دهند و بهتر است راهی برای برطرف کردن آن‌ها پیدا کنید، که در اینجا به بررسی مزایا و هزینه های رفع تیرگی دور چشم با هایفوتراپی، بهترین روش رفع تیرگی، چین و چروک و گودی چشم می پردازیم.

عوامل ایجاد تیرگی زیر چشم :

  • کم خوابی
  • عوامل ژنتیکی
  • پیری زود رس
  • آلرژی
  • خستگی چشم ها
  • قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید
  • بی توجهی به روتین پوستی
  • اعتیاد
  • بیماری و ضعف بدن
  • استفاده از مواد شیمیایی
  • استفاده مواد آرایشی بی کیفیت

بیشتر بدانید: نکاتی درباره هایفوتراپی نقاط حساس صورت

روش های درمان خانگی رفع سیاهی و گودی دور چشم

  1. استفاده از کرم‌ها و سرم‌های دور چشم
  2. درمان سیاهی زیر چشم با حلقه های از خیار
  3. استفاده از پوشاننده‌ها
  4. خواب کافی
  5. استفاده از کمپرس سرد
  6. درمان سیاهی زیر چشم با لیزر
  7. استفاده ماسک خیار و چای سبز
  8. مصرف آب کافی
  9. استفاده از کرم‌های روشن‌کنند
  10. هایفوتراپی دور چشم
رفع تیرگی دور چشم با هایفوتراپی

از بین بردن خطوط  دور چشم با هایفوتراپی

زمانی که سن افراد بالاتر می‌رود خواه‌ ناخواه برای جسم، پوست و موی آنها تغییراتی اتفاق می افتد، یکی از این تغییرات ایجاد چین و چروک پوست صورت و ضعیف شدن عضلات و رباط‌های اطراف چشم، شل شدن پوست این ناحیه و پف‌کردن ناحیه زیر چشم می باشد، علاوه بر این خطوطی در ناحیه اطراف چشم ایجاد می‌شوند که باعث می شود پیرتر به نظر برسید،  در این شرایط هایفوتراپی چروک زیر چشم می‌تواند علائم پیری این ناحیه را کاهش دهد و زیبایی را به چشمان شما بازگرداند. شما می‌توانید برای از بین بردن چروک زیر چشم از این روش استفاده کنید.

مطالعه بیشتر:  راه های موثر جوان نگه داشتن پوست

رفع تیرگی دور چشم با هایفوتراپی

همچنین هایفوتراپی کاربردهای گسترده‌ای در درمان گودی و سیاهی دور چشم دارد، کافی است یک دوره درمان هایفوتراپی را انجام دهید تا شاهد اثرات چشمگیر این پروسه در کاهش علائم گودی و سیاهی باشید، زمانی که از هایفوتراپی برای رفع سیاهی زیر چشم استفاده می کنید، امواجی دستگاه هایفو، سلول‌های مرده‌ای که درایجاد تیرگی دور چشم نقش دارند از بین می برد سپس پوست دور چشم را تحریک به کلاژن سازی می کند، در نهایت سلول‌های جدیدی که جایگزین سلول‌های قدیمی و مرده شده‌اند به روشن شدن ناحیه دور چشم و از بین رفتن چین و چروک این ناحیه کمک می‌کند.

رفع چین و چروک دور چشم با هایفوتراپی

هایفوتراپی دور چشم برای چه کسانی مناسب است؟

همانطور که در بالا ذکر کردیم هایفو علاوه بر از بین بردن چین ‌وچروک، خطوط ریز و درشت، سیاهی، کبودی و گودی زیر چشم تاثیرگذار می باشد، بنابراین هایفوتراپی دور چشم می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد، البته پیشنهاد می کنیم قبل از روند درمان حتما با پزشک متخصص پوست مشورت نمایید، تا بعد از معاینه مشخص شود کند که آیا کاندید مناسبی برای هایفوتراپی دور چشم هستید یا نه، به‌طورکلی، این روش روی افراد بالای ۳۰ سال و زیر ۶۰ سال بهترین عملکرد را دارد، اکثر افرادی که از نظر سلامتی وضعیت مناسبی دارند و مشکل دور چشمشان خیلی شدید نیست می‌توانند سراغ این درمان بروند.

مزایای خرید دستگاه لیزر کیوسوئیچ برای رفع تاتو، کک و مک های پوستی می باشد.

مزایای هایفوتراپی دور چشم

  • هایفوتراپی دور چشم یک روش درمانی کاملا ایمن و بدون خطر می باشد که در مقایسه با انواع شیوه های رفع مشکلات دور چشم همچون جراحی، لیزر، بوتاکس و غیره، از عوارض بسیار کمتری برخوردار می باشد. هایفوتراپی دور چشم سبب ایجاد آسیب، صدمه و حساسیت پوستی نمی شود.
  • انجام هایفوتراپی دور چشم، کاملاً راحت و ساده بوده و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می گیرد. از اینرو نیازی به صرف زمان طولانی برای اتمام جلسات و دریافت نتیجه نیست.
  • رفع مشکلات پوست دور چشم با هایفوتراپی کاملاً غیر تهاجمی می باشد و هیچگونه درد و خونریزی ندارد. در این روش، از هیچگونه ابزار جراحی استفاده نمی شود و بُرش بر روی پوست یا تزریقی انجام نمی گیرد.
  • هایفوتراپی دور چشم عوارض بیهوشی کامل را ندارد زیرا متقاضیان در کمال آرامش و راحتی بدون نیاز به بیهوشی، می توانند نسبت به درمان گودی، سیاهی، کبودی و چین و چروک دور چشم اقدام نمایند.
  • پس از هایفوتراپی دور چشم، نیازی به بستری شدن یا سپری کردن دوران نقاهت طولانی در منزل نیست.
  •  نتیجه رفع گودی و تیرگی دور چشم با دستگاه هایفو اولترا فورمر 7 بعدی خیلی سریع می باشد.
  • یکی از مهم ترین مزایای هایفوتراپی، رفع چین و چروک و خطوط پوست دور چشم است و در حقیقت بافت های آسیب دیده پوست، ترمیم خواهند شد. با هایفوتراپی، نقاط تیره زیر چشم رفع می شود و شل شدگی، افتادگی و گودی پوست ترمیم می گردد زیرا با این امواج، پوست مجددا حالت ارتجاعی پیدا خواهد کرد.
  • سرعت ترمیم بافت دور چشم در این شیوه بسیار سریع بوده و از ماندگاری بالایی برخوردار خواهد بود.
مزایای رفع تیرگی و گودی دور چشم با هایفو

مراقبت های بعد از هایفو دور چشم

نکاتی که باید بعد از هایفوتراپی دور چشم باید رعایت کنید  در این مقاله بیان کرده ایم که حتما توجه نمایید، بعد از هایفوتراپی دور چشم، از خاراندن پوست خود پرهیز نمایید، تا پوست حساس نشود، اگر روی پوست دور چشم، بافت اسکار وجود داشت به هیچ عنوان دستکاری نکنید تا دچار عفونت نشود برای محافظت از پوست، صرفا از کرم ضد آفتاب استفاده نمایید و حتما در طول روز از عینک و یا کلاه لبه دار استفاده نمایید.

به هیچ عنوان از کرم های سنگین آرایشی، کرم های دور چشم و محصولات مراقبت از پوست حاوی ترکیبات التهاب آور یا لایه بردار همچون بنزوئیل پروکساید، سالیسیلیک اسید، رتینول و ویتامین سی تا چند روز پس از هایفوتراپی دور چشم، استفاده نکنید. پس از جلسات درمانی، از کرم های تجویز شده پزشک صرفاً استفاده نمایید و آب به مقدار کافی بنوشید تا فرآیند کلاژن سازی تسریع گردد.

مطالعه بیشتر:  قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس

همچنین از عرق کردن، انجام ورزش سنگین و قرار گرفتن در معرض آفتاب و گرمای شدید خودداری نمایید. تا یک هفته بعد از هایفوتراپی از سونای بخار، استحمام آب گرم و سونای خشک استفاده نکنید. همچنین توجه داشته باشید که هایفوتراپی یک روش درمانی غیر تهاجمی ‌بوده و نیازی به دوران نقاهت طولانی یا استراحت در منزل ندارد لذا یک روش مناسب برای رفع مشکلات پوستی می باشد.

هزینه های هایفوتراپی دور چشم

هزینه هایفوتراپی دور چشم مناسب تر از روشهای جراحی واقعی است همچنین هزینه نهایی هایفوتراپی به عوامل مختلف و متغیری وابسته است که همین مسئله امکان تعیین هزینه نهایی مشخص برای آن را دشوار میکند، باید گفت که هزینه های هایفوتراپی دور چشم به عواملی از جمله تعداد جلسات مورد نیاز، تخصص و مهارت پزشک، برند دستگاه، میزان عملکرد دستگاه، لوکیشن مرکز درمانی وغیره بستگی دارد. اما در کل قیمت هایفوتراپی دور چشم جلسه ای  1500000 تومان الی 3000000 تومان متفاوت می باشد.

مطالعه بیشتر:  چه کسانی نباید هایفوتراپی انجام دهند؟

جهت خرید دستگاه هایفو 7 بعدی اولترا فورمر با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس

شماره تماس کارشناس : 09129096358

آدرس اینستاگرام نویان طب مانلی : @noyanteb_manely

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها