جستجو
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد 2023

دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس

لیزر موهای زائد امروزه به یکی از پرطرفدارترین و بهترین متدهای حذف موهای زائد تبدیل شده است. بنابراین شناخت بهترین دستگاه لیزر موهای زائد یکی از دغدغه‌های مهم کلینیک داران و افرادی که تمایل به حذف موهای زائد بدن خود دارند بدل شده است.اگر زمان کافی برای خواندن این مقاله را ندارید توصیه میکنیم با کارشناسان با تجربه‌ی ما در شرکت نویان طب مانلی جهت معرفی بهترین دستگاه لیزر موهای زائد 2023 در تماس باشید…

لیزر موهای زائد چه مزایای نسبت به سایر روش های حذف موهای زائد دارد؟

ممکن است این سوال برای شما به وجود بیاید که چرا از لیزر موهای زائد استفاده کنیم؟! آیا روش های دیگری برای موزدایی وجود ندارد؟! برای پاسخ به این سوال می توان اذعان داشت که بسیاری از افراد معتقدند که لیزر نسبت به سایر روش‌ های موزدایی بهتر عمل می‌کند، به دلیل آن که نتایج ماندگارتری دارد.

قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس 1200 وات دراگون فلای

البته هیچ روشی دائمی نیست. در نتیجه لیزر موهای زائد نیز نمی‌تواند رشد موهای شما را تا ابد متوقف کند. دستگاه لیزر موهای زائد با کمک لیزرهای با حرارت بالا یا چراغ ‌های آی ‌پی ‌ال می ‌تواند به صورت موقت فولیکول ‌های مو را از کار بیندازد. این کار سبب می شود که  فولیکول ‌های مو تا چند هفته قادر به تولید موهای جدید نباشند. اما بعد از چند هفته برای تمدید نتایج، لازم است دوباره لیزر انجام شود.

در واقع مدت زمان و فاصله بین جلسات لیزر، به میزان رشد موهای زائد بستگی خواهد داشت. با مراجعه به کلینیک ‌های زیبایی که خدمات لیزر موهای زائد را انجام می ‌دهند، برنامه زمانی مشخصی را از تعداد جلسات لیزر موهای زائد دریافت می‌ کنید.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد 2023

برنامه زمانی به تشخیص متخصص لیزر و بنا بر میزان و نوع موهای زائد شما تعیین می‌شود. هم ‌چنین ممکن است قبل از شروع موزدایی با لیزر، متخصص زیبایی از شما بخواهد آزمایش‌هایی را انجام دهید که مشخص می‌کنند پرمویی شما علت هورمونی دارد یا خیر.

نکته بسیار مهمی که باید بدانید این است که امروزه با گسترش روش ‌های مو زدایی با لیزر، دستگاه‌های لیزر پیشرفته‌ ای وجود دارند که می ‌توانید در خانه از این دستگاه ها به راحتی بهره ببرید و نتیجه مورد نظر را دریافت کنید اما با این حال هنوز مراجعه به کلینیک زیبایی در ایران مرسوم‌‌ تر است به دلیل این که لیزر موهای زائد زیر نظر پزشک معتمد انجام خواهد شد که هیچ گونه عوارضی برای شما نخواهد داشت. در ادامه به بررسی بهترین دستگاه لیزر موهای زائد در سال 2023 می پردازیم.

قیمت دستگاه هایفو 7بعدی با شرایط اقساطی 16 ماهه

جدیدترین و بهترین دستگاه لیزر موهای زائد 2023 کدام است؟

فناوری لیزر الکساندرایت (Alexandrite Laser) 

از معروف‌ترین انواع لیزر مورد استفاده در کلینیک‌های زیبایی و لیزر موهای زائد، فناوری لیزر اکساندرایت است. نکته اولی که باید درباره این فناوری بدانید، این است که الکساندرایت، نام فناوری لیزر است و نام خود دستگاه یا برند آن نیست. طول موج دستگاه لیزر الکساندرایت 755 نانومتر است. بنابراین برای سفیدپوستان اروپایی و ایرانی‌هایی که پوست سفید و شفافی دارند، مناسب است و آنهایی که موهای ضخیم یا رنگ پوست سبزه یا تیره دارند،

نمی‌توانند بهترین جواب را از این دستگاه بگیرند. به این علت که این دستگاه انرژی موجود در ملانین‌های فولیکول مو را جذب می‌کند، اما در پوست‌های تیره‌تر، ملانین نه فقط در مو، بلکه در پوست هم موجود است و جذب انرژی آن توسط دستگاه باعث گرم شدن یا در مواردی سوختن پوست شود.

کاربردهای بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

تغییر تیپ پوستی در افراد هم اهمیت زیادی در نتایج دوره‌ی درمان دارد. در بیشتر مواقع رنگ پوست دست و پا یا شکم افراد با رنگ پوست نواحی دیگر بدن مانند زیر بغل، کمر یا ناحیه‌ی بیکینی متفاوت است. برای این افراد باید از ترکیب دستگاه های متفاوت استفاده کرد. البته اخیرا دستگاه های جدیدتر الکسانداریت به بازار آمده‌اند که می‌توانند تمام تیپ‌های پوستی را تحت پوشش خود قرار دهند و در این بخش پیشرفت داشته‌اند. با این حال تمام دستگاه های الکساندرایت 755 نانومتر است.

شرکت‌های زیادی تولید کننده دستگاه الکساندرایت هستند، اما از محبوب‌ترین آنها می‌توان به دستگاه کندلا جنتل پرو اشاره کرد. لیزر الکساندرایت علاوه بر حذف موهای زائد در موارد دیگری مثل درمان لکه‌های پیری، رگ‌های عنکبوتی، لک‌های مادرزادی عروقی و پاک کردن تتو کاربرد دارد.

خرید دستگاه لاغری کرایولیپولیز با تمام مجوزهای مربوطه

دستگاه لیزر Nd- YAG

لیزر Nd- YAG یا پالس بلند روش بی‌خطر و مؤثر در از بین بردن طولانی‌مدت موهای زائد برای افراد باپوست تیره است. در این نوع لیزرها طول‌موج نزدیک به مادون‌قرمز به‌طور عمیق به پوست نفوذ و سپس توسط رنگ‌دانه‌ی مو جذب می‌شوند یافته‌های جدید نشان می‌دهد این نوع لیزر بر بافت‌های اطراف تأثیری ندارد. از معایب لیزر ان دی یاگ این است که تأثیری بر موهای سفید یا روشن ندارد و تأثیر آن بر موهای نازک نیز کم است. درد این لیزر از دیگر لیزرها بیشتر است و خطر سوختگی، زخم، قرمزی، تغییر رنگ پوست و ورم وجود دارد.

دستگاه لیزر ان دیاگ،‌ با طول موج 1064 نانومتر، به صورت خاص برای پوست‌های برنزه و تیره طراحی شده و تمام طیف‌های تیپ‌های پوستی را از تیپ یک تا شش پوشش می‌دهد. همچنین پس از استفاده از این دستگاه، کاهش رشد مو هم موثر بوده است.

مانند لیزر دایود، هنوز تحقیقات کافی روی این دستگاه انجام نشده و تا به حال ثابت نشده که لیزر ان دی یاگ روی موهای روشن (مثل بلوند، خاکستری و قرمز) تاثیر دارد یا خیر. و باز هم مانند لیزر دایود، فرکانس و میزان نفوذ بالای آن می‌تواند درمان را دردناک کند، هرچند بسیاری از افراد می‌گویند درد آن کم و قابل تحمل است.

از معایب این دستگاه می‌توان به این مسئله اشاره کرد که خطر سوختگی و زخم در تمام تیپ‌های پوستی در لیزر ان دی یاگ وجود دارد. به این دلیل که بر خلاف دیگر مدل ها، ملانین اولین رنگدانه مورد هدف نیست.

ویژگی های مهم دستگاه لیزر تیتانیوم 2023

دستگاه لیزر روبی (Ruby Laser)

لیزر روبی 695 نانومتری یکی از قدیمی ترین و کم استفاده ترین فناوری های موجود در بازار است. سالهاست که به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد زیرا می تواند به طور موثر و ایمن موهای زائد را با حداقل عوارض جانبی از بین ببرد. این دستگاه ، یک انتخاب عالی برای موهای روشن یا نازک است اما نباید برای پوست های تیره یا برنزه استفاده شود. نکته مهم در مورد لیزر روبی این است که تاخیر بین پالس های لیزر به طور خاص برای به حداقل رساندن ناراحتی بیمار در طول درمان طراحی شده است. این منجر به آسیب انتخابی فولیکول های مو می‌شود ، در حالی که پوست اطراف را ایمن و بدون درد می کند.

قیمت دستگاه لیزر آر اف فرکشنال ناب وی در بازار جهانی

دستگاه لیزر کندلا

شرکت کندلا یکی از قدیمی ترین تولیدکنندگان لیزر و تجهیزات پزشکی در آمریکا می باشد. این دستگاه از تکنولوژی الکساندرایت و اندی یاگ استفاده می کند.

  • قابلیت های دستگاه کندلا شامل:
  • قابل تغییر بودن قطر تابش
  • دارای سیستم خنک کننده
  • بیش از 20 سال سابقه

دستگاه لیزر دکا

شرکت دکا با سابقه 30 ساله در تولیدات لوازم و تجهیزات پزشکی، یکی از بهترین تولیدکنندگان ایتالیایی به شمار می رود. این دستگاه هم از دو فناوری الکساندرایت و اندی یاگ استفاده می نماید. بنابراین برای طیف وسیعی از متقاضیان مناسب می باشد.

قابلیت های دستگاه دکا شامل:

  1. دارای استاندارد و ایمنی بالا برای تمام رنگ پوست ها
  2. قابل استفاده برای افرادی که دارای موهای نازک هستند.

دارای تکنولوژی منحصر به خود که با کاهش انرژی پرتوها و درصد جذب بالا همراه است. بدینگونه علاوه بر کاهش خطرات میزان اثرگذاری نیز افزایش یافته است.

قیمت لیزر تیتانیوم پلاس 2023

دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس 2023

به جرات می‌توان گفت دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس دراگون فلای در بازار ایران یکی از بهترین و جدیدترین دستگاه‌های حال حاضر موهای زائد بدن است که از چند جهت حائر اهمیت است.اولین و شاید مهمترین دلیل اینکه دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس یکی از بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد بدن در ایران است، قیمت آن کاملا مناسب . به صرفه است که برای کلینیک داران در کنار کیفیت بسیار بالایی که دارد، قیمت مناسب آن یک مزیت است.

مزایای منحصر به فرد دستگاه لیزر تیتانیوم

اکثر دستگاه‌های رفع موهای زائد از یک نوع خاص از طول موج لیزر استفاده می‌کنند. رایج ترین این طول موج‌ها، طول موج‌های لیزر الکس یا 755 نانومتر، طول موج دایود یا 808 نانومتر و طول موج ND:YAG 1064 نانومتر هستند.

هر یک از اینها ویژگی‌های منحصر به فرد و سطوح جذب متفاوتی در ملانین دارند. ملانین کروموفوری است که رنگ پوست و موی فرد را تعیین می‌کند. جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد همه این طول موج‌ها را به طور همزمان ترکیب می‌کند که آنها را برای انواع پوست مناسب می‌کند.

اما مهمترین ویژگی که به دستگاه تیتانیوم پلاس اضافه شده است، طول موج چهارم یا 904 نانومتر است که برای سفید کنندگی پوست مفید است؛ پس همزمان با یک دستگاه دو خدمت متفاوت به مخاطبان خود ارائه دهید.

لیزر تیتانیوم پلاس از امکانات فوق‌ العاده‌ای برخوردار است که از جمله مهم ترین این امکانات می‌توان به سیستم خنک‌ کننده اشاره کرد. در واقع از سیستم خنک کننده برای جلوگیری از سوختگی پوست و کاهش درد استفاده می‌کنند و افرادی که از این دستگاه بهره بگیرند، هیچ گونه ناراحتی یا دردی نخواهند داشت.

جهت دریافت اطلاعات لازم برای اجاره دستگاه لیزر تیتانیوم با ما تماس بگیرید.

ظاهر زیبا و استایل مدرن دستگاه تیتانیوم پلاس یکی دیگر از ویژگی‌های این دستگاه جدید است.سیستم عامل اندروید دستگاه تیتانیوم پلاس نسبت به نسل قبل خود کاملاً به‌روز شده و در کنار سیستم عامل، مانیتور فوق‌العاده با کیفیت دستگاه تیتانیوم پلاس نسبت به نسل قبل خیلی ملموس است.

و در نهایت، در نسل جدید دستگاه لیزر تیتانیوم شما می‌توانید از راه دور خیلی راحت بر روی دستگاه خود مدیریت داشته باشید.در یک جمله، اگر بخواهیم تفاوت عمده‌ی دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس را با نسل قبلی در چند کلمه بیان کنیم، باید گفت دستگاه تیتانیوم پلاس قوی‌تر، سریع‌تر و باهوش‌تر از نسل قبلی است.

مشخصات دستگاه تیتانیوم پلاس

  1. دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس دارای چهار طول موج: الکساندرایت 755nm+دایود 808nm + اندیاگ 1064nm و 940 نانومتر ️️مناسب برای همه نوع تیپ پوستی است.
  2. توان داخلی پاور: 32000 وات یک دستگاه با توان بالا
  3. توان خروجی لیزربار: 1200، 1600، 2000 وات توان خروجی لیزربار دستگاه تیتانیوم پلاس 2023 می‌باشد
  4. لیزربار آمریکایی محصول شرکت کوهرنت
  5. سیستم خنک کاری کولینگ هندپیس تا منفی 20 درجه
  6. دارای سیستم عامل اندروید 10
  7. دارای صفحه نمایش 15 اینج با تاچ حرارتی و صفحه نمایش 4K
  8. اسپات سایز 15*40 میلی متر
  9. دارای کولینگ ثانویه و کمکی مجهز به چیلر برقی
  10. امکان عملکرد دستگاه به صورت 24 ساعته بدون توقف
  11. دارای استابلایزر داخلی
  12. ماکزیمم انرژی تا 140 ژول بر سانتی متر مربع
  13. 10سال خدمات پس از فروش

برای دریافت راهنمایی های لازم جهت خرید بهترین دستگاه لیزر موهای زائد با مشاوران ما تماس بگیرید.

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.