جستجو
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

ژل پروفایلو چیست؟

ژل پروفایلو چیست؟

ژل پروفایلو چیست؟روش های مختلفی برای از بین بردن چین و چروک صورت وجود دارد. یکی از این روش ها استفاده از ژل پروفایلو است. پروفایلو روش جدیدی برای جوان سازی پوست است. پروفایلو باعث محکم شدن پوست میشود و پوست صورت جوان و شاداب بنظر میرسد. پروفایلو پوست را پر نمیکند اما پوست را سفت میکند.

پروفایلو که با تکیه بر مهندسی فناوری یک درمان پیشرفته را به ارمغان آورده و کارش این است که به جای پرک کردن چین و چروکها، آنها را هم سطح با پوست میکند. با افزایش سن، تولید کلاژن و الاستین ما به شدت کاهش می یابد، به خصوص در دوران یائسگی برای زنان کاهش چشمگیری میابد. کاهش تولید کلاژن و الاستین منجر به ایجاد خطوط چین و چروک صورت و افتادگی بیش از حد پوست میشود.

ژل پروفایلو چیست؟

یکی از غلیظ ترین هیالورونیک اسیدهای موجود در بازار، پروفایلو است. پروفایلو نه تنها موجب آبرسانی پوست میشود بلکه در فرم دهی و رفع شلی پوست تاثیر میگذارد. نتایج تزریق ژل پروفایلو به پوست 6 ماه بعد نمایان میشود.

این مدل درمان تولید کلاژن و الاستین پوست را به شکل طبیعی تحریک میکند و باعث میشود پوست از داخل جوان شود.ماده فعال در ژل پروفایلو، هیالورونیک اسید است.

خرید لیزر بار دستگاه لیزر با برند کوهرنت آمریکا

نحوه استفاده از ژل پروفایلو چگونه است؟

ژل پروفایلو به لایه پوست تزریق میشود، با این کار سلول های پوستی تغذیه میشوند و تا هنگامی که سفتی مجدد پوست دوباره بدست بیاید این کار ادامه پیدا میکند. این درمان 4 تا 8 هفته بعد از شروع نتایج خود را نشان میدهد.

ژل پروفایلو مناسب چه افرادیست؟

استفاده از ژل پروفایلو برای هر کسی که پوستش افتاده و شل است مناسب است. پروفایلو موجب کاهش سرعت پیری است. بعد از سی سالگی میزان تولید الاستین، کلاژن و هیالورونیک اسید بدن کاهش پیدا میکند و بخاطر همین افتادگی پوست ایجاد میشود.

مزایای ژل پروفایلو

تزریق پروفایلو به پوست موجب بهبود حالت ارتجاعی پوست و سفتی پوست در نواحی مانند دست، اطراف دهان و گردن میشود.خیلی از افراد برای از بین رفتن شلی و افتادگی پوست در نواحی گونه و چانه درخواست تزریق ژل پروفایلو میشوند.

از جمله مزایای پروفایلو عبارتند از:

  • افزایش قوام و حالت ارتجاعی بدن
  • احیای درخشندگی پوست
  • بهبو رنگ و بافت پوست
  • آبرسانی پوست

برای اجاره دستگاه لیزر تیتانیوم با کارشناسان ما تماس بگیرید.

توصیه هایی قبل از تزریق ژل پروفایلو

از چند روز قبل از درمان با پروفایلو از مصرف آسپرین و یا داروهای غیر استروئیدی و ضدالتهابی بپرهیزید (مگر برای بیماری مزمن تجویز شده باشد). اجتناب از مصرف این مدل داروها خطر کبودی در محل تزریق را کم میکند.همچنین از 24 ساعت قبل از شروع درمان از مصرف الکل بپرهیزید.

عوارض جانبی تزریق پروفایلو به پوست چیست؟

  • ایجاد قرمزی در ناحیه تزریق
  • ایجاد اندکی خارش در ناحیه تزریق
  • حساست پوست درمان شده به لمس
  • تورم پوست در ناحیه درمانی

یکی دیگر از روشهای جوانسازی پوست هایفو تراپی است برای اینکه با هایفوتراپی آشنا شوید، پیشنهاد میشود مقاله ” انواع دستگاه هایفو/ کدامیک برای شما مناسب‌تر است؟” را بخوانید.

همچنین پیشنهاد میشود اگر میخواهید از عوارض هایفو تراپی اطلاع کسب کنید پیشنهاد میشود مقاله ” آیا هایفو یا هایفوتراپی عوارض دارد؟” را مطالعه کنید.

این ژل برای تزریق در کدام نواحی مناسب است؟

ژل پروفایلو برای برطرف کردن چین و چروک‌های صورت استفاده می‌شود، پنج نقطه وجود دارد که ژل پروفایلو به این پنج نقطه تزریق میشود و عبارتند از:

  • برآمدگی گونه: قسمت بالای گونه در حدود دو سانتیمتری گوشه خارجی چشم،
  • پایه بینی: در صورتی که خطی فرضی از میانه مردمک چشم به پایین در نظر بگیرید و خطی نیز در امتداد لاله گوش به صورت افقی به سمت پره‌های بینی بکشیم، محل تلاقی این خطوط نقطه پایه بینی خواهد بود.
  • تراگوس: این نقطه کمی جلوتر از قسمت پایینی لاله گوش قرار دارد.
  • چانه: اگر از وسط چانه خطی فرضی به صورت عمودی رسم کنیم و از یک سوم بالایی همان خط، خط فرضی افقی بکشیم، باید از محل تقاطع دو خط ۱.۵ سانتیمتر به سمت گوشه لب حرکت کنیم تا نقطه چانه به دست آید.
  • زاویه ماندیبولار: اگر از کنار گوش خود به سمت پایین حرکت کرده و فک پایینی خود را لمس کنید، زاویه‌ای را احساس خواهید کرد که به آن زاویه ماندیبولار گفته و یکی از نقاط زیبایی زیستی در تزریق ژل پروفایلو محسوب می‌شود.

نتیجه گیری

انسان پس از سی سالگی تولید الاستین و کلاژنش کاهش میابد.یک از بهترین روشها برای تولید کلاژن و الاستین در بدن استفاده از ژل پروفایلو و تزریق آن به پوست صورت است.نتایج تزریق پروفایلو بلافاصله قابل مشاهده است. با گذشت زمان روند جوان شدن پوست بهتر و بهتر میشود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مواد و نحوه تزریق ژل پروفایلو با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید

آدرس اینستاگرام نویان طب مانلی@noyanteb_manely

شماره تماس سایت: 091209096358

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.