Search
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

مجوزهای رسمی دستگاه های لیزر استاندارد

دریافت مجوز رسمی دستگاه لیزر

برای خرید دستگاه لیزر تیتانیوم استاندارد باید به مجوزهای رسمی دستگاه های لیزر توجه داشته باشیم. دستگاه لیزر با مجوز پزشکی در کلینیک‌ های معتبری مورد استفاده قرار می‌ گیرد. جهت دریافت مجوز بین المللی دستگاه ‌های لیزر باید به مراکز متفاوت مراجعه کنید. سازمان بهداشت به عنوان یکی از مهمترین سازمان‌ هایی است که ارائه دهنده مجوزهای رسمی دستگاه لیزر می ‌باشد.

مجوزهای رسمی دستگاه های لیزر کدام است ؟

امروزه افراد زیادی برای حذف دائمی موهای زائد خود از دستگاه لیزر استفاده می ‌نمایند. محبوبیت از بین بردن موهای زائد با استفاده از دستگاه لیزر به قدری زیاد است که بسیاری از کلینیک ‌های زیبایی به فکر دریافت مجوز رسمی دستگاه لیزر هستند. در این مقاله می‌ خواهیم بگوییم چه مجوزهایی را باید برای دستگاه‌ های لیزر دریافت کنید و چگونه این مجوزها دریافت می‌ شوند.

دریافت دستگاه های لیزر دارای مجوزهای رسمی

خرید دستگاه لیزر استاندارد و شرایط دریافت مجوز کلینیک

یکی از مهمترین نکاتی که زمان خرید دستگاه لیزر استاندارد اهمیت دارد این است که شرایط اخذ مجوز کلینیک لیزر را بدانید. اگر به درآمد کلینیک‌های زیبایی دقت داشته باشید متوجه می ‌شوید که درآمد این کلینیک ‌ها بسیار زیاد است. برای اینکه مجوز کار کردن با دستگاه ‌های لیزر را دریافت کنید به تحصیلات خاصی نیاز ندارید. شما با هر سطح تحصیلاتی قادر خواهید بود در دوره‌ هایی که مربوط به آموزش رایگان اپراتور لیزر هستند شرکت نمایید و در کلینیک ‌های زیبایی فعالیت کنید.

مطالعه بیشتر:  نکات مهم در خصوص لیزر موهای زائد مردان

اگر مایل هستید کلینیک لیزر را تاسیس نمایید و بابت تاسیس کلینیک مجوز دریافت کنید باید در رشته پیراپزشکی یا پزشکی تحصیل نمایید. این مسئله که شما برای تاسیس کلینیک لیزر، مدرک داشته باشید و دستگاه لیزر با مجوز پزشکی بخرید بسیار مهم است.

لیزر از جمله دستگاه‌ هایی است که اقدامات مراقبتی ویژه ‌ای دارد و به همین دلیل باید تحت نظر پزشک انجام گردد. در غیر این صورت اگر مدرک ندارید باید به دنبال فردی باشید که دارای مدرک است و مجوز را به نام او دریافت کنید. همچنین قادر خواهید بود مجوز کلینیک را از افرادی که در گذشته مجوز دریافت کرده ‌اند خریداری نمایید.

مطالعه بیشتر : قیمت لیزر تیتانیوم با شرایط نقد و اقساط

خرید دستگاه لیزر استاندارد

نحوه دریافت مجوز یکی از مهم ‌ترین نکاتی است که جهت خرید دستگاه لیزر استاندارد باید به آن اهمیت دهیم. اگر شما شرایط دریافت مجوز کلینیک لیزر را فراهم کرده ‌اید باید به دنبال یک مرکز آموزشی معتبر باشید. به جای توجه به موارد متفاوت مانند نزدیک بودن موسسه آموزشی باید به اعتبار و شهرت موسسه اهمیت دهید. در مراکزی باید ثبت نام کنید که نحوه کار کردن با دستگاه لیزر را به صورت اصولی آموزش می‌ دهند. دقت داشته باشید که دوره لیزر باید در بخش‌ های عملی و تئوری ارائه گردد. در این صورت با فوت و فن کار به خوبی آشنا می‌ شوید.

پس از شرکت کردن در دوره‌ های لیزر تمامی نکاتی که مربوط به دستگاه لیزر با مجوز پزشکی است را یاد خواهید گرفت. همچنین اطلاعات مهمی که مربوط به ایمنی لیزر، بافت پوست، مراقبت‌ های قبل و بعد لیزر و … هستند را یاد می ‌گیرید. پس از آموزش‌ های تئوری نیاز است که دوره‌ های عملی را بگذرانید. در دوره ‌های عملی جدیت بیشتری برای کار کسب خواهید کرد. پس از اینکه مدرک کار با استفاده از دستگاه‌ های لیزر را دریافت کردید می‌ توانید برای ثبت کلینیک زیبایی اقدام کنید.

بیشتر بدانید: تبعات خرید دستگاه لیزر بدون مجوز چیست؟

مراحل دریافت مجوز برای دستگاه های لیزر

چگونگی دریافت مجوز لیزر موهای زائد مهمترین نکته‌ ای است که زمان خرید دستگاه لیزر استاندارد باید به آن توجه نمایید. ابتدا نیاز است که نام مناسبی برای کلینیک خود انتخاب کنید. بیشتر کلینیک‌ های زیبایی، مخصوص لیزر موهای زائد نمی‌ باشند خدمات زیادی مانند میکرونیدلینگ، مزوتراپی و … در این کلینیک ‌ها ارائه می ‌شوند. باید نامی را برای کلینیک انتخاب کنید که تمامی مداخلات زیبایی را بتواند در بر بگیرد.

پس از انتخاب کردن نام برای ثبت کلینیک باید مدارکی که ضروری هستند را آماده کنید. صورتجلسه تاسیس مرکز، فرم‌ های تکمیلی، اظهارنامه، شماره تلفن ثابت مدیرعامل کلینیک، آدرس دقیق همراه با کد پستی، شناسنامه و کارت ملی اعضای حقیقی و مدارک برای مشخص کردن حق امضا مهم ‌ترین مدارک به شمار می ‌روند.

دو شخص حقیقی و حقوقی باید به عنوان موسس کلینیک دستگاه لیزر با مجوز پزشکی، در کلینیک حضور داشته باشند. نقش و مسئولیت اعضای مدیریت را باید به طور دقیق تعیین کنید. تعیین نمودن سهم شرکا یکی دیگر از نکاتی است که اهمیت دارد. برگه قیم نامه یا برگه وکالت ‌نامه را باید تحویل دهید تا معتبر بودن برگه ‌های متنوع ارزیابی شود. در صورتی که کلینیک زیبایی را به صورت قانونی به ثبت برسانید مشتریان بیشتری جذب کلینیک شما می ‌شوند. در واقع این مسئله که مشتریان از اعتبار کلینیک شما مطمئن گردند بسیار مهم است.

مجوزهای رسمی دستگاه های لیزر

خرید دستگاه لیزر استاندارد و ارائه خدمات متنوع زیبایی

با دریافت مجوز کلینیک زیبایی می‌ توانید اقدامات و خدمات زیادی را ارائه دهید. بنابراین بعد از خرید دستگاه لیزر استاندارد باید به خدماتی که با مجوز کلینیک زیبایی ارائه می‌ شوند توجه داشته باشید. اگر مجوز کلینیک زیبایی را خریداری نمایید یا دریافت کنید قادر خواهید بود علاوه بر خدمات لیزر، خدمات زیبایی دیگر را ارائه دهید. لیزر پاک کردن تاتو، لاغری، تزریق ژل، کاشت مو، پاکسازی پوست، لیفت و جوانسازی پوست و … مهم ‌ترین خدمات کلینیک هستند.

مطالعه بیشتر:  همه چیز در مورد دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس

برای هر یک از مواردی که بیان کردیم باید گواهینامه‌ های معتبری که از آموزشگاه ‌های مربوطه دریافت می‌ گردند را ارائه دهید. این مسئله که اپراتور حرفه ‌ای برای هر یک از موارد فوق استخدام شود بسیار مهم است.

مزیت های راه اندازی کلینیک زیبایی و لیزر

برای خرید دستگاه لیزر استاندارد باید مزیت‌ های اخذ مجوز کلینیک زیبایی لیزر را بشناسید. هنگامی که شما برای فعالیت ‌های خودتان پشتیبانی قانونی به وجود آورید مزیت‌ های زیادی دریافت خواهید کرد. ثبت کلینیک لیزر به این معنی است که شما به فعالیت ‌های خودتان جنبه قانونی می ‌بخشید. شما می ‌توانید با ثبت مجوز خدمات زیادی که مربوط به زیبایی پوست و مو هستند را ارائه دهید.

با ثبت کلینیک شما به کار خود اعتبار می ‌بخشید و در سطح گسترده مشتریان را جذب می‌ کنید. زمانی که موسسه خود را ثبت می‌ کنید به راحتی می ‌توانید از تابلو استفاده نمایید. با تاسیس کلینیک بازار بزرگتری را در اختیار خواهید داشت و با کسب و کارهای متنوع رقابت می ‌نمایید.

بیشتر بدانید: خرید دستگاه لیزر آر اف فرکشنال برای رفع جای جوش و آکنه

جهت خرید دستگاه های لیزر مجوز دار با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس : 09129096358

آدرس اینستاگرام نویان طب مانلی @noyanteb_manely

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما