جستجو
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

چرا لیزر موهای زائد بیکینی دیر جواب می دهد؟

چرا لیزر موهای زائد بیکینی دیر جواب می دهد؟

داشتن پوستی صاف و شفاف و عاری از هرگونه موهای زائد هم برای آقایان و هم برای بانوان، اهمیت بسیاری دارد؛ به‌خصوص همه افراد به دنبال از بین بردن موهای زائد ناحیه بیکینی هستند و دستگاه لیزر می‌تواند یک روش ایده‌آل برای از بین بردن موهای زائد بدن باشد. لیزر بیکینی یکی از روش‌های محبوب برای حذف موهای زائد در ناحیه تناسلی است؛ اما پس از انجام یک الی چند جلسه لیزر درمانی، ممکن است این سؤال برای شما پیش بیاید که چرا لیزر موهای زائد بیکینی دیر جواب می دهد؟

خرید لیزر بار دستگاه لیزر موهای زائد با بهترین قیمت

عوامل دیر نتیجه گرفتن از لیزر موهای زائد بیکینی

از جمله عواملی که چرا لیزر موهای زائد بیکینی دیر جواب می دهد؟ ضخامت و عمق ریشه موهای زائد در ناحیه بیکینی است. فولیکول‌های موی زائد ناحیه بیکینی، ضخیم‌تر است که برای تخریب آن‌ها، به مقدار بیشتری انرژی لیزر نیاز می‌باشد. همچنین شرایط هورمونی بدن فرد و عمق ریشه‌های مو نیز در نتیجه لیزر موهای زائد بیکینی مؤثر است. به همین دلیل ممکن است برای مشاهده نتایج به چند جلسه لیزر درمانی نیاز داشته باشید.

در نهایت، باید به خاطر داشت که هر فرد بدنی متفاوتی دارد و واکنش به لیزر نیز متفاوت استگ بنابراین، برای دستیابی به نتایج بهتر و سریع‌تر، می‌توانید با پزشک زیبایی خود مشورت کنید تا بهترین دستگاه لیزر و تعداد جلسات مورد نیاز شما را توصیه کند.

چرا لیزر موهای زائد بیکینی دیر جواب می دهد؟

لیزر بیکینی بعد از چند جلسه جواب می‌دهد؟

لیزر بیکینی یکی از روش‌های مؤثر در کاهش رشد موهای زائد در این ناحیه محسوب می‌شود؛ اما یکی از نکات مهم در این روش، صبر و تداوم در حضور جلسات لیزر است.با توجه به متغیرهای مختلفی که در نتایج لیزر موهای زائد بیکینی دخیل هستند، می‌توان گفت که مدت زمان نتیجه گرفتن لیزر موهای زائد بیکینی بین ۶ تا ۱۰ جلسه می باشد. با این حال، تعداد جلسات لیزر بیکینی ممکن است برای هر فرد متفاوت باشد و به سطح رشد موهای زائد و نوع پوست افراد بستگی دارد.

بیشتر بدانید: آیا لیزر بیکینی باعث نازایی می شود؟

بهترین دستگاه لیزر برای لیزر موهای زائد بیکینی

انجام لیزر موهای زائد بیکینی نیاز به تنظیم دقیق انرژی و پارامترهای دستگاه لیزر دارد تا هم مؤثر و هم ایمن باشد. پارامترهای مختلفی برای تنظیم انرژی لیزر مثل نوع پوست، رنگ مو، تراکم مو و حساسیت پوست باید در نظر گرفته شود.در ادامه برخی از پارامترهای کلیدی و توصیه‌ها برای تنظیم انرژی دستگاه لیزر برای ناحیه بیکینی را بیان می‌کنیم:

  1. نوع دستگاه لیزر: انواع مختلفی از دستگاه‌های لیزر وجود دارند مانند الکساندرایت، دیود و Nd:YAG.
  2. نوع پوست و رنگ مو: پوست‌های روشن با موهای تیره بهترین کاندید برای لیزر موهای زائد هستند. اگر پوست تیره‌تر باشد، باید انرژی پایین‌تر انتخاب شود تا از سوختگی و آسیب جلوگیری گردد.
  3. تراکم و ضخامت مو: برای موهای ضخیم و متراکم، ممکن است به انرژی بیشتری نیاز باشد؛ اما باید به دقت تنظیم شود تا پوست دچار سوختگی نشود.
  4. حساسیت ناحیه بیکینی: ناحیه بیکینی بسیار حساس است؛ بنابراین باید از انرژی‌های پائین‌تر و تنظیمات محافظه‌کارانه‌تری استفاده شود تا درد و ناراحتی به حداقل برسد.
  5. طول موج مناسب:برای دستیابی به نتایج ایده‌آل و جلوگیری از هرگونه آسیب به پوست، انتخاب طول موج مناسب بسیار اهمیت دارد، طول موج متناسب با رنگ پوست و موی فرد انتخاب می‌شود. طول موج ایده‌آل برای لیزر موهای زائد بیکینی، بین ۷۵۵ تا ۱۰۶۴ نانومتر است. این طول موج باعث می‌شود که نور به‌طور مؤثر به داخل پوست نفوذ کند و فولیکول‌های مو را تحت تأثیر قرار دهد، بدون آن که به سلول‌های پوستی اطراف آسیب برساند.
مدت زمان نتیجه گرفتن لیزر موهای زائد بیکینی

مزایای لیزر بیکینی چیست؟

لیزر موهای زائد بیکینی یکی از روش‌های پرطرفدار برای رفع موهای زائد است. این روش به دلیل مزایای فراوانی که نسبت به روش‌های سنتی مانند اصلاح، اپیلاسیون و استفاده از کرم‌های موبر دارد، توجه بیشتری از افراد را به خود جلب کرده است.

  1. یکی از مهم‌ترین مزایای لیزر بیکینی، این است که یک راه‌حل دائمی برای از بین بردن موهای زائد فراهم می‌کند. لیزر با استفاده از انرژی نوری، روی فولیکول‌های موها تأثیر می‌گذارد و آن‌ها را از بین می‌برد. به این ترتیب، رشد مجدد موها بسیار آهسته‌تر اتفاق می‌افتد و نیاز به اصلاح مکرر یا اپیلاسیون از بین می‌رود.
  2. یکی دیگر از مزایای لیزر بیکینی، این است که ایمن و غیرتهاجمی می‌باشد. درمان با لیزر با حداقل ناراحتی برای فرد همراه است و هیچ گونه خطر آسیب یا تحریک پوستی وجود ندارد. این امر موجب اطمینان بیشتر افراد از انتخاب این روش برای رفع موهای زائد می‌شود.
  3. مهمترین مزیت لیزر بیکینی را می‌توان به اقتصادی‌بودن این روش نسبت به روش‌های دیگر اشاره کرد. با در نظر گرفتن هزینه تکمیلی برای جلسات اضافی، این روش در دراز مدت مقرون‌به‌صرفه‌تر از روش‌های دیگر خواهد بود.
  4. همچنین، نتایج حاصل از لیزر بیکینی بسیار دقیق و مؤثر بوده و امکان هدف قرار دادن نواحی خاص را بدون تأثیر بر پوست اطراف فراهم می‌آورد.

با توجه به این توضیحات، می‌توان نتیجه گرفت که لیزر موهای زائد بیکینی یک گزینه مؤثر و راحت برای دستیابی به پوستی صاف و بدون موهای زائد است.

بیشتربدانید : نکاتی درباره مراقبت های قبل و بعد از لیزر موهای زائد بیکینی

هزینه لیزر بیکینی چقدر است؟

هزینه لیزر ناحیه بیکینی معمولا نسبت به سایر قسمت های بدن گرانتر است، این تعرفه قیمتی با توجه به عوامل مختلفی می‌تواند متغیر باشد.

  1. نوع دستگاه لیزر: دستگاه‌های مختلف لیزر مانند الکساندرایت، دیود و Nd:YAG هزینه‌های متفاوتی دارند. برای لیزر موهای زائد بیکینی با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته‌تر و جدیدتر معمولاً باید هزینه‌های بالاتری بپردازید.
  2. تخصص و تجربه پزشک یا تکنسین: پزشکان و تکنسین‌های مجرب و معتبر معمولاً هزینه‌های بالاتری دریافت می‌کنند؛ اما این هزینه بیشتر معمولاً با کیفیت خدمات بهتر و ایمنی بالاتر همراه است.
  3. نیاز به تعداد جلسات بیشتر دارد: معمولاً برای دستیابی به نتایج مطلوب، نیاز به چند جلسه لیزر وجود دارد. تعداد جلسات بسته به نوع پوست، رنگ مو و تراکم مو متفاوت است. هرچه تعداد جلسات مورد نیاز بیشتر باشد، هزینه لیزر بیکینی هم بیشتر خواهد بود.
  4. محل کلینیک یا مرکز زیبایی: هزینه‌ها در شهرها و مناطق مختلف متفاوت است. به‌طور کلی، هزینه‌ها در شهرهای بزرگ و مناطق مرکزی بیشتر است.

به‌طور تقریبی، هزینه هر جلسه لیزر موهای زائد بیکینی در ایران می‌تواند بین 160 هزار تومان تا 300 هزار تومان می باشد. البته این عدد با توجه به شرایط مختلف تغییر می‌کند. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر و تعیین هزینه مناسب، می‌توانید از کلینیک های لیزر قیمت بگیرید.

لیزر بیکینی بعد از چند جلسه جواب می‌دهد؟

نتیجه گیری:

چرا لیزر موهای زائد بیکینی دیر جواب می دهد؟ این سوالِ افراد زیادی است که قصد لیزر دارند یا لیزر انجام داده اند، همانطور که در بالا توضیح دادیم، ریشه مو در ناحیه بیکینی محکم تر و رشد مو در این ناحیه سریعتر می باشد، بنابراین نسبت به سایر قسمت ها دیرتر به لیزر جواب می دهد، اما از جلسه سوم موهای بیکینی شروع به نازک شدن و ریختن می کند، و احتمالا تا جلسه دهم شما می توانید نتیجه دلخواهتان را ببینید. پس باید صبوری پیشه کنید و نگران نباشید.

جهت اطلاع از قیمت و خرید دستگاه لیزر با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید.

شماره تماس با کارشناس فروش: 09129096358

اینستاگرام نویان طب مانلی :@noyanteb_manely

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها