Search
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

مشخصات فنی دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس 

titanium plus laser

مشخصات فنی دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس  دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم پلاس Titanium Plus Laser Hair Removal یکی از دستگاه های لیزر موهای زائد با کیفیت و پرفروش تولید شده در بازارهای جهانی می‌باشد. این دستگاه توسط دو هندپیس با اندازه های مختلف و طول موج موثر به نقاط مختلف بدن تابش می شود، اشعه های این دستگاه کاملا بی خطر و مناسب برای انواع پوست می باشد.

معرفی دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس 

دستگاه لیزر حذف موهای زائد عملکرد نهایی همراه با راحتی بی نظیر را به هم ترکیب می کند، به لطف اسپات سایز 4 سانتی متری بزرگ آن و سیستم خنک‌کننده پیشرفته، درمان‌ها اکنون بسیار سریع‌تر و بدون درد هستند، این موضوع راه‌حل قابل توجهی را برای بیماران و پزشکان ارائه می‌دهد.

دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس از مزایای چهار طول موج ترکیبی، راه حل جدید منحصر به فرد و مبتنی بر نتیجه را در دنیای حذف موهای زائد ایجاد می کند.

جهت اطلاع از قیمت دستگاه لیزر 4 طول موج و یا خرید دستگاه لیزر 4 طول موج با نویان طب مانلی در ارتباط باشید.

مشخصات فنی دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس 

دستگاه لیزر تیتانیوم یک دستگاه لیزر کارآمد است که با قابلیت‌های پیشرفته درمانی سریع، ایمن و مؤثر را برای انواع تایپ‌های پوستی ارائه می‌دهد. در ادامه به قابلیت‌های دستگاه آشنا می‌شویم:

1.Superior SHR

از بین بردن موهای زائد با فناوری لیزر سبب می‌شود تا هم‌زمان که پالس‌های کوتاه لیزر با سرعت‌بالا تابانده می‌شود، پوست نیز به‌تدریج گرم شود. فناوری وسیع In-Motion به اپراتور این امکان را می‌دهد تا به‌دفعات از محل تحت درمان عبور کند و به‌طور مؤثر فولیکول‌های مو را هدف قرار دهد تا از رشد مجدد تارهای مو جلوگیری شود.

2.تکنولوژی Ice Plus Cooling

این تکنولوژی سبب می‌شود تا سطح پوست بدون وقفه و در تمام مراحل درمان خنک شده و درمانی راحت و بدون درد برای بیمار فراهم می‌کند. این فناوری باوجود حفظ گرمای درون‌پوست و محل هدف‌گیری فولیکول، با کنترل دمای سطح پوست باعث ایجاد احساس خنکی شده و از خطر آسیب و سوختگی پوست جلوگیری می‌کند.

ویژگی ها و مشخصات دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس

3.اتصال دوتایی

دستگاه لیزر تیتانیوم دارای یک اتصال دوگانه است، این قابلیت امکان استفاده هم‌زمان از دو اپلیکاتور را به اپراتور می‌دهد. درواقع این ویژگی به اپراتور کمک می‌کند تا در طی یک درمان خاص، بین برنامه‌ها و تنظیمات مختلف جابه‌جاشده و درمانی سریع‌، ایمن و کارآمدتر ارائه دهد.

4.چهار طول موج برای انواع پوست

دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس titanium plus laser با استفاده از فناوری انحصاری خود، چهار طول موج لیزر موثر را در یک اپلیکاتور واحد ترکیب می کند و به طور همزمان اعماق بافت ها و ساختارهای آناتومیکی را در فولیکول مو هدف قرار می‌دهد.

سوپرانو تیتانیوم با ترکیب سطوح جذب و نفوذ طول‌موج‌های مختلف، همراه با پوشش درمانی طولانی‌تر، افزایش راحتی و نیاز به نگهداری کم، ایمن‌ترین و کارآمدترین درمان حذف موهای زائد امروزی است.

بهترین دستگاه های لاین جوانسازی و زیبایی را در سایت ما مشاهده نمایید.

طول موج های دستگاه لیزر تیتانیوم

1.طول موج الکساندرایت (755)

طول موج الکساندریت کوتاه ترین از این چهار طول موج است. این طول موج اجازه می دهد تا بیشترین جذب کروموفور ملانین را داشته باشد.

طول موج الکساندرایت بهترین راه حل را برای طیف وسیعی از انواع و رنگ های مو، به ویژه موهای نازک و روشن ارائه می دهد. لیزر موهای زائد الکساندرایت از کریستال الکساندریت به عنوان منبع لیزر خود استفاده می کند. دارای طول موج 755 نانومتر است که به گرما تبدیل می شود و به آسیب فولیکول های مو کمک می کند. لیزر موهای زائد با طول موج الکساندرایت باعث آسیب دقیق می شود و اطمینان می دهد که بافت اطراف آسیب نمی بیند.

این طول موج می تواند منطقه بسیار بزرگ تری را پوشش دهد و سرعت تکرار بالاتری دارد. بنابراین، لیزر موهای زائد الکساندرایت یک گزینه کارآمد برای از بین بردن موهای زائد است.

2. لیزر موهای زائد با طول موج دایود (808)

طول موج دایود روی پوست های تیره تر بسیار موثر است اما روی موهای روشن و ظریف‌تر تاثیر کمتری دارد. سطوح نفوذ عمیق طول موج دایود بهترین نتایج را برای انواع پوست I تا IV ارائه می دهد.

لیزر موهای زائد دایود در مورد ملانین میزان ریزش بسیار بالاتری دارد. انرژی لیزر ریشه فولیکول را از بین برده و فوراً رشد مو را برای همیشه از بین می برد.

این گزینه بسیار جدیدتر از طول موج الکساندرایت در بازار است و به استاندارد طلا تبدیل شده است. اکثر لیزرهای دایود از سیستم‌های خلاء برای فهرست کردن پوست قبل از انتشار یک پالس نور استفاده می‌کنند تا درمان راحت‌تری ارائه دهند.

titanium plus laser

3.طول موج ND:YAG (1064)

لیزر موهای زائد ND:YAG نیز یک گزینه محبوب است، این طول موج متکی به استفاده از کریستال گارنت آلومینیوم ایتریوم دوپ شده با نئودیمیم است، این  عمل دو طول موج تولید می کند. طول موج کمتر در درمان موهای نازک‌تر موثر است، در حالی که طول موج بالاتر می‌تواند به فولیکول‌های عمیق‌تری برسد که موهای انتهایی بیشتری دارند.طول موج سوم ایمن ترین گزینه برای استفاده در رنگ پوست تیره در نظر گرفته می‌شود.

4.طول موج چهارم یا 940

طول موج چهارم یا ۹۴۰ نانومتر در روشن سازی پوست کاربرد دارد که در حین انجام لیزر کار خود را انجام می‌دهد، با توجه به طیف رنگ پوست انتخابی و تنظیمات دستگاه ولتاژ های مورد نیاز به لیزر بار اعمال میشود و ۴ طول موج با هم ترکیب شده و همزمان به پوست اعمال می‌شوند.

پس مهمترین مزایای طول موج چهارم دستگاه تیتانیوم پلاس titanium plus laser این است که دیگر نیازی به روشن کردن پوست پس از لیزر موهای زائد نیست و این دستگاه با استفاده از طول موج چهارم خود عمل روشن سازی پوست را به نحو احسن انجام می‌دهد.

خرید لیزر بار دستگاه لیزر موهای زائد با گارانتی و نصب رایگان

امکانات دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس

دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم پلاس titanium plus laser از امکانات فوق العاده ای برخوردار است که از جمله مهمترین امکانات می توان به سیستم کولینگ این دستگاه اشاره کرد.کولینگ منفی 20 درجه سانتی گراد این دستگاه باعث جلوگیری از سوختگی پوست، کاهش درد و ایمن بودن لیزربار می شود.

یکی دیگر از امکانات خاص دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم پلاس Titanium Plus Laser Hair Removal سیستم اندروید، وای فای و بلوتوث می باشد که منجر شده صفحه نمایش این دستگاه به یک تبلت هوشمند بدل شود.

جهت کسب اطلاعات لازم درباره قیمت وخرید تمام دستگاه های لاین زیبایی میتوانید با کارشناسان نویان طب مانلی تماس بگیرید.

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس با ما